Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Gefeliciteerd met je schoonbroer Linda, en sterkte met je man.

Ik heb gisteren even wat shirtjes voor Saar ingeslagen, maar kon eigenlijk weinig vinden. Dus toch maar gewoon bij de hema. Vandaag nog maar even hier in 't dorp kijken.

2. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Trouwens, leuke foto's van Iman, jaja, ik kan ze eindelijk zien.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    tuinbroekjes zijn zoooooooo schattig.

Kylian heeft een fel rode (korte) en die heeft hij in Amerika heeeeel vaak aangehad.

Ik hoop dat hij er dit voorjaar nog in past, dat de pijpen dan wat korte zijn is niet zo erg :)

Hij heeft ook nog een spijkertuinbroek maar die is nu nog wat te groot :rolleyes: .

Kylian heeft een rommelige nacht achter de rug, steeds even wakker en even huilen. Om 3 uur hem er even uitgehaald en goed wakker gemaakt en ach meteen maar even een lekkere droge luier om.
    Daarna heeft hij tot 6 uur doorgeslapen en begon toen weer, tot een uur of 7 en toen hebben we nog tot 9 uur door gemaft :)

Mensi Kylian is de laatste tijd 's nachts ook vaker nat, en dat terwijl er hier geen andere luiers zijn, denk toch dat het door het worstelen in bed komt.
    Ik doe de luiers altijd 's nachts heel laag in de rug zodat je voor wat meer luier hebt zeg maar.

Ik heb trouwens nu een hele harde rode bult (die ook wat pijnlijk is) precies op de plek waar de griepspuit is gezet :(

Groetjes Anita

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    feli met je zwager

hema heeft leuk spul altijd vind ik

haha arme pluk met je bult

ben even een filmpje aan het uppen van Q. Hij was uit zijn beker aan het drinken en die maakte gekke geluiden. En hij moest er heel lief om lachen

oh dat schiet al op

34 %
    37 %
    40 %
    45 %
    50 %
    62 %
    72 %
    79 %
    88 %
    93 %
    100% ready for take off

http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... V05191.flv

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Is dat Limburgs schoonbroer? wij zeggen hier altijd gewoon zwager :D

Weet iemand nog een leuke site waar je bedrukte truien kan bestellen, voor Steven dan, en ook voor een leuke prijs?
    Die van rainbowbabies vind ik erg leuk, maar daar hebben ze alleen maar shirtjes.

Oja Lilith wat was je naam ook alweer voor de hyves? anders pb maar even, ik wil ook wel met je hyveszen.
    Verder niet veel nieuws hier, moet nog stijken, vanmiddag maar even weer wandelen.Vind ik erg leuk! Zijn jullie ook van die wandelmoeders?
    Ik wil de kilometerstand van de kinderwagen wel eens weten, denk dat ik ervan zou schrikken.

Oja had ik al verteld van m'n schoonzus? ze was bezig voor IVF en had vorige week een echo nou had ze te sterk op de hormonen gereageerd en maar liefst 30 eicellen van 1,5 cm.
    10 is normaal, ze krijgt nu medicijnen om alles af te breken want zoiets is nog gevaarlijk ook voor je eierstokken.
    Ze moet stoppen met alles, moet weer aan de pil, en mag pas in januari terug komen.Ze balen heel erg, ze zijn al 2,5 jaar bezig en het zit ze steeds niet mee. :(

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    AAAAAAAAAAAh wat lief, ik wil Q hebbe hebbe hebbe :) 8)

Kylian ligt alweer op 1 oor, dit keer heeft hij maar 5 minuten gejengeld ;)

Zonet weer de mensen voor de cv gehad, die waren gisteren geweest om de cv te controleren en hadden toen een heel miniscuul klein lekje gevonden en gemaakt.
    Heel fijn alleen deed gisterenavond dus de verwarming aan de voorkant van het huis het niet meer (brrrrrrrr).
    Dus nu zijn ze er weer geweest, blijkbaar hadden ze toch niet zo goed ontlucht. :rolleyes:

En vanmiddag komen mijn ouders nog even langs, die wilden eigenlijk dit weekend komen maar ja dan is Kylian uit logeren.
    De vraag of ze nu ons willen zien of Kylian is hiermee meteen opgelost :) :)

Groetjes Anita

7. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Ha iedereen.
    leuke fotos lin Echt een schatje is die iman en wat heeft ze nog weinig tandjes vind het zo schattig staan die 2 tandjes onder in.

pluk heb je de bodylotion al uitgeprobeerd ben benieuwd.

Kom net van de vk vandaan alles was goed bloeddruk was netjes en het hardje klopte heel netjes.voel de baby ook al bewegen de placenta ligt nu aan de achterkant hoop echt dat ik de baby veel meer ga voelen dan Anne want die voelde ik maar heel weinig.
    Anne was gelukkig heel mooi aan het spelen bij de vk toen ik op de onderzoek tafel moest gaan liggen ging ze naast me staan en zei ze mama auh echt heel lief waar ze dat vandaal haalt snap ik echt niet.
    Ze praat soms wel hele zinnen gistere zei ze mapa(dit is haar knuffel)mee fiets.
    en als ze nu iets geeft zegt ze ook blieft ipv alstublieft.
    ik zal ook weer eens een filmpje downloaden en zal gelijk even nieuwe fotos in mijn album plaatsen.
    Krijg ze hier niet bij mijn bericht snap het niet ben niet zo heel handig met de computer
    groetjes gerdien

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    Waarom moet ze weer aan de pil dan?

Kijk dat ze nu stoppen en alles afbreken om haar eierstokken dat kan ik begrijpen en ivm met wachtlijsten pas in jan weer kan ik ook begrijpen maar waarom moet ze dan de pil weer slikken?

Groetjes Anita

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

[-X MIJNES MIJNES MIJNESSSSSS :D

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wat ontzettend zielig dat alles weer wordt afgebroken, maar moet dat perse? kan er niet gewoon 20 afgebroken worden en 10 houden? ofzoiets?

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    We zijn druk aan het smeren, 2 x daags en het ruwwige en velletjes is al minder aan het worden, de bultjes lijken zich vooralsnog niets van de creme aan te trekken.

Groetjes Anita

12. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    nou er staan weer nieuwe foto s in mijn album.
    Ik hoop dat het snel beter wordt met de droge huid en vooral met dit weer want dan is het gewoon pijlijk heb er zelf ook last van en het voelt echt heel vervelend als je van de kou in de warmte komt enz

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Dat is idd een beetje tegenstrijdig maar de cyclus ligt dan in handen van de doktoren, en kan het beter gepland worden ivm feestdagen en zondagen enz. Op zaterdag doen ze maar een paar IVF behandelingen en meer niet, dus als ze dan net op zat of zon vruchtbaar is is haar kans voorbij.
    Zo legde zij het uit.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Suus ik wou er eigenlijk I LOVE SUUS op laten drukken :D

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    Aha op die fiets, ik dacht (heel kort door de bocht) dat ze dan eerst weer moest ontpillen ofzo dus daarom klonkt het mij zo vreemd in de oren.

Groetjes Anita

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Maak er dan --> EVERYBODY LOVES SUUS van :D
    Wat een eer zeg! wel een foto maken als Steven ermee rond loopt :)

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik ben er bijnaaaaa

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368