Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja, is vervelend... maar Q mag er altijd mee spelen van mij en hij heeft denk ik een goocheltruc gedaan ermee.. huup huup telefoon-verstop-je-truc
    Misschien met opruimen dat ik hem tegenkom

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    Toch wel een nep bontje he ;) :)

Bel jezelf anders even Suus, misschien begint het in de speelgoedkist (ofzo) wel te rinkelen :) :)

Wij zijn gisteren naar mijn nichtje geweest en toen we terug naar huis wilden stond de auto op de parkeerplaats met een lekke band :evil: :evil:
    Dus moesten Jan en Jan eerst een bandje wisselen.

Kylian heeft een pyama met hondjes erop en zodra die aangaat begint hij al te hijgen en hij vind de hondjes zo lief dat hij zijn eigen benen gaat knuffelen, zooooo schattig.

Lin, prettige midweekvakantie :) :)

mensi Welkom back

Gerdien, heel langzaam begint de droge huid zich hier te herstellen, jan is het ook op zijn droge huid aan het smeren en is helemaan enthousiast (schrijf ik het zo goed?), hij is nu al verlost van zijn eeuwige jeuk zegt hij. Hoe gaat het met de kleine in je buik ?

Groetjes Anita

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja wel nep hoor hihi

enneh mijn tel. staat op stil

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemorgen,

Suus@lekker handig suus hahah! Yassir speelt heel vaak met mijn tel en ben hem regelmatig kwijt dus zet ik hem juist op luid hahahha.

Lin@ Sneu zeg voor minimuisje! veel beterschap!

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja haha, ik hoopte erop dat hij hem op luid had gezet, kan via knopje aan de zijkant. Maar nope!

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Lin als je terugkomt, dan hebben we zoveel pagina's volgetypt dat je je maf schrikt. :D

7. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    mooi pluk dat het helpt ik ben er zelf ook heel tevreden over heb vanalles geprobeerd ook spul van de dokter maar dit helpt echt heel goed je hebt het trouwens ok nog in zalf (is een kleinere tube) dit gebruik ik op hele droge plekken.
    het gaat heel goed hier met de kleine 28 nov krijg ik mijn 20 weken echo ben heel nieuwschierig de tijd gaat nu zo snel nog 3 weekjes en dan ben ik al weer op de helft.

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wil je met die echo dan weten wat het is? jongetje of meisje? wel spannend weer allemaal he?

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    Nou ja zeg wat kan het ons nu schelen of Gerdien wil weten wat het wordt.

WIJ willen weten wat het wordt, is toch veel belangrijker :D :D :D

Mijn nichtje heeft de 13de haar 20 weken echo maar hun willen echt niet weten wat het wordt.
    Dus heb ik hun dochtertje van 6 verteld dat ze heel goed moest opletten en dat dus 3 streepjes een meisje was en als ze wat rond zag dat het dan een jongentje was (hihihi als het goed is gaat zij ons vertellen wat het wordt :D ;) )

Suuuuus heb je telefoon al gevonden ? Kijk anders eens onder de bank (favo verstop plekje bij Kylian)

Groetjes Anita

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik heb hem gevonden hoor Pluk

was ik vergeten te melden... Hij of nou ja het is een roze tel dus ZIJ lag onder de bank helemaal achteraan. Is dus echt weggesmeten denk ik :D Maar ze is BACK! ! !

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    En inderdaad we willen het weten hoor gerdien hihi

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij zijn er weer, straks lees ik alles even na ;)

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Heyyy je bent er weer!
    gezellie

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Leuk gehad trouwens haha...wel ff fotoos showen he

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    WIJ WILLEN FOTOS!
    WIJ WILLEN FOTOS!

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ikke ook mee kijken!

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Lieve dames, pb ff jullie emailadres dan stuur ik wat foto's ik ga niks er meer op zetten na al die vage verhalen hier (mvjanelle-lieselotje1980 enz)
    Hier alles prima, bijna alles weer opgeruimd en gewassen.
    Vanmorgