Sweetangel, is 3 dagen je moeder niet zien lang? ik zie m'n moeder maar 1x per week, nou deze week 2x maar we wonen een half uur van elkaar vandaan, m'n moeder werkt fulltime dus ze heeft het best druk. mmmmmmmmm onzekerheid ivm die droom? zou alleen niet weten waar over? Vanmorgen op het werk vertelde m'n collega dat haar beste vriend ineens dinsdag was overleden, hersenbloeding, hij was net de vorige dag 23 geworden M'n collega vertelde het hele verhaal, en ze was sterk maar tegen 11.00 voelde ze zich steeds verdrietiger worden, en om 11.30 vroeg ik hoe het ging, en ze barstte spontaan in huilen uit, heb haar lekker naar huis gestuurd. Vanmiddag gebeld en het ging al weer wat beter, ze ging vanavond in bad,om op te knappen. M'n andere collega ging om 14.30 ziek naar huis, die liep erbij als een zombie, dus ik had een eenzame lange middag. Thuisgekomen had manlief eten gekookt, daarna Steven naar bedje gebracht.Morgen waarschijnlijk naar een stoomtrein die ook rijd. Word vast wel weer zulk lekker weer als vandaag. Fijn weekend iedereen. Gerdien kijk eens bij de zeeman daar heb je rokjes en dikke truitjes genoeg
Mensi, ja voor mij is dat lang haha... Ik ben echt heel vaak bij mijn moeder Lief van je dat je je collega's naar huis gestuurd hebt en vreselijk zeg van die vriend van je collega Morgen zou het weer mooi weer worden!
Ik zou zelf ook niet kunnen functioneren in z'n situatie, je loopt jezelf alleen maar in de weg, en dan nog die klanten die je aan kijken. Ben met haar naar m'n chef gelopen en heb gewoon gezegd, zij gaat naar huis bel die en die maar. Enne.. dat heeft hij meteen gedaan Een week na het overlijden van m'n vader ( 1 nov; 2 jaar terug) ben ik toen ook weer aan het werk gegaan, de 1e dag een halve dag gewerkt; veel gehuild maar ook gelachen, heb me een beetje op de achtergrond gehouden. Veel gepraat met collega's, en op zich ging dat best... Anderen vonden het best snel dat ik er weer was, maar ja je moet toch ook weer verder. Maar ik was toen 6 weken zwanger en heb me zeker voor Steven ook sterk gehouden, ik dacht als ik nu instort gaat dat misschien wel ten kostte van m'n beebje, en dat wou ik absoluut niet. Eerder dacht ik ook altijd verschrikkelijk zulke dingen, kon er zelf bijna om huilen als iemand anders zoiets aanging, maar als je er zelf middenin staat is het heel anders, je leeft in een roes. Het gemis komt pas na dat alles achter de rug is; Dan heb je ineens zoiets van; hij komt gewoon nooit meer koffie drinken, ik zie hem noooit meer, nooit meer in de bus, nooit meer in de auto, nooit meer in de supermarkt, nooit meer dat kuchje als hij binnen kwam, nooit meer..... En dat is het A L L E R E R G S T E.
selam tamer slaapt lekker vanaf 7 uur. maar rond half 7 was hij alleen maar aan het huilen bij mij en bij abdullah. we zijn vandaag naar een kindervoorstelling gegaan. hardstikke leuk. ze deden de stoelendans. naserddin hoca zou komen voor de voorstelling maar hij is niet geweest, cond het zo jammer. ik wilde samen met tamer op de foto maar hij was er niet. ik heb zelf maar weinig sterfgevallen meegemaakt in de familie. de vrouw van mijn oom is alweer 10 jaar geleden overleden aan longkanker. ik kan me nog wel wat herinneren. Ze lag in een ziekenhuis in groningen, enik ben er zelf ook geweest voor bezoek. Maar verder kan ik me nets herinneren. ik ben niet naar de begrafenis geweest, ik was daar nog te jong voor. Maar mijn oom is in 2001 overleden. (we hadde niet zo heelveel contact maar als we elkaar zagen op verjaardag of op andere dagen hadden we altijd lol met elkaar.) Hij had zo veel verdriet om de dood van mijn tante. Ze wilde trouwen, misschien kinderen ect. Na haar dood, is hij meer gaan drinken en roken, hij kreeg diabetes, verloor zijn baan als taxichaffeur. Kon alleen nog maar vrijwillig werk doen, hij mocht niet meer werken. Op een gegeven moment werd hij zo ziek, hij ging mijn oma bellen (zijn moeder) en zei dat ze de ambulance moest bellen want hij had er geen puf meer voor. Hij was al dagen ziek, at niet meer, dronk niet meer, overgeven en hij had veel bloedverlies. hij werd met spoed opgenomen eerst op een interne afdeling. hij kreeg een hartaanval en ging gelijk naar de ic. Hij ging aan de beademing, medicijnen, overal spuiten en draden. Hij kreeg weer een hardaanval. En hij werd in coma gehouden omdat hij te veel pijn had. De artsen hadden beslaoten om alles stop te zetten, want al zijn organen waren heel slecht om nog te funcioneren. MIjn oom was op dat moment een kasplantje aan het worden. Mijn moeder en mijn oma waren er bij. Ik widle er ook bij zijn maar mijn moeder wilde dat niet. De artsen hebben de stekker eruit getrokken en hij heeft nog 10 minuten op eigen kracht adem gehaald en na een 3e hartaanval is hij over leden. en dat in 1 avond. Ik was net begonnen met de opleiding als verzorgende en mijn oom alg op mijn afdeling maar ik had geen dienst. ik was thuis. De volgende dag voor dat ik naar mijn werk ging vertelde mijn moeder wat er was gebeurd. ik wist nog neit dat hij overleden was, wel dat hij opgenomen was. Ik bestefte het nog niet, ik ging gewoon naar mijn werk en ik keek in de dossiers van mijn oom, en ik vroeg in welk bed hij heeft gelegen, das was maandag. donderdag heb ik mijn oom gezien in het herdenkinkscentrum, ik ging naar hem toe en ik zei gelijk dat dat mijn oom niet was. hij leek er echt niet op. als hij een andere persoon was. ik heb alleen maar zitten huilen tot dat ik naar huis ging. Mijn oom voelde zo koud aan (logisch natuurlijk) maar ik was dat niet gewend. Ik was zo verdrietig. Vrijdag was de crematie en ik heb mijn oom nog een keer gezien, heb zo veel gehuild, mijn zusje had een tekening gemaakt en die ging mee de kist in. (ik was bijna 18 jaar, mijn zusje 13 en mijn andere zusje was 8 jaar) We zijn toen met de auto´s langs mijn ooms huis gegaan en toen naar de crematie centrum. en daarna naar huis. Het was zo raar. Heb in augustus mijn diploma gehald op de middelbare school, hij was er ook, zo vrolijk en trots dat hij was op mijn en in januari was hij overleden, een dag na mijn zusjes verjaardag. We hebben met zijn alle zijn huis opgeruimd. ik widle het niet. het leek net of hij op mijn neer keer en zei; waarom ruimen jullie mijn spullen op. ben r toen ook gelijk mee gestopt. Soms mis ik hem nog wel. hij was de enige oom die ik had in nl. Heb in tr wel ooms maar daar heb ik slecht contact mee. Mijn oom is 50 jaar geworden en hij had geen kinderen. Mijn oma heeft er nog verdriet van en als we praten over mijn oom dan beginnen we allebei te huilen.
.Hello, Vandaag met me zus en me ma wezen winkelen. We gingen koffie drinken en in dat zaakje had je zo'n ballenbak. Yassir ging daar in spelen met me neefje(die hield hem in de ballenbak inde gaten). Ik vond het zo gek, Ik zag Yassir spelen en dacht het is echt geen baby meer. Wat gaat de tijd hard zeg! Vandaag was het drama met slapen. Hij huilde zo erg dat ie helemaal nat was van de zweet. Op een gegeven moment heb ik hem in me armen genomen en lgetroost. Ik ga dan ook bewust niet zijn kamer uit. Na bijna (alles bij elkaar) 1 uur huilen is ie in slaapgevallen. PPFFFF! Mensi@ ik zie mijn ma bijna dagelijks. Ik ben het ook zo gewend, als ik haar niet zie dan bel ik . Soms bel ik paar x per dag . Pluk@ ik ga niet naar school, ik werk.
Oke 2 mensen omgedraaid dus, tja jullie lijken ook zoveel op elkaar Wat begravenisen betreft ik heb mijn 2 oma's en mijn opa heel bewust meegemaakt, Jan's vader is op 43 jarige leeftijd plotseling overleden, dat hakt er behoorlijk in en en feb van dit jaar is zijn opa overleden. Gisteren zijn we bij mijn vriendin geweest,die voelde zich gelukkig al een stuk beter en denkt erover om woensdag weer aan het werk te gaan. Vrijdag heeft ze een voorgesprek in het ziekenhuis over hoe en wat ze kan doen tegen de galstenen en dan wordt ze op de wachtlijst voor een operatie geplaatst. Helaas konden ze nu al vertellen dat de wachtlijst enkele weken lang was. Haar man gaat in Januari een weekje naar Amerika voor zijn werk en natuurlijk zijn ze bang dat het samen gaat vallen. Dus hebben we afgesproken dat als dit zo blijkt te zijn ik gewoon een weekje bij haar kom logeren en voor de kids kom zorgen. Vandaag wordt het inderdaad mooi weer en Jan heeft gisteren gezegd dat hij graag naar de holterberg wil om foto's te maken van paddestoelen (tja dat vind hij heel leuk en we komen om in de paddestoelfoto's ) Groetjes anita
ha moeilijk lijkt me dat mensi moet er niet aan denken dat mijn vader zal overleiden.Je kunt je er ook geen voorstelling van maken als je het niet zelf mee gemaakt hebt. Ik heb gelukkig weinig sterfgevallen mee gemaakt. alleen mijn neefje deze hij was 9 maand (was er een van een tweeling) is gestorven aan wiegedood.dit is 3 jaar geleden. hier hebben we het nog altijd heel moeilijk mee vooral toen Anne net geboren was we hebben altijd het gevoel dat hij heel dicht bij Anne in de buurt is. Pas was martin met anne bij het grafje (we zijn er Alleen met anne geweest toen ze 2 maand oud was. En ze wist precies aan te weizen waar hij lag heel bijzonder hoor Ik weet dat veel mensen er n iet ingeloven maar het voelt echt of hij heel dicht bij anne is. Ik heb ook bij zeeman gekeken maar kon daar ook geen truien vinden en mt80 is er altijd uit en mt 86 kan ze echt nog niet aan. even een ander vraagje jullie moeten het echt eerlijk zeggen vinden jullie het vervelend dat ik hier weer post kan me het goed voorstellen hoor. Maar en wordt heel wat minder gekletst ik kan het nu bijhouden en ik kon mijn draai toch ook niet helemaal vinden bij de aug mama jullie ken ik toch vanaf het begin maar jullie moeten het echt eerlijk zeggen hoor. groetjes gerdien
Voor mij is het geen enkel probleem hoor, want ik ben heel nieuwsgierig naar hoe je zwangerschap verloopt Groetjes Anita
@Layla ja wij moesten ook het huis van m'n vader 'opruimen' omdat mijn moeder hier niks meer mee had te maken, (ze waren al 10 jr geleden gescheiden-maar ze is wel op de begrafenis geweest) moesten we dat zelf doen, m'n man, broer en ik. Dat was ook niet leuk, we hebben alle mooie dingen verdeeld, m'n broer heeft heel veel kleren van m'n vader meegenomen want hij had dezelfde maat.Maar ook veel dingen weg moeten gooien, je kunt gewoon niet alles bewaren, en dat is wel naar als je dat ziet liggen op de vuilstort de rest hebben we allemaal op zolder gezet bij ons, en dat heb ik voor dat ik beviel allemaal uitgezocht en opgeruimd. * trouwens toen m'n vader net was overleden kwam de hele familie van m'n vaders kant bij hem thuis, en toen ging m'n tante ineens de hele tafel opruimen, daar lagen zijn spullen op; asbak, televisiegids, papieren, gewoon zijn spulletjes. Ze raapte alles bij elkaar en deed het in een doos; ik heb niks gezegd maar dat vond ik toen zo raar! ik had echt zoiets mens laat dat lekker liggen! *als ik met Steven op de begraafplaats ben heb ik ook altijd sterk het gevoel dat hij mee kijkt.En Steven ligt vaak op z'n rug te slapen met z'n handen onder z'n hoofd, m'n vader deed dat ook vaak, dat vind ik wel mooi. @Pluk ik zet paddestoelen ook vaak op de foto, vind ze erg leuk! @Gerdien blijft maar gewoon hier kletsen hoor, met zoveel zijn we jammer genoeg niet meer. Wij zijn vandaag naar schiphol geweest, vliegtuigen kijken.Het was super mooi weer. Oja we hadden het in de auto nog over de toekomst en evt wensen die ons leuk leken, hier komen ze; *we zouden graag willen emigreren naar Zwitserland (?) *ik zou zelf wel als Steven ouder is (en alles compleet is- het gezin dan) me omscholen voor grondstewardess, of stuwardess, paar dagen werken en genoeg verdienen.En dan meteen wat van de wereld zien. Woensdag ga ik met m'n moeder naar Ikea kijken naar een stoeltje en evt tafeltje voor Steven, krijgt hij van haar voor sinterklaas. Zondag met m'n moeder naar de campeer en caravan beurs, ze had 2 vrijkaarten.
Hoi meiden! Nou nou Mensi, dat zijn heel wat plannen! Wat zouden jullie dan in Zwitserland willen gaan doen? En stewardess, verdien je daar dan zoveel mee? Je bent wel vaakvan huis dan he Wat was t lekker weer vandaag he
goedeavond allemaal rustig hier. @mensi, mijn moeder heeft niets genomen van mijn ooms spullen, maar mijn oma wel, ze heeft sieraden, foto´s, schilderijen en andere dingen. Een ketting van mijn oom draagt ze nu elke dag. de schilderijen heeft ze op gehangen in haar woonkamer. Alle kleding hebben ze naar het leger des heils gebracht en alle andere spullen zijn voglens mij weggegooid. ik weet het niet. ik kon het niet, om het huis op te ruimen. Ik zelf heb alleen een pasfoto van mijn oom. als nog gecondoleerd. Vandaag moest ik werken van 7 uur tot 12 uur. Ik heb maar weinig gedaan in het verpleeghuis. ik wverveelde me eigenlijk, dat was wel eens anders. zo wil ik altijd wel mijn geld verdienen! Abdullah, tamer en mijn schoonmoeder zijn naar de kinderboderij geweest. tamer vond het weer fantastisch, al die kleine geitjes. Toen ik thuis kwam had abdullah zijn leuir niet verschoon, dus de luier van 6 uur had hij nog om, maar omdat tamer sliep heb ik gewacht tot hij wakker werd. Tamer werd rond 2 uur wakker, alles was nat. ondergoed, milliot, broek, bed. Heb tamer maar gelijk onder de douche gedaan, schone kleding, schoonbed en gelijk alles in de was gedaan en gewassen. Meestal moet zón luier er wel tegen kunnen, heb wel eens meer een luier omgedaan die 12 uur om zit, maar deze niet. tamer heeft zo veel gedronken dat die luier echt vol zat. maakt niet uit. tamer meost toch in de douche en ik moest toch de wasmachiene aan zetten. tamer heeft trouwens vannacht heel goed geslapen. hij is in de nacht helemaal niet wakker geweest. heb ik lekker ook eens goed geslapen tot 5 uur dan. Na 5 uur kon ik niet meer slapen. Morgen ga ik naar het ziekenhuis voor mijn hand. hoop dat ze was kunnen vinden. ben het nu wel zat aan het worden, het is nooit over geweest. Wat ik nog zou bereiken in mijn leven kraamverzorgende wil ik heel graag worden. 2e kindje rijbewijs halen (heb al 5 examens gehad maar heb hem nog steeds niet) groter huis
Ja leuk, wat zijn jullie wensen nog meer allemaal? Ja klopt dan moet ik Steven missen, en nog een opleing MBO volgen want die heb ik ook niet Maar in Zwitserland, een leuk chalet kopen met logies ontbijt lijkt me wel tof.Ga maar eens hierna googelen, want stewardess is denk ik niet voor mij weggelegd
Wauw wat een wensen worden hier gewenst. Altijd goed om lekker te dromen... en wie weet komen ze nog eens uit! Over 10 minuten de uitslag van 'op zoek naar Evita'... dat volg ik helemaal. En om nou zo'n stem te hebben als die meiden, dáár droom ik nou van!
Hallo, Wij zijn vandaag naar Brussel geweest, het weer was heerlijk. Qua wensen ja ik heb zoveel! Ik wil heeeeeellll rijk worden en voor 6 mnd hier wonen en voor 6 mnd in Marokko. uuhhh en nog meer kindjes hihihi. Gerdien@ hoe meer zielen, hoe meer vreugd . Mensi@ als (grond) sterwardes moet je echt veel reizen. Mijn nicht was sterwardes en nadat haar dochter is geboren, heeft ze helaas haar baan op moeten zeggen ivm onregelmatige werktijden en soms was ze lang van huis. Mijn zusje heeft 3 selectie rondes moeten doorkomen om bij KLM te kunnen werken als sterwardes. Uiteindelijk heeft ze het niet meer gedaan omdat ze een beter baan aangeboden kreeg. Stewardes verdien je niet veel, ik dnek wel beter als de AH.
Goedemorgen! Hebben jullie lekker geshopt in Brussel Hanan? Mensi; ziet er mooi uit, maar ligt in zwitserland altijd sneeuw eigenlijk? Lilith; ik zag dat programma laatst eens langs komen idd, die hebben een stem Layla; wil je graag in turkije wonen? Zou je NL niet missen dan? Hier een goede nacht gehad, 2 keer is ze wakker geweest voor de speen. Ik moet zo naar het ziekenhuis, bloed gaan prikken voor mijn schildklier. Donderdag op controle bij de internist.