Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja en zo stond Steven een keer met z'n handen in de wc pot te spetteren.
    Ik ga morgen voor de pampers, als het goed is word dat steeds opnieuw aangevuld, tenminste bij de AH bij ons wel.
    Pluk succes vandaag, moet Kylian spuitjes? nou dan is hij er hierna een hele tijd vanaf!
    Ja kon er op wachten dat m'n topic op slot ging, er zijn altijd meiden die alles nakijken en weer zo nodig iets niet eerlijk vinden en dan weer gaan vergelijken.
    Ik ben gelukkig niet zo moeilijk.
    Pfffffffff als ik me daar ook nog druk om moest maken!
    We gaan zo lopend naar het dorp even zaagsel kopen voor de cavia's.
    Hier trouwens een goeie nacht gehad.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer heeft lekker geslapen, hij slaapt nu nog. 1 x wakker geweest en om 7 uur heeft hij nog een bordje pap gekregen.

even over de pampers. ik kreeg net een folder binnen met kortings bonnen, en daar zitten ook bonnen bij voor pampers. hij krijg 2 x 10 euro korting bij 3 pampers. moet er dus 6 halen en krijg dan intotaal 20 euro korting. dit is de 3e keer dat ik zo´n tijdschrift krijg met de bonnen. ik heb ook korting op Ariel producten, melk, yorghurt, shampoo, maandverband. ik ha dus weer lekker shoppen bij de supermarkt.

bij c1000 dus 18 euro en met de bonnen maar 8 euro, bijna gratis.

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Mooooge!

@Nou Mensi, wat een onzinnige topics open jij zeg. ;)

@Layla, succes met je soepdieet... pff knap hoor!

@Linda, lekker fris van Iman. ;)

Sarah is alleen gisterenavond wakker geweest. Het gaat de goede kant op!

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nou goed van Sarah hoor!
    Lindaaa hoe is het met je zwangerschap?
    Als Sweetangel haar spreekt op msn vraag eens of ze hier weer een keer komt.
    Ik heb net gelachen, had Steven verschoont en even in z'n blootje laten staan vind hij lekker.
    Staat hij voor de vensterbank naar buiten te kijken ineens drukt hij; plop valt er zo een drol op het laminaat :)
    Ik moest echt lachen! Steven zat er heel grappig naar te kijken.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer slaapt lekker.

dag 1 spoedieet
    heb tot nu toe 3 kommen soep op
    2 manderijen
    1 appel
    2 thee

en ik heb nog steeds honger! ggggrrrr

in die soep zit veel groente en ik dacht, nou na 1 kom zit ik wel vol, nou echt niet. lijkt wel of ik een maag heb zo groot als een watermeloen.

als ik tamer onder de douche zetn dan laat ik hem even in de douche naakt staan. en dan meestal gaat hij plassen. en dan kijkt tamer ook zo naar als hij gaat plassen. zo schattig.

ik durf eigenlijk niettamer een lange tijd met zijn blote billen rond te laten lopen. heb het een keer gedaan. ik had tamer net zijn luier uit gedaan, ik lag op bed, tamer kon net omdraaien. hij was 7 mnd. ik zei tegen abdullah, let even op tamer dat hij neit plast dan ga ik even naar de wc. kom ik terug tamer alleen op bed en het bed was nat. ik boos op abdullah. wat maakt het uit is niet ons bed. het was het bed van mijn schoonouders. maar toch, ik was er niet blij mee. ik moest er later wel om lachen.

ik had ook 2 keer dat ik tamer aan het verschonen was, tamer was net thuis van het ziekenhuis. hij was 1 mnd oud. ik moest hem ´snachts verschonen. en ik lette niet op gaat hij om mijn bed plassen. abdullah zei, wat maakt het uit. hij is nog maar klein. maar mijn bed stonk wel.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nog even en er zijn alweer july 2008 mama's........

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Goedemiddag allemaal.

Hij moest inderdaad weer spuiten mensi maar hij heeft zich er goed doorheen geslagen, 1 in de boven arm en 1 in het bovenbeen.
    De cijfers zijn:

gewicht 11790 gram (dus bijna een kilo aangekomen sinds 13 juli)
    lengte 85 cm :confused:

Maar goed tegen de tijd dat hij 18 maanden is krijgen we de afspraak thuis gestuurd omdat er nu wat langere tijd tussen zit.
    Wel werd erbij gezegd dat hij over ongeveer 10 tot 12 dagen nog wel rode uitslag kon krijgen van de prik, leuk want rond die tijd (volgend weekend dus) gaat hij logeren bij mijn schoonmoeder (voor het eerst).

Verder moet ik mijn ouders nog even lief aankijken of zij het weekend van 10 november (van vrijdag t/m zondag) Kylian willen hebben (willen ze zeker wel) omdat wij 10 november een bedrijfsuitje hebben van Jan's werk.

Zie is me toch iets ontschoten want ik heb gemist dat Lindaaaaaa zwanger is :oops:

Lindaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meid (onder het kopje beter laat dan nooit) van harte gefeliciteerd.

Groetjes Anita

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Dat zijn de vakantie kilo's ;) :)

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Zooooo.... ben ff een tv-kastje in elkaar aan het zetten. Gisteren bij Ikea gekocht. Maar er moet nogal wat werk met de hamer gebeuren dus toch maar even wachten totdat Sarah wakker is.

