Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Grappig he Mensi, die zelfbedachte woordjes hihi!

Ik ben net thuis, Iman ligt in bed, mijn man is nog bij zijn moeder.
    Heb idd Iman om half 1 nog even in bed gedaan en heeft ze tot 3 uur geslapen :)

Het was wel een gezellig middag!
    Iman heeft een winterjas gekregen en een trainingspakje en schoenen. Heel leuk allemaal!

En natuurlijk lekker gegeten!

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

wij zijn ook net thuis. tamer ligt al in bed maar slaapt nog niet. Was gezellig bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder had lekker gekookt.

tamer heeft alleen vandaag van zijn tante een nijlpaardknuffel, zebra sokken en een trommel met rammelaar gekregen.

3. sweetangel100

Iman kan niet slapen :(
    Heeft ze altijd na zo'n drukke dag... Al die indrukken... Zielig!

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer blijkbaar ook, maar hij is ook nog verkouden en hoest er ook nog bij. heb vandaag een hoestdrankje gekocht en zoutoplossing neusspray. hoop dat het werkt.

vandaag zijn we naar ikea gegaan en wan we wilde dit voor tamer kopen

hij is er nu al gek op.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja dat is leuk zo'n speelding voor die kids.
    Krijgen jullie kindjes met het suiker feest dan cadeautjes? of is dat toevallig? en suikerfeest is dat allemaal zoete dingetjes, want m'n man had er over dat ze dan gingen slachten?
    Ja ik weet het ook niet, maar hij wist dat wel van de stand van de maan.
    En nog even over het grappige woordje van Steven, ik heb een cd van nutricia met lekkere liedjes, en daar is een liedje kuumta kuumta jeh in het bos, in het bos wonen indianen..als je er eentje tegen komt dan schiet die met bananen... Naar die cd luistert hij wel eens, maar kan me niet voorstellen dat hij het woordje hier van heeft, er staan namelijk zo'n 20 andere liedjes op.
    Hij zegt het alleen buiten, en wijst dan naar de lucht.
    Of hij ziet mijn overleden vader in de lucht? :cry:

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Oja en ik had vanavond een potje olvarit pasta schelpjes met tonijn, en daar zat een heel groot stuk (3 cm) vlees of tonijn in.
    Heb nutricia gemaild, en nu gaan ze het onderzoeken ik moet het opsturen.Ben benieuwd wat het is, Steven heeft de rest allemaal opgegeten.Als compesatie kreeg ik binnenkort een aantal potjes olvarit gratis.

Suusje fijne vakantie!

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    je hebt het ramdan maand, je vast een hele maand lang en daarna heb je 3 dagen lang het suikerfeest.

dan ongeveer 2 mnd ater heb je het slachtfeest, veel mensen gaan dan een dier slachten, een koe, stier, schaap, lam of kals. ligt eraan hoeveel geld je hebt. als je geen geld hebt om te slachten dan kan je ook geld geven aan een moskee.

met deze feesten feliciteren kidneren oudere mensen met een handkus en daar krijgen ze geld voor. maar omdat tamer nog te klein is daar voor geven we gewoon kado´s niet iedereen doet dat hoor.

later als tamer 3 , 4 jaar is dan geven hem ook een kadotje, nu is het nog te klein om te snappen dat het een feest dag is.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ok Layla bedankt voor je uitleg.Altijd leerzaam om te weten ;)

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Oja heb van de week al 2x gedroomd dat m'n tanden los zaten, en dat ze er zo uitvielen :(

WELTRUSTEN

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    het heeft iets met onzekerheid te maken..
    je uitvallende tanden...

ja remy en ik zijn het gewoon weer gaan proberen, we gingen er eens goed voor zitten, en we doen 't rustig aan, maar 't gaat nu eigenlijk alweer heel goed.

suus, fijne vakantie.

oh ben benieuwd wat kuntaa is, ik vind 't zo leuk als ze zelf woordjes gaan bedenken.. hihi

11. sweetangel100

Ja klopt idd, mijn man gaat met het offerfeest (dit jaar 20 dec) altijd een schaap slachten...

Mensi, klopt idd wat Saar zegt, uitvallende tanden heeft iets met onzekerheid te maken!

Layla; leuk dat speelding! Iman heeft zo'n in het klein van Saar gekregen voor de verjaardag :)

Suus; fijne vakantie!

12. sweetangel100

Oh ja, die cd is leuk he Mensi... Ik heb m ook, en luister m altijd met aankleden van Iman. Wissel nu af met de cd van woezel en pip!

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

FIjne Suikerfeest!

Ik heb een hoop gemist, ik ga eens kijken of ik het allemaal onthouden heb.

Hiero gaat het goed en we hebben lekker suikerfeest gevierd vandaag.

Layla@ heel veel beterschap met Abdullah. Yassir heeft ook zo'n speel kralen ding gekregen en hij vindt het nog leuk ook. Yassir speelt zelden met zijn speelgoed. Yassir speelt met alles wat niet mag :( .

Lin@ meid heel veel sterkte met je medicijnen en het gaat helemaal goed komen.

Saar@ welcome back! Wat goed dat jij en Remy weer bij elkaar zijn.

14. sweetangel100

Goedemorgen!

Hier een goede nacht gehad, een paar keer eruit voor de speen en helaas wordt Iman elke ochtend rond half 8 al wakker omdat ze gepoept heeft :(
    Maar ja, dat mag de pret niet drukken ;)

Hanan; ik heb al geen bijwerkingen meer van de medicatie ;)

Vanmiddag naar mijn ouders met Iman. Heb mijn moeder al 3 dagen niet gezien en dat is lang voor mij :confused:

Morgenochtend lekker zwemmen samen met Miranda (minimuisje) en joris!
    Vandaag nog even waterschoentjes kopen voor Iman bij hema, dan valt ze wat minder haha

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Eens even kijken of ik alles onthouden heb want ik heb een kop als een vergiet. :)

Fijn suikerfeest allemaal, wat leuk dat de kleintjes dan cadeautjes krijgen.
    Wij zijn al druk aan het rond kijken wat we aan sinterklaas zullen gaan vragen. 1 ding weten we al een Blokkendoos :)

Mensi over uitvallende tanden droom ik altijd de 2 weken voordat ik naar de tandarts moet :rolleyes:

Zo'n kralen ding heeft Kylian ook (niet precies dezelfde hoor maar hij heeft er 1 op zijn doe en leer kubus zitten)

Hier staat 1 van de hoektanden op doorkomen maar tot nu toe schijnt hij er weinig last van te hebben.
    Van zijn ene kies re-onder heeft hij toen heel veel last gehad en de andere drie (re boven en li + re onder) totaal niet.

Eens even kijken of ik alles van de afgelopen weken goed heb.

Lin - arm geopereerd in en uit het gips en is nu aan het revalideren.
    Mensi - helaas Jacky weg moeten doen en Steven krijgt kiezen.
    Suus - gaat op vakantie naar noordduitsland.
    Layla- Abdullah is ziek en Tamar ondeugend
    Hanan - druk met school en Yassir speelt met dingen waar hij niet mee mag spelen.
    Saar - is weer samen met Remy en ook druk met school
    Gerdien - zwanger eerste echo lijkt goed binnenkort 2de echo
    Cristel - zwanger maar nog niets weer van gehoord
    Lilith -
    Pluk - terug van vakantie :)

Oke even aanvullen dames wat ik gemist heb :) :)

Groetjes Anita

16. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    NOU ZEG ANITA.... dat valt me van je tegen zeg... heb je helemaal niks over mij te zeggen? Ik, de leukste persoon op dit forum? :)

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Oeps eeeeeh opgelost :) :) :)

Groetjes Anita

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden

het was weer oorlag vannacht, tamer werd vaak wakker en ik werd er een beetje chago van. tamer is nog steeds een beetje ziek. hij zit nu naarde teletubbies te kijken. dan kan ik zo even de grote schoonmaak doen en de was.

@pluk, hanan is niet druk met school bezig maar ik ga naar school, hanan werkt gewoon.
    @linda, fijn dat je geen bijwerkingen heb van die medicijnen.

19. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Ha iedereen

Anne slaapt ook de nachten tegenwoordig goed door heerlijk kun je echt even bij komen.
    Anne loopt eindelijk weer helemaal los ben gisteren opzoek geweest naar rokjes voor haar maar kon er maar 1 vinden Ze heeft nu maat 80 en die maat is er altijd net tussen uit.
    Ook kan ik nergens dikke truien voor haar vinden ik snap er niks van hebben jullie misschien een idee waar je die kan kopen kan alleen van die dunne vinden.
    verder alles hier ook goed voel me aardig goed (heb zelfs het idee dat ik het kleintje al kan voelen maar dat kan nog niet).
    Alleen moet volgende week nog de nachtdienst in zie hier echt tegen op lig nu al rond half 10 te slapen hoe moet ik dan toch de hele nacht volhouden . nou ja maar 2 nachtjes.

lin Ik las dat je al geen bijwerkingen meer had geweldig werken de medicijnen ook goed, sorry heb even je mooie banner ingeruild.

wat goed van je puk dat je het zo alleemaal kan bij houden zeg.

groetjes gerdien

20. sweetangel100

Hello meiden!

Pluk; je bent weer goed op de hoogte :)
    Trouwens Cristel kletst opeens bij de augustusmama's heb ik gezien, ipv hier ;)

Layla; hopelijk vannacht een betere nacht!

Gerdien; Hoera voor Anne die los loopt! :D
    Ik zelf heb ook niet veel dikke truien voor Iman.
    Heb ene van cakewalk, die is wel lekker warm, met een colletje!
    Fijn dat je je zo goed voelt!

Hier vanmiddag bij mijn ouders geweest. Iman lekker in het grote bad geweest.
    Ze is echt een ongeloofelijk giftig krengetje aan t worden. Als iets niet naar haar zin gaat gaat ze schreeuwen, wordt vuurrood en balt haar vuisten helemaal. Ze maakt zichzelf helemaal overstuur :confused:

Deze week gaan we een driewieler voor haar kopen met een stang.

Deel Deze Pagina