O ja Lise, lekker dat je mannetje terugkomt! Heerlijk zeg... Hoe laat komt hij thuis? Heb net voor jou gepost, dus lees ff terug voor CB-verhaal Geniet van het weerzien
Ik lees het net Linda! Wel rot weer van die prikjes, maar ze is mooi aangekomen hoor! En ook gegroeid zeg! Wordt al een flinke dame En lekker zeg, jullie gaan op vakantie, toch ook naar Engeland? Welke plaats? Nou, ik ga nu echt douchen, Tijmen is nog wel wakker maar dan leg ik hem op ons bed, die uitkijkt op de badkamer
goedemorgen! @pluk ik had ook luuf voor babies! werkt goed hoor! s`avonds onder de douche en dan komt t snot los en daarna luuf op de borst en rug! werkt perfect... evi heeft ook nog steeds snottebellen! @Lise fijn dat je mannetje bijna thuis komt @ Sarah! gefeli met Noa! echt knap en goed hoor dat ze al kan rollen! evi ligt nog als een plank en onderneemt nog geen acties @lilith fijn dat je werk weer leuk was! moeilijk he je kindje loslaten ... weet er alles van... @ Lin, eindelijk een paspoortje voor Iman ze is goed gegroeid he! wow! mooi hoor! en ze doet het echt goed he zo te lezen? ik ben dan di. bij de osteo geweest en hij heeft dr nekje+ hoofdje+ maag darmen etc. gemasseerd! hij zegt dat alles nu oke is maar ik mag komen wanneer we denken dat het nodig is. hij zegt dat wanneer ze straks gaan kruipen en rollen etc. het ook nog wel eens goed is om te komen! Gister kwam ik aan op m werk.... was er niemand (normaal werk ik samen met iemand) bleek dat diegene zich vergist had in dag/ data grrr ik was zooo boos dat ik bijna naar huis was gegaan! echt niet leuk... maar goed ik ben gebleven en ben om 12:30 de meiden uit school gaan halen en heb wel een goede dag/ avond verder gehad! en m andere collega kwam gelukkig aan op t schoolplein net toen ik iedereen had opgehaald! was wel echt kapot toen ik om 21:30 thuis kwam! evi heeft vannacht gespookt van 4-5 pfff dus ben gebroken! zij ligt nu lekker te pitten op het kdv (heb dr zelf in bed gelegd) en ik ga zo ook m bed in want ik moet weer van 14:30-22:00 werken en dan ben ik tot dinsdag vrij.... gelukkig!
hai di hai, lin als ik oei ik groei wil aanschaffen... welke druk moest het dan ook alweer zijn? 4e ofzo? thx xxx
Hey Mad; wat stom inderdaad, van die collega! Ben je zelf op tijd en dan dit! Ik ben zo vrij geweest om even in mijn boek Oei ik groei te kijken; ik heb erin staan: 44e druk, 2006, ISBN: 90-215-4384-2 (aan dit nr. heb je volgens mij al genoeg Zo, heb gedoucht (ahum, wat laat) en ga zo even het huis rond zodat het netjes is, ook voor na Engeland. Morgen moeten wij echt veel doen; onze eigen koffer pakken, maar ook die van Tijmen plus al zijn spullen die voor die dagen meemoeten: kinderwagen, badje, aankleedkussen, kleren etc.etc. Dan nog de sleutel van ons huis naar mijn zus brengen, die 2 keer langskomt in het weekend om de kat eten te geven, boodschapjes doen...wordt dus morgen op tijd (weer ) opstaan...ok, heb wel zin in de bruiloft, maar ja, weet nu al dat ik Tijmen vreselijk ga missen, ik kan dat gevoel echt niet uitschakelen...mijn vriend heeft er wat minder moeite mee, maar ja, hij is niet de moeder en hij is niet zo vaak bij Tijmen als ik... En dan heb ik volgende week woensdag ook nog een sollicitatiegesprek (natuurlijk hartstikke goed...)maar waar ik nu al wat zenuwachtig voor ben...dan gaat Tijmen trouwens weer naar mijn schoonouders. Ik ben wat dat betreft blij als het volgende week woensdagavond is...alles achter de rug en even volop weer kunnen genieten van mijn kleine man. Ik hoop dat hij niet al te veel uit zijn ritme is door de logeerpartijen...En ik verheug me op volgend weekend, want dan gaan we eindelijk het ledikant opzetten en kan de wieg de deur uit! Maf he, dat ik over zoiets kleins me zo kan verheugen!