Knap ben ik hè? :) :)

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Lilith meid, je bent zo knap :thumup: :thumup: :D

Vakantie Kilo mensi :D :)

Groetjes Anita

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Dank u, dank u. :D

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Jullie zijn zeker wel heel jaloers op mij? ;)

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben niet zo jaloers hoor.

heb tamers kamer ,bijna zalles zelf gedaan, en het nachtkastje ook zelf gedaan en de kleding kast bijna alles zelf gedaan. mijn man is wel handig maar lui. en hij snapt heel veel dingen niet zo snel.

eigenlijk heel veel dingen in huis heb ik zelf in elkaar gezet. als we iets kopen dan wil ik het gelijk in elkaar zetten en abdullah pas een paar uur later.

@pluk, mooie cijfers. hij scheelt met tamer 1 kilo maar wel ongeveer 7 cm.

abdullah heeft bij de bas nieuwe pantoffels gekocht, maat 20 3 euro. ze passen net. we hadden al andere gekocht maar die zijn nog te groot en die vallen van zijn voeten. deze zitten perfect. tamer die doet altijd zijn sokken uit. hij heeft nu een malliot aan maar die is iets te groot waar door hij aan ze gaat trekken en dan gaan ze uitlubberen. nu niet meer.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Meid ik zie helemaal groen :D

Girl power :) :) :)

Toevallig vandaag ook bij de dirk geweest en ook meteen pantoffels meegenomen maatje 22, hij heeft nu 21 aan, dus dan hebben we de volgende al lekker klaar liggen.

Kylian zit net in zijn boekje met dieren te kijken en wijst zonder enige aarzeling de kikker aan en zegt ook nog eens heel trots Kikker :confused: :confused:

Nu heeft hij ook een kikkerknuffel dus het woord kikker hoort die natuurlijk vaker, en soms als hij denkt alleen te zijn dan horen we hem wel woorden zeggen maar nooit zo als wij erbij zijn.
    Schijnbaar vond hij zelf dat het nu dan toch echt tijd werd het in het openbaar te doen :) :) ;)

Groetjes Anita

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo!

Vanmiddag met Iman op de kermis geweest. Was heerlijk weer!

Sorry Lilith, maar ik ben niet jaloers haha want ik moet ook alles zelf in elkaar zetten, mijn man heeft 2 linkerhanden :)

Mensi; met Lindaaa is alles goed, ze is alleen heel erg moe. Het is wel zwaar, zwanger zijn met een kleine erbij. Ik zal haar vragen om nog eens te komen hier :)

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Sweetangel doe haar de groeten, fijn dat je het even tegen haar zegt, wens haar sterkte met de vermoeidheid, hoever is ze nu?
    Pluk enne.....toevallig :) heb ik ook pantoffels gezocht bij Dirkie maat 21, want Steven heeft 19-20. oja het was 1 kilo :oops:
    Zijn erg leuk he? zo ff 2 uurtjes werken.
    Wie gaat er donderdag ook babyboom kijken? ne1 20.30 zie lounge topic nieuw programma.

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Ik was wel van plan te gaan kijken, weet alleen nog niet of ik het wel leuk vind.

Tuurlijk is het heel leuk voor de stellen waarbij de test positief zegt maar voor die stellen die steeds negatief te horen krijgen :cry: , ik weet het niet, heb zo lang aan die kant gestaan dat ik me misschien wel iets te goed kan inleven. :(

Groetjes Anita

18. sweetangel100

Hoi hoi,

Lijkt mij wel heftig programma, maar op donderdag kijk ik altijd House om die tijd :)

Lindaaa is nu bijna 12 weken zwanger.

Iman is vanavond met papa naar een vriend gegaan in de flat hiernaast. Hij heeft 2 eekhoorns (wist niet dat je die kon houden haha) en die lopen los. Iman was er bang voor en kwam met dikke tranen thuis, zieligggg.

Ik heb haar lekker in bad gedaan, eten gegeven en nu ligt ze lekker te slapen.

Iman heeft pantoffels van durlinger (schoenwinkel), met een harde zool. Soms valt er 1 uit en die komt ze dan ook brengen om weer aan te trekken :)

19. sweetangel100

Trouwens, kijkt er iemand Hollands next topmodel (suus ja, maar die is op vakantie haha).
    Gister is het begonnen hoorde ik, vanavond om half 10 op rtl8 de herhaling. Ik wist niet dat t weer kwam.

20. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Ik ben helemaal up to date.
    Yassir doet het netjes met slapen gelukkig.
    Het gaat gelukkig goed hier.

Druk druk met werken, al me vrijetijd besteed ik aan Yassir.
    Even over het in elkaar zetten van kasten en dergelijke. Mijn man heeft 2 linkerhanden ook(net als de man van linda). Ik heb nooit zin om iets in elkaar te zetten. Hier doet of me zwager het of ik vraag iemand het inelkaar te zetten tegen betaling. DRIE KEER RADEN WIE BETAALD? MANLIEF :D

Pluk@ goede cijfers van Kylian, wat is ie groot :confused: .
    Mensi@ wat een schattige foto van Steven.
    Layla@ knap hoor een soepdieet volgen

Deel Deze Pagina