Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

@pluk, probeer eens bodylotion van neutral. misschien helpt het.

heb je bij prenatal geen grotere dan 110?

tamer heeft nu maat 90 en daar heeft hij nog genoeg ruimte voor. tamer is nog geen 80 cm. lang. ik heb al 110, die heb ik kado gekregen toen tamer geboren was. maar die is nog veel te groot.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Om eerlijk te zijn heb ik ze nergens groter gezien dan 110 dus ik begin het vermoeden te krijgen dat dat gewoon de grootste maat is die ze hebben.

Groetjes anita

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mensi; ik las dat je hyves hebt :)
    Voeg je me toe als vriend?
    Mijne is sweet-angel100 of zoeken op linda tibouch.

Hier bij prenatal ook van die zachte speelkussen haha.

Anita; het duurt echt nog wel lang voordat Kylian niet meer in 110 past hoor :confused:
    De slaapzak is 110 cm lang, en dat is Kylian toch nog lang niet (zonder hoofd ook nog haha)

Ik heb voor Iman 90 cm en 2 van 100 cm (van kruidvat)

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Nee het zal nog wel even duren voordat hij hier is uitgegroeid :) :)

Ik heb trouwens alleen msn, adres staat in mijn profiel :)

Groetjes Anita

5. sweetangel100

Nou Anita, dan wordt het tijd voor hyves :) ;)

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Dat dacht ik dus , jullie kunnen het adres dus niet zien :rolleyes: , ach als je het nodig hebt/wilt hebben dan pb me maar even.

Groetjes Anita

7. sweetangel100

Haha die Anita, gelijk aan de hyves ;) :)

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Ja morgen maar even kijken hoe alles nu eigenlijk werkt, voor nu even sloesh.

Moet nog brood eten, heb ik nog niet gedaan :oops: :oops:

Groetjes Anita

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb ook slaapzak van 90 cm gekocht, ik vond 110 te groot.

Mensi@ die tafeltje en stoeltjes van de Ikea heeft Yassir van me zusje gekregen.

Lin@ Waarom heb je stoeltje gekocht? ik bedoel die rose?Je had toch een tafeltje en stoeltjes van het merk Mamut of Mamoet?

10. sweetangel100

Hanan: het is zo'n zetel weet je wel... Ik zal eens een plaatje zoeken.

11. sweetangel100

Alleen dan in roze ;)

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    OOh die ja die zijn wel erg leuk. Deze zijn bij de prenetal volgens mij te koop.

13. sweetangel100

Ja haha daar heb ik m ook gekocht ;)

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi ik lees zo even alles na, maar moet even m'n ei kwijt hoor.
    Kunnen zullie mannen soms ook zo zeiken over het eten?
    Grrrrrrrrrrrrrrrrr
    Gister ging ik plaatpizza maken, m'n moeder was er nog dus ik zei; wil je mee eten, we hebben toch genoeg (er blijft altijd wat over)
    Ja lekker zei ze.Dus Frank belt dat hij in de auto zit, en ik zeg; m'n moeder eet ook mee.
    Zegt hij; is er dan wel genoeg voor mij? :evil:
    Nou wij eten iedereen had evenveel, en m'n moeder en ik waren lekker vol.Sávonds heeft Frank niet gezegd dat hij honger had, en anders had hij ook wat beschuiten kunnen eten (niet waar?)
    Word hij vanmorgen wakker het 1e wat hij zegt;
    ik heb honger! ik heb de hele nacht honger gehad, en invervolg moet je meer eten maken.
    Tssssssssssss nou ik was meteen chagereinig.Heb gezegd als je zo doorzeurt maak ik vanavond helemaal geen eten.
    Dat respect wat hij voor mij had na de bevalling is ook allang weer weg.BHA ben weer zwaar teleurgesteld.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden

even een bericht van mij voor dat ik zo de deur uit ga.

tamer was weer aan het rommelene vannacht. rond 6 uur tot 7 uur wilde hij neit meer slapen. heb hem wat speelgoed gegeven in bed. maar dat was niet genoeg ben maar rond 06.45 op gestaan en hem een bord papa gegeven. en hem maar aangekleed.

vanavond gaan misschien bij mijn schoonouders eten. abdullah gaat daar toch naar toe met tamer. thusi wil hij niet blijven als ik op school.

@linn. leuke zetel.
    kan je trouwen die tafel en stoel van ikea verven. ik vind ze zo saai.

@ mensi. ik heb dat ook zo vaak met abdullah. abdullah wilde in de ramadan deeg met spinazie eten. dat is een turks gerecht. maar ik kan alleen veel deeg maken weinig deeg kan ik neit maken. dus ik dat voor hem maken. zegt hij waaroim heb je zo veel gemaakt. nu eten 3 dagen lang alleen deeg. ik zeg maak nooit meer iets wat jij lekker vind. ik kook en dat eet je maar.

@hanan, is je huis al klaar met de nieuwe meubels en vloer?

16. sweetangel100

Geen idee Layla, ik heb die set niet.
    Ik heb de tafel, stoel en krukje van de mammut-serie van ikea. Die zijn al heel kleurig ;)

17. sweetangel100

Bah Mensi, wat een rotreactie hoor :confused:

Mijn man zeurt nooit over het eten, echt nooit. Het is hem altijd goed en hij eet met liefde minder als er mensen mee-eten...

Ik zou ook heel boos zijn, als ik jou was!

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja mijn man is nu eenmaal strontverwend door z'n moeder!
    En weet je als ik z'n moeder nou had uitgenodigd had hij zulke dingen echt niet gezegd.
    Irritant hoor koken voor z'n man, m'n broer vind alles lekker en daar kun je tenminste lekker voor koken.
    Zo heb ik een keer gehad dat het vlees iets te donker was zegt hij; het vlees is aangebrand.
    En met boerenlkool zegt hij; oh boerenkool met af en toe een spekje.
    Echt er komt nog een dag als hij commetaar heeft pak ik z'n bord en smijt ik het in de ton, echt hoor.
    Respect respect respect.Hij zou ook eens boodschappen moeten doen de hele week kan hij zien hoe duur alles is.
    Maar ik heb al een geniaal plannetje....
    Vrijdagmiddag moet ik werken, en dan zeg ik lekker niks.Eens kijken wat er sávonds op tafel staat.
    Eerder toen we wel eens bij z'n ouders aten, zat hij heel overdreven tegen z'n moeder te zeggen; goh wat lekker! om mij te stoken en dan later zeggen, ach is toch gewoon een grapje?
    Het doet het niet elke avond hoor, maar hij moet dat gewoon nooit doen, ik vind dat zo denigrerend (?) en ik blijf achter met een kut gevoel.
    Sweetangel ik zal je even toevoegen op m'n hyves, heb geen foto van mezelf geplaatst hoor, heb wel eens van die enge verhalen enzo gehoord dus ik ben Maxima :D

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heey joehoe, ik heb ook hyves, wie wil? :-D

Mijn man zeurt gelukkig nooit over het eten. Als het maar eten is. Ik noem hem ook wel 'groene container'. En ik denk dat Sarah haar eetlust van haar vader geërfd heeft want zij lust ook alles.

Deel Deze Pagina