http://s148.photobucket.com/albums/s22/ ... okt030.flv Jacky vindt die nieuwe elmo ook heel leuk. Groetjes Anita
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa Kylian kan Jacky goed aan hahaha Q kwam meteen aangelopen om je filmpje te bewonderen. En hij moest er erg om lachen.
Hellow! Ik ben weer helemaal fris en fruitig! Ik heb een behandeling van 2 uur gehad en erna nog mijn haar geknipt en geverfd, heerlijk! Iman was heel lief geweest bij mijn ouders, was lekker in bad geweest. Mijn schoonzusje is erna meegegaan naar mijn ouders en we hebben daar allemaal gegeten. Suus; de 18 is wat mij betrefd ok, we moeten maar even kijken. Ik kom sowieso de 17 en 18 naar Saar! Lilith; opeens was t voorbij, de nachtelijk buien van Iman. Sinds dat ik die muziek op haar kamer heb. Ik hoop dat het bij jou ook beter gaat binnenkort! Iman krijgt voor sinterklaas van mijn ouders cadeautjes. Ik weet alleen dat ze een stoel krijgt van prenatal. De rest is geheim GRRR. Ik heb wel megabloks gevraagd, dus dat zal ook wel komen hihi. Voor t offerfeest krijgt ze van ons een driewieler. Is dat niets voor Q?
selam ik weet nog niet wat tamer krijgt voor het offerfeest. waarschijnlijk nog niets want hij snapt toch nog niet dat het feest is. maar als hij dan al goed los kan lopen dan kopen we een mooi pak met overhemd, stropdas en mooie schoenen voor hem. maar dan moet hij wel eerst goed lopen. als hij gaat kruipen heeft het geen zin.
* Ik heb een nieuwe avatar dankzij Josien * Leuke filmpjes Pluk,lief dat Jacky zo lief doet tegen Kylian, hij geeft hem zelfs een likje, en waar Jan Kylian in de lucht tilt staat Jacky er echt zo bij, speel ook met mij * Heeft Kylian vandaag scherp eten gehad? vanwege de borrels in z'n buik...ik hoop voor je dat hij niet ziek word. * Utrecht is 106 km Almere is 123 km, dus doe Utrecht maar Ik kan op zondag 2,9 of 16 december wel, en verder door de weeks.Niet op zaterdag.Ik zou het wel leuk vinden als ik deze keer wel mee kon. * Pluk jij kunt met ons mee rijden, als je gaat. * Sweetangel wat voor muziek heb je op Iman's kamer? * Steven heeft vanmiddag met oma gedanst op Salsa muziek, hij vond het erg leuk.
linnnn foeiiiiii je weet toch dat Q allang een driewieler heeft . Kreeg hij met zijn eerste verjaardag Ik ga voor iets anders,(blokkenkar) nu alleen nog wat kleine dingen voor erbij!
We hebben vandaag macaroni gegeten dus niet scherp, heb hem nog niet weer gehoord dus ik hoop dat het goed gaat. eens even kijken 10 en 11 november(bedrijfsuitje van Jan's werk, Kylian dus uit logeren) 17 en 18 november(jan jarig ) 24 en 25 november(schoonmoeder jarig ) 1 en 2 december(sinterklaas) 8 en 9 december 15 en 16 decenber(verjaardagen) Zoals jullie zien is het hier druk druk druk, maar houd met mij maar geen rekening met het plannen want ik kan toch niet ver van te voren zeggen of ik 'goed genoeg' ben. (qua ms dan ) Groetjes Anita
Oh echt geweldig, ik had een heel verhaal getypt, alles weg GRRRR Dan maar even kort: Mensi; kun je geen datums in November? Je geeft alleen datums in december. Suus; als het de 18 in utrecht zou zijn, kan Saar dan met jou terug? Dan rij ik vanuit utrecht door naar huis. Iman 7 uur wakker pfff, maar nu heb ik wel al mijn was gestreken haha. Vanmiddag even op bezoek bij mijn schoonmoeder. Morgen weer naar binnenspeeltuin
Oh ik kan niet 2 dec, dan hebben we sinterklaas bij mijn ouders thuis. Dat stond in mijn stuk dat weg was GRRR. Ja hoor Suus, soms wel!
Iman was aan t proberen op de bank te klimmen, maar t lukte (GELUKKIG NOG) niet. Bij mijn ouders lukt t wel, maar die hebben een leren bank die indeukt, wij een strakke gladde leren, dus ze glijdt er vanaf Nu heeft ze t opgegeven. Ik zie dat ze rondloopt zonder pantoffels met maar 1 sok, dus even zoeken
Tegen jou ja, maar k wilde t ook even met de rest delen Ik ga ook wat doen, en om te beginnen een poepbroek verschonen!
goedemorgen tamer heeft een top nacht gehad. ik heb tamer gisteren onder de douche gedaan, en dan lekker in bed gelegd. hij heeft wel eerst een half uur geprotesteerd maar daarna viel hij in slaap. pas rond half 6 werd hij voor het eerst wakker. ik werd iets eerder wakker en ik keek naar de wekker, ik dacht tamer is nog helemaal niet wakker geweest. maar toen werd meneer ook wakker. heb hem wat water laten drinken en rond half 7 werd hij weer wakker en heb hem maar pap gegeven. nu zit hij naar het zandkasteel te kijken.