Hoi hier ook weer eens een spooknacht, Steven word verkouden en nog steeds last van kiezen. Of er in Zwitserland altijd sneeuw ligt? hoog in de bergen vast wel. Maar zonder sneeuw is het daar ook wel mooi hoor. Ach gewoon lekker verder dromen Ik las al ergens op een site dat; wil je in Zwitserland gaan wonen je een vaste baan daar moet hebben, om ook een huis te kunnen kopen daar. Frank had vanmorgen gelezen dat je eigenlijk al je geld van de bank moet halen en in huis moet verstoppen, binnen 20 jaar zouden wij arm zijn, en Azie bv steenrijk. Heb maar gezegd dat hij niet zoveel moet lezen, daar word je alleen wanhopig van, en ik geloof er ook niet alles van. Ik zal nog even 2 leuke foto's in m'n album zetten, 1 van gister bij schiphol, andere is met de caviaatjes. Wij gaan zo boodschappen doen, en vanmiddag wil ik even langs de kraamverzorgster van Steven die nog steeds in een rolstoel zit.
Ik wil bij Iman proberen met koemelk. Heb friso groeimelk gekocht en in haar beker gedaan, lust ze het niet Ze heeft liever haar zure melk dan zoete
Moet ze ff aan wennen denk ik? Mag je haar weer koemelk geven? Zou fijn zijn als ze er nu tegen kan! Hier een goede nacht gehad gelukkig! Alleen om 12 uur was ze wakker maar even wat voorgelezen en toen was t weer goed.
Anders probeer je het toch met een beetje karnemelk, dat is ook zuur Onze dromen De tuin eindelijk klaar hebben Extra kamer van de zolder maken Zo lang mogelijk geen schub (ms aanval) hebben. Nog een kindje erbij (als het aan mij ligt nog 2 erbij maar dat ziet jan helemaal niet zitten ) Afgelopen vrijdag hebben we het aquarium weer opgezet, voor de vakantie de vissen naar de vijvergedaan zodat niemand ervoor hoefde te zorgen en de vissen werden veel te groot voor het aquarium. Nu hebben we gekozen voor guppies (die groeien niet zo hard) en Kylian vind het weer geweldig. Die gaat een paar keer per dag even naar de visjes kijken en dan zingen we samen (ik zing en Kylian kijkt blij ) visje visje zingen. Gisteren niet naar de Holterberg geweest, het was stervens druk daar, geen parkeerplaats te vinden dus snel doorgereden naar de jachthaven om daar even gezellig wat te drinken. Kylian had mazzel want opa en oma hadden kantine dienst . Later kwam er nog een stel binnen en die wouden ook op de Holterberg gaan wandelen en die hebben daar gewoon 1,5 uur in de file gestaan . Nou weten wij ook meteen waar waarom we altijd 's morgens vroeg gingen Groetjes anita
Anita, hier stonden ook files naar de wandelgebieden gister Lijkt me ook kudde-wandelen dan Lilith, nee mag niet, maar ik wil t gewoon eens zelf proberen, om te kijken of ze er tegen kan Ik moet eigenlijk testen in januari. Net naar c1000 geweest, de pampers zijn er 3 pakken voor 18,95. Goedkoop dus!
Sweetangel gewoon mengen tot je bent uitgemend dan accepteerd ze het vast wel, hier duurde de omschakeling ook 2 weken. Pluk tis toch wat he die gekke tukkers, in de fille voor het bos. Wat zal het aan het strand druk zijn geweest! Maar wel heerlijk hoor, tis eigenlijk nu nog beter als vh zomer. Wat zijn jullie elke week aan boodschappen kwijt? Ik hoop altijd voor 70 euro, maar ik wil dan ook 3x per week vers eten. Boodschappen zijn zoooo duur! Oja hier als wens ook graag een 2e, Frank laat ik nog maar een jaar met rust want die vind dat alles geld kost. Jullie nog leuke plannen voor deze week?
selam vandaag naar het ziekenhuis geweest. de arts zei dat er een zenuw bekneld zit in mijn elleboog, aan de buiten kant. ik moet mijn elleboog zo veel mogelijk met rust laten, ik mag niet te veel steunen en leunen met mijn arm, als het o ver 3 mnd niet over is en als mijn kracht in in mijn hadn minder wordt dan moet ik geopereerd worden. tamer slaapt eindelijk. heb hem een boterham gegeven en in slaap gewiegd en is zo in slaap gevallen. waarom ik in turkije wil wonen. ik mis gewoon alles in turkije wat er hier niet ies. cultuur, mensen, eten, de geur. je hebt hier ook de turkse cultuur en het eten maar het is toch anders. en het eten hier is zo lang neit lekker als in turkije. en je veel meer dingen krijgen en mooier dan hier in nl en in tr is het veel goedkoper.
http://www.freewebs.com/kuntakinteh/ Dit is een kunta, misschien wil Steven een strand tent achter het huis
Layla heb je eerder wel in Turkije gewoont? Kan me voorstellen, als het eten en het weer daar beter is en je familieleden daar hebt wonen, dat je daar liever bent. Een kennis van Frank, een turkse jongen woont hier z'n leven lang al, maar is nu ook van plan om met z'n vrouw en 3 kinderen het huis te verkopen, en hun willen naar Dubai, om een restaurant te beginnen. Ze hebben het huis nog niet verkocht, maar gingen wel elke zomer naar Turkije.Hij was hier automonteur en was het helemaal zat, de laatste tijd klaagde hij alleen maar, z'n baan heeft hij een paar maand geleden al opgezecht.
Mensi; ik mag t niet mengen, omdat ik een reactie wil uitlokken (KMA) . De dietiste zei: puur geven! Layla; nu mag je zeker ook niet meer werken met je hand?
selam ik mag gewoon werken maar ik mag mijn arm niet op een tafel leunen of neerleggen, en met slapen mag ik mijn arm niet buigen. hij moet gestrekt zijn. toen tamer 10 mnd oud was was ik het zat met de flesvoeding, hij dronk hem niet meer leeg. hij wilde de fles niet, hij wilde alleen gevoerd worden met de lepel, dus ben ineens gestopt met de flesvoeding en ben in 1 keer begonnen met halfvolle melk. en dat ging goed. nooit problemen mee gehad.
morgen begin ik met het soepdieet. ik wil al maanden rond de 65 kilo wegen maar het lukt niet en ik ben eigenlijk een beetje lui om oefeningen te doen. ik meot het 7 dagen vol houden, en dan kan ik op zijn minst 4 kilo afvallen. Ik weeg nu 72 kilo en ik wil 65 wegen, minder mag ook maar niet minder dan 60 kilo. dit is de site waar ik het dieet heb gevonden. http://www.dieetwijzer.com/soepdieet.html maar wat ik me afvroeg, kan je geen eigen soep maken met de groente die je wel mag eten? of moet je echt die soep maken die op de site staat. ik ben niet zo gek op witte kool en soepselder
Tja in mijn ogen is soep soep dus van mij mag je gerust de groente eruit laten en er andere die je wel lust/lekker vind erbij in stoppen. Kan me niet voorstellen dat het gebruik van b.v groene kool ipv witte kool veel anders is. Maar ja dat is mijn mening Kennen jullie het, dat gevoel van er is iets niet pluis, het is veel te stil. Dat had is dus net, kijk ik om (ik zat met de rug naar Kylian toe), staat hij toch op het voetenbankje, dat had hij voor de kast geschoven en op die manier kon hij lekker bij dingen waar hij niet aan mag komen . En hij wist dat het niet mocht want zodra hij in de gaten had dat ik keek begon hij heel hard te huilen en klom er weer af. Groetjes Anita
Ja als het stil is, voeren ze meestal wat uit Steven zat al aan de keukenkastjes, maar goed veel kon hij niet kapot maken; pannendeksels, onderzetters, maatbekers en de beschuitbus. Maar nu heeft hij jammer genoeg het kastje van de borden en schaaltjes gevonden.Dus vanavond pakte hij een ontbijtbord, en liet hem vallen; KAPOT dus.... Trouwens Sweetangel bedankt voor de tip van de C1000 pampers aanbieding, ga ze morgen ook even kopen.
Kylian heeft vanmiddag mijn oude engelse woordenboek (zo'n prisma geval) te pakken gekregen en heeft er heerlijk in zitten scheuren , nu gebruikte ik dat ding nooit en het lag maar in de krantebak te liggen, dus is onze zoon een woordenboek rijker. Hmmmm zou hij nu morgen engels praten Hij was vanavond zo lui dat hij tijdens zijn papfles maar op zijn zitzak in slaap is gevallen. Nu ligt hij heerlijk in bed. Morgenvroeg moeten we naar het cb Groetjes anita
Fijn dat Kylian weer is omgeburgerd, omgeschakeld, omgeaclimatiseerd of hoeit ook wil noemen Ik ga spoorloos kijken. Heb lekker duf lounge topic geopend, heb al weer commetaar
Goedemorgen! Kylian weer helemaal thuis dus, lekker in zijn zitzak in slaap vallen! Layla; succes met je soepdieet! Mensi; je topic is al op slot En hopelijk hebben ze de pampers nog, meestal is er een run op zo'n aanbiedingen haha. Iman is ook altijd heel stil als ze iets stouts doet. Net dacht ik; wat hoor ik toch? Was ze op t toilet met de toiletborstel de grond aan t borstelen Had ik de deur niet goed dicht gedaan haha.