ik heb mijn besluit genomen we houden de kleine nieuwe baby. Moet wel heel steng onder controle blijven bij de gyn maar we gaan ervoor. Het gaat vast wel zwaar worden maar het gaat lukken. Anne is de laatste dagen erg huilerig ik denk dat ze in een sprongetje zit(of ik hoop het) ZE is erg moe maar wil niet goed slapen ook lacht ze veel minder Ze is gewoon niet blij Ach is vast voor maar even. Verder is het hier allemaal heel goed ben wel veel misselijk(kan niet tegen de geur van de melk van anne handig he) Dus mijn mAN maakt de flesjes maar klaar. groetjes gerdien
Hai hai... Mad idd 4e druk van na 2004... Goed zeg Gerdien! Ben je er nu toch een beetje blijer mee? Ik vroeg me al af of je niet meer langskwam ... Goed dat je er weer bent!... Denk dat Anne een sprongetje heeft, dan gaat het vanzelf weer over! xxx
Oei wel zwaar idd, maar ik had die keuze ook gemaakt denk ik! Had dan ook rustig aan moeten doen, vanwege die keizersnee. Mijn gyn heeft mij gezegd dat ik een jaar lang niet zwanger mocht worden vanwege de wond, nou oke maar als dat per ongeluk gebeurt dan! Ik laat het zeker niet weg halen, maar ja dat moet ieder voorzich weten natuurlijk O ja lekker misselijkheid dat was ik vergeten brrrrr Nou doe het lekker rustig aan en geniet nog van Anne voor je het weet is de kleine er
ja we zijn er zeker blij mee nu. echt net zo blij dan toen we zwanger van anne waren. Het zal wel erg druk worden ik werk namelijk ook nog 4 dagen in de zorg in de week (dit kan niet minder ivm finansien) Maar ja het zal wel gaan lukken. Ik moest even alles op een rijtje zetten daarom ben ik hier een tijdje niet geweest heb wel alles steeds gelezen hoor,maasr omdat jullie er van wisten wou ik eerst goed duidelijk voor me zelf weten wat wij wouden. Ik heb dinsdag een echo gehad alles zag er goed uit vorige week hebben ze mijn spiraaltje en het overleden vruchtje verwijderd. ben nu 8 weken zwanger ze hadden het nog nooit eerder mee gemaakt dat iemand 4 weken na een bevalling weer zwanger was.Dus het is echt een wondertje. Ik ga even een dutje doen als anne tenminste blijft slapen heb vanavond namelijk weinig geslapen Anne werd 2 keer wakker Groetjes gerdien
Ik had je inderdaad vaker online gezien, dus ik dacht al dat je wel meelas hier Ik ben blij dat jullie er gelukkig mee zijn en hoop dat je een onbezorgde zwangerschap tegenmoet gaat! Wanneer ben je uitgerekend? En hoe voel je je lichamelijk? Je blijft toch wel gezellig bij ons kletsen he? hihi xxx
@Gerdien: Fijn dat jullie een beslissing hebben kunnen maken en vooral dat jullie er echt blij mee zijn. Ik wens je een goede zwangerschap toe. @Linda: Dat zou toch wat geweest zijn zeg, dat de pasfoto weeeeer niet goed zou zijn... @Lise: Spannend hoor, dat sollicitatiegesprek. Maar je KAN HET! Heb vanmorgen de dokter maar even gebeld want Sarah is al een tijdje verkouden en nu hoest ze 's nachts en 's ochtends erg veel. Moet morgenochtend om 10 voor 8 even langs want er is vanmiddag geen spreekuur en als ze koorts krijgt moet ik meteen naar de vervangend huisarts of de huisartsenpost bellen. Dus ga toch zo nog even de koorts meten. Ze niest trouwens al vanaf dag 1 en op het CB zeiden ze dat daar nog niet veel over te zeggen is. Maar nu wordt het een beetje te gek hoor. Ik heb zelf astma en allergie, mijn moeder ook, dus het zit in de familie. En ik herken het gewoon bij haar. Maargoed... laat ik eerst maar even afwachten, misschien hebben wel meer babies dat. Liefs
Gerdien..van harte gefeliciteerd..ik vind dat je een goede beslissing hebt genomen..hopelijk verloopt de zwangerschap goed en zul je het niet te zwaar hebben..een baby is al zwaar genoeg..laat staan daarbij ook nog eens zwanger zijn.. Sweetangel..hoe gaat het met iman? Eslem moest gister eigenijkook een prikje..maar we moesten eerst naar het politie bureau voor mijn visum..we waren te laat dus moesten een boete betalen..het heeft heel lang geduurd allemaal dus ze heeft haar prikje niet kunnen halen..nu gaan we insallah morgen.. Hopelijk is ze niet dagen van streek daardoor..het gaat net lekker met haar en slapen Pff ik heb waarschijnlijk mijn ribben gekneusd..echt zo achterlijk..liep naar achter tegen rand van de deur op en viel op de grond en op dat moment zei iets 'krak'.. echt heel stom..maar het doet echt zeer..echt lastig met een baby die je de hele dag mee zeult..en als ik in de auto zit voel ik elk bobbeltje en heuveltje..lijkt wel alsof ik weer zwanger ben pff..kan niet meer op mijn zij slapen enzo..
Van harte Gerdien met deze zwangerschap. Het is heel belangrijk natuurlijk dat jullie er eerst goed over nagedacht hebben, maar meid, als je het zodra het kan rustig aan doet, komt het allemaal goed! En het is toch inderdaad een wondertje dat je zo snel weer zwanger bent geworden! Geniet ervan! @Lilith; ik hoop dat het gaat lukken, dat sollicitatiegesprek. Toch zeg ik altijd, dat mocht het niet lukken, ik altijd mijn best heb gedaan, dat geeft mij dan toch rust...ik heb al best vaak soll.gesprekken gehad en meestal strandden deze omdat een andere kandidaat meer ervaring had en jammer genoeg kan je daar weinig tegen inbrengen...we zullen het zien volgende week! @Gulay; mooi zeg, dat het zo goed gaat met Eslem! Niet leuk dat ze nu dan prikjes moet, maar dat komt vast in orde! Ik ben net even naar de winkel geweest en naar de Blokker, heb daar een nieuwe maatbeker voor de voeding van Tijmen gehaald (ik maak altijd 5 voedingen in het voren en bewaar het in de koelkast, doen jullie dat ook?). De vorige maatbeker had ik immers uitgekookt, niet wetende dat dat niet kon en het dus gesmolten was, haha! Tijmen zit nog wel iets in het sprongetjesgebeuren (wou zostraks na 3 uur alweer eten...), maar het gaat beter! Hij ligt nu te slapen, dus kon ik eindelijk het huis poetsen, dus alles ruikt weer fris! XX
Hello hello, Iman had wel heel veel pijn aan haar beentjes weer... De hele tijd huilen trekken met de benen... Dus heb haar wat paracetamol gegeven en nu ligt ze heerlijk te slapen... @Lise: nee ik maak de voeding altijd per fles, de FV die ik heb kun je sowieso niet van te voren klaar maken dan wordt ie dik en papperig, maar van te voren met die andere FV deed ik ook per flesje maken. En inderdaad, je kan niet meer doen dan je best doen op sollicitatie! Mijn baas belde net. Ze hebben overleg gehad over de nachtdiensten en ik krijg GEEN vrijstelling... Dat betekend dus dat ik ander werk moet gaan zoeken ... Via de arbowet heb je na de bevalling sowieso een half jaar recht op vrijstelling van nachtdiensten, dus ik heb wel nog even tijd... Mijn baas zou ook gaan kijken of ik binnen de stichting ergens anders kan gaan werken, en ik denk dat dat wel lukt (hoop ik), dan kan ik PGB gaan werken... Nou we zullen zien, ik solliciteer dus maar gewoon door, kan altijd nee zeggen. Liefs
Goedenmiddag allemaal, Gerdien gefeliciteerd met jullie kleine wondertje, hopelijk krijg en heb je een hele fijne zwangerschap. Kylian heeft vannacht weer lekker doorgeslapen tot 5 uur vanmorgen., hij is nog wel heel jengelig maar goed dat is toch vrij normaal denk ik. Al denk ik dat het toch wel heel handig zou zijn als meneertje zijn speen zelf in zijn mond kan doen Heb trouwens net een mailtje van de Hema gehad met 11 dingen waaraan het zou kunnen liggen, van firewals tot cookies en ik snap er geen jota van dus ik ben ze nu maar aan het uploaden naar Schlecker, heb gisteren nog wel even via photo shop ze bijgewerkt (kleur en dergelijke). Groetjes Anita
Pluk wat vervelend van de HEMA... Ook raar, ik doe altijd naar de Hema en heb nooit ergens problemen mee gehad... Och gelukkig kun je ze naar zoveel zaken uploaden... Kan ook naar Kruidvat trouwens!
He wat rottig Linda, dat je geen vrijstelling krijgt voor de nachtdiensten! Maar je blijft er nog wel een half jaar werken? Of moet je nu echt wat anders zoeken? @Pluk; nou, dan zou ik de foto's ook via een andere winkel doen, bespaart je heel wat ergernis! Ik heb net 5 voedingen in mijn nieuwe maatbeker voorbereid, wat een superding! Goed sterk materiaal en er past, als je zou willen, 1,2 liter vloeistof in! Nog even en mijn mannetje komt thuis, zo rond 18 uur! Lekker een avondje voor onszelf en natuurlijk met Tijmen
Ja ik kan er in elk geval nog tot eind december werken (half jaar na geboorte) ... Ze proberen me in een ander team te krijgen, PGB, die draaien geen slaapdiensten... Maar ik blijf toch solliciteren, je weet niet wat zich aanmeldt he! Lise, je moet die maarbeker even uitkoken voordat je m gebruikt VEEL hygienischer HEEL VEEL PLEZIER MET JE MANNETJE VANAVOND! xxx
Ik heb me de hele dag uit zitten sloven..mijn huis opgeruimd..en vanaf vannochtend al eten staan voorbereiden (ok zo speciaal is het eten niet..maar had alles al klaar gezet etc. voor als Eslem wakker zou worden precies op het moment dat ik eten moest gaan maken) omdat er visite zou komen vanavond met eten.. eerste keer cake maken was mislukt omdat het recept niet klopte..veels te veel bloem..pff toen ander recept gezocht..die cake is gelukt maar was errug mini..maar goed smaakt prima.. en nu? belt mijn man vlakk voor etens tijd op dat hij nog steeds in het dorp is waar hij werkt..dat hij de bus heeft gemist en dat er geen andere bus meer is en dat hij zal gaan liften..later belde ik hem op en zei hij dat hij pas ver na etenstijd zou komen en de gasten komen ook niet meer natuurlijk want die zouden voor het eten komen... grrrr alles stond al klaar..pff
hey.. gerdien:gefeliciteerd hopelijk wordt je niet te ziek en wordt de zwangeschap eentje met niet a te veel kwaaltjes.. over die prikjes cailynn hoeft gelukkig in dec pas weer.. welke 2 maanden dus dat scheelt een hoop.. wilde ze de 20e doen ik zeg ja dat kan niet we zijn om vakantie zegt die vrouw ooh maar j akan niet eerder dan de 12e ik zeg dan doe maar de 12e.. zegt ze ja dat is op dinsdag en e doen het eigelijk alleen op donderdag ik zeg ja pech donderdag zit ik waarschijnlijk in het vliegtuig doe dan die donder dag ervoor maar ja dat kon niet want er moest perse 2 maanden tussen zitten.. ik zeg ja dan dinsdag of in januari pas als we terug komen.. nou is het toch di 12 dec... wat een gezeik hoe zeg... verder slaapt cailynn de laaste nachetn geweldig van 22 tot 7 uur sochtends en dan nog tot een uurtje of 10.. ze is wel bijna de heledag wakker af en toe een haze slaapje van 30 min maa dat is het... wel weordt ze rond 9.30 chaggi want dan is ze moe maar wil eigenlijk niet slapen...