Nou neem mij maar niet mee hoor, want in SF en Monteray is gebleken dat ik ook niet zo'n goede kaartlezer ben (had de kaart op de kop, wij reden richting baai en ik maar zeggen dat we niet goed reden en dat we de andere kant op moesten, had ik de kaart op de kop ) Groetjes anita
wij hebben ook een tomtom, reden een keer naar duistland voor een bruiloft. wij moesten naar hohenlimburg. kwamen we daar. konden wij het niet vinden. aan elke duitser gevraagt waar me moesten zijn, en wij konden geen duits spreken. tamer was ook nog aan het huilen. toen hebben we onze neef gebeld en hem laten praten met een duitser om er achter te komen waar we moesten zijn, waren we dus verkeerd. we meosten dus bij hohenlimburg zijn en we waren in holimbrug. moesten we nog 80 km rijden. ik was kapot van de reis en ik wilde nog dansen op de bruiloft. ik ga verlopig niet meer naar dusitland.
Bedankt dames dat jullie zo lief voor me zijn Pluk wat goed dat je mannetje eindelijk in z'n handjes heeft geklapt! Gaaf dat hij ook meteen op z'n billen sloeg. Steven immiteerd werkelijk alles, zo ging ik vanavond z'n aapje tandjes poetsen (zogenaamd dan want ik zei aapje gaat ook tandjes poetsen en Steven ook) dus hij pakt z'n tandeborstel om ook de tandjes van z'n aapje te poetsen. Ik heb net een heerlijke frikandel spec naar binnen gewerkt, Frank moest weer 2 dingen, een kaassoufle en een kroket Sweetangel ja met z'n navigatie heb ik in het begin ook problemen gehad hoor, ik had meer problemen met over 150 meter rechtsaf slaan, en dan ging ik er te laat af, als je harder rijd is 150 meter namelijk niks maar als het goed is neemt hij altijd een alternatieve route als je verkeerd rijd.Of het moet echt niet anders kunnen, dan zegt hij/zij indien mogelijk keer om. Hihi die taal ken ik precies.
Goedemorgen, Bijna weekend voor mij. Hier gaat alles goed, Yassir wilde gisteren niet vroeg slapen. Meneertje sliep pas om 22.30 . Daarvoor had ie vanaf 16:00 tot 18:00 geslapen ja vind je het gek. Manlief deed hem om 16:00 naar bed omdat ie zo moe was zei die. Lin@ ik ben zo jarlooeesss! als ik die uitstapjes met Iman steeds hoor en leuke fotos zie. Ik kan dit niet meer vaak doen met Yassir helaas. Ik voel me schuldig! Ik ben ook inmiddels opzoek naar een baan voor minder uren. Layla@ ben jij half nl? had ik niet gedacht. Mensi@ het is en blijft moeilijk meid! heel veel sterkte meid. Voor de rest weet ik het niet meer!
Had ik weer eens niet goed gelezen? mogge allemaal. Steven was vannacht even wakker, maar sliep daarna weer. Het zal mij benieuwen hoe dat vh weekend gaat, als hij bij ons op de kamer slaapt.Zo even boodschappen doen. Daarna met m'n broer en 93 jarige oma naar de begraafplaats.
Moge! Mensi, ook een dikke knuff van mij. Over de TomTom gesproken, ik ben er pas ook mee weggeweest en 3 (!) keer verkeerd gereden. Ik heb het maar niet tegen mijn man verteld... haha. Goed van Kylian!
Goedemorgen! Net naar de huisarts geweest en heb een blaasontsteking EN een spier vast zitten in mijn rug. Heb een kuur gekregen, een verwijzing voor de fysio, pijnstillers en slaaptabletten voor snachts (dus hopelijk geen nachtelijke berichten van mij meer hier haha) Lilith; ik heb ook getwijfeld of ik t wel moest vertellen aan mijn man Hanan; kun je niet minder uren werken in je huidige baan? Vanochtend om 8 uur was ik ook al met Iman in de AH, boodschappen doen voor centerparcs. Dus we hebben t al druk gehad
Lin@ ik wil al heer erg lang naar Centerparcs, maar weet nooit zo goed waar ik moet kijken. Ik zoek ook iets goedkoops? ik wil heel graag minder werken, maar met de functie en het bureau waar ik voor werk zoeken gewoon echt fulltimers. Ik ben al een soort van uitzondering dat ik parttime werk. Het is een super commercieel bureau. Even over Centerparcs: Dames tips voor bepaalde park? kindvriendelijk natuurlijk.
goedemorgen allemaal tamer was een paar keer wakker, en huilde van verdriet. ik denk dat hij heeft gedroomd. hij zit nu naar nederland 3 aan het kijken. rond deze tijd hebben ze zo leuke kinderprogramm´s. @hanan, he meid, waar was je al die tijd? jammer, van je werk. je werkt er nog maar net. ik werk via het uitzendbureau en ik kan mijn eigen uren in delen. maar ik werk niu alleen in het weekend en vrijdag avond, als er tenminste werk is. @linda, veel beterschap. ik had tijdens mijn zwangerschap een blaasontsteking en ik werd gek, kon op een gegeven moment die wc nietmeer zien. die slaap medicatie is wel even lekker. kan je weer even goed slapen. maar als jij slaapt dan zal je man wel op moeten staan als iman 'snachts wakker wordt. vandaag wilde ik zo graag met tamer naar het zwaembad, ik kon elke keer niet omdat ik donderdag naar school moet, maar vandaag heb ik vrij met school dus ik wilde naar het zwembad, maar ik ben nu ongie. dan ga ik maar toch volgende week na schooltijd.
Hanan gewoon ff op de site kijken van CP daar hebben ze vast wel een last minute of een leuke aanbieding. Eigenlijk zijn alle CP's in NL prima hoor, geloof allemaal 4 sterren of meer.
Jammer Layla, zwemmen is echt heerlijk! Ik ga nog altijd elke zondag! Hanan; wij zochten ook iets goedkoops. Wij hebben daarom een last minute geboekt bij CP. Je hebt dan wel niet meer zelf veel keus uit parken, maar ja daarom hebben we wel een midweek voor maar 180 euro. CP heeft ook vroegboek kortingen, dus dat zou ook nog kunnen. Het park waar wij gaan heeft geen binnenspeeltuin, maar we hebben op internet gezocht en op 10 minuten rijden van t park ligt zo'n speeltuin. Dus dan gaan we daarheen
Ben vanmorgen dus naar de dokter geweest en zij zegt dat ik nu nog een paar dagen moet proberen Sarah te laten huilen (half uur, 3 kwartier) en dan naar haar toe gaan, rustig praten en weer weggaan. Ze heeft haar ook nagekeken want ze is al een paar dagen niet lekker. Wat ik al dacht, ze heeft aan beide oren middenoorontsteking. Antibiotica gekregen en moet na de kuur terugkomen. Als ze dan nog slecht slaapt dan krijg ik een hoestdrank waar een soort van slaapmiddel voor kinderen inzit. Er is dus weer persectief gelukkig!
Dat drankje (voor hooikoorts meende ik) hebben wij gehad voor tijdens de vlucht en daar worden ze erg suf van. Wij hebben net maar even buiten gespeeld, Kylian vind de schommel dus helemaal niets meer aan (vreemd toch) hij gaat er nu alleen maar in zitten huilen en dan schommeld hij nog niet eens. Dus hem maar snel op zijn trekker gezet alwaar hij verwoede pogingen deed om ermee vooruit te komen. Ik wilde de tuinstoelen opruimen maar ik krijg die krengen niet goed ingeklapt dus dat mag Jan gaan doen Wel weer hele leuke foto's gemaakt, vanavond maar even ermee shoppen want we hebben zo'n stand op onze camera dat die heel veel foto's heel snel achter elkaar maakt. Toevallig heb ik er nu de hele opbouw en gil van Kylian op staan Groetjes Anita
Sweetangel beterschap. Lilith bedankt voor de knuf. Beterschap voor Sarah, ik hoop voor je dat ze nu beter gaat slapen. Verder niet veel nieuws, heb net een uur gewandeld met Steven naar het dorp en weer terug langs de paarden.Ik heb vanmiddag al een gedeelte in de auto gepakt voor het weekend.Echt weer te erg wat je allemaal mee moet nemen.Heb de kinderwagen buggy niet mee, ik neem alleen de ML buggy mee, is meer dan genoeg. ...Canei rose, spelletjes, senseo apparaat,cup a soup, en van alles voor Steven. Ik denk dat we daar wel 3 weken kunnen zitten zonder honger te lijden. Morgen kookt m'n broer, zaterdag m'n moeder, en zondag gaan we uit eten. Straks eten maken, vanavond nog even 3 uurtjes werken. Morgen gaat Steven op de foto, ik hoop dat hij het leuk vind, om 14.00 vertrekken we richting Arnhem. Maar ik kom vast morgen nog wel even ajuu zeggen.
Kylian is sinds 2 dagen echt aan het tv kijken, net was ernie erop en toen begon hij de tv te kussen Leuk hoor hij herkent ernie dus echt van zijn pop, als ernie er niet meer op is gaat hij meteen zijn pop pakken. Groetjes Anita