Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

En tot slot: een foto van Iman met haar vriendje Jake hahaha... Hij was ook daar aan t spelen, en hij was de hele tijd aan t flirten met Iman, maar ook met mij en mijn schoonzusje haha. Hij aaide Iman de hele tijd en trok haar naar zich toe :)

De rest van de fotos zet ik op de site van Iman!

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Leuke filmpjes Suus, wat heeft Vien al lang haar, leuk hoor!
    En Sweetangel leuke foto's, leuk shirtje heeft Iman aan.
    Steven is druk aan het spelen met de afwasbak en wasknijpers.
    Voor sinterklaas krijgt hij van m'n moeder een telfoon met 20 liedjes, zal hij zeker leuk vinden.
    M'n winterzak zal morgen wel komen, heb een geruite hij was nog bijna nieuw.Ik heb ook gekeken naar buik/rugdragers er zijn er wat bij die mee kunnen tot 18 kilo, en het lijkt me wel grappig om Steven op m'n rug in dat ding te zetten.
    Dan zet ik m'n andere buikdrager op marktplaats.
    Maar eerst nog maar eens afwachten.
    Zo naar de kinderboerderij.Het is fris maar wel gezond weer.Heb gistermiddag gefietst met Steven, sjaal, muts, handschoenen en z'n dikke winterjas aan, gelukkig wou hij alles ophouden.Hij had een loopneus en traanoogjes heb nog wel een windscherm op de fiets.
    Ik zal een paar nieuwe foto's in m'n album zetten.
    Groetjes en een fijne dag.Mar.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Suus, wat lief zeg, dat lezen met het vingertje erbij :)

En wat heerlijk zachtjes gillen die kindjes van je :) :)

Sweetangel tot nu toe zie ik alleen maar kruisjes :rolleyes:

Kylian heeft besloten dat zijn uitslaapperiode voorbij is en dan half 7 een prima tijd is om de dag te beginnen.
    Ik proberen of hij misschien zijn papfles in bed wilde en dan nog even tukken maar daar trapt meneer niet in :evil:

Hij is de laatste paar dagen ook weer heel jengelig en wil veel aandacht, weet iemand of het weer sprongen tijd is :(:

Groetjes Anita

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    De pagina doet t niet goed hier... vreemd. Ik kan je foto's niet zien Linda, maar ze zijn vast schattig ;)

Suus, GEWELDIG dat filmpje waarin ze om de beurt gillen!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Gek hoor, ik zie de fotos gewoon!
    Misschien zien jullie ze later dan!

Leuke fotos in je album Mensi!

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen

mijn oma was net bezoek. is nu weer naar huis.

morgen gaan we naar dordrecht. lekker winkelen. maar ik moet eerst nog naar school. maar volgende week hebben we vakantie dus wel lekker.

@mensi, lekker gek doen, je kinderen, leuke filmpjes.

@linda, ik kan je foto´s ook niet zien. jammer.

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Pluk Kylian wil vast terug naar Amerika, beter weer als hier :D

Het was erg leuk bij de kinderboerderij, m'n broer had het zakje met geitenbrokjes nou dat heeft hij geweten, ze sprongen tegen hem aan, en dus heeft hij nu z'n hele spijkerbroek onder de geitenpoep zitten :)
    En we hebben nog een live cavia bevalling gezien, er kwamen er 4, maar moeder cavia was geloof ik nog niet klaar, toen gingen wij koffie drinken.

Had trouwens gister voor m'n goeie gedrag maar eens bedacht dat we schoonmoeders wel konden uitnodigen voor oud en nieuw hier.
    Zeg ik het tegen Frank, zegt hij; nou daar moet ik nog even over na denken :confused:
    Normaal zegt hij; wij doen nooit wat met mijn moeder altijd wat met jou moeder, maar meneer bedenkt zelf ook nooit iets.
    Ach mannen soms snap ik ze niet maar goed, ik heb het er niet meer over, tegen die tijd dat hij er weer aan denkt is kerst en dan heeft ze allang een andere afspraak.

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Layla; leuk, Dordrecht. Woon ik vlakbij.

@Linn; ja ik weet het ook niet. Maar de pagina laad niet helemaal dat kan ik zien, maar doet het verder wel. Dus het ligt niet aan jouw foto's maar aan Safari (internet).

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    ik denk dat je Suus bedoeld :D

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ja, dat bedoel ik, sorry

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Ik weet het Mensi Jan heeft soms ook van die nukken.

vb.

Wat gaan voor Kylian vragen voor Sinterklaas (wilden beide oma's graag weten)
    Dus ik stel voor, zo'n driewieler met duwstang (kunnen ze best samen geven) of wat dacht je van Dublo.

Nou daar was hij het nog niet zo mee eens want Kylian had volgens hem genoeg speelgoed en hij wilde ook gewoon in de kamer kunnen zitten :rolleyes:

Goed opgelost dus, dan vragen we niets aan sinterklaas :evil: .

Nog geen 10 minuten later komen de folders binnen en zo ook een van de intertoys met een mooie aanbieding die Jan wel zag zitten en dat konden we wel vragen aan Sinterklaas.

Ik blij,hey hij is er dus toch wel mee bezig.

Ga ik kijken wat hij aanwijst en wat is het, een grote doos met DUBLO ! bouwstenen :( :confused: :rolleyes: ;)

of zoals gisteren,

Ik weet niet meer eens wat ik deed maar ik kreeg het commentaar van Jan dat ik een EI was 8) :)

Waarop ik dus begin te springen :) :)

Waarop Jan weer vraagt wat ik dan nu weer aan het doen ben.

Antwoord nou ik ben een EISPRONG !

Crisis voorbij en een man die bijna in zijn broek plast van het lachen :) :)

Groetjes anita

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha pluk...had ik bij willen zijn :D

lin ik zie je foto's ook niet

ik kijk wel effe op iman dr site dan

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    weet je wat ik de laatste tijd er irri vind aan abdullah. ik moet alles 100 x uitleggen of vertellen. en dan denk je dat hij het snapt en dan vraag hij het een paar uur later weer soms vraag hij het 5 minuten later nog een keer.

ik word daar zo moe van en dan vraagt hij, waarom ben je zo sago.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.512
    113
    Layla kijk even de bijsluiters van de medicijnen van abdullah door het kan heel goed zijn dat het een bijwerking is van de medicijnen die hij de laatste tijd heeft moeten slikken.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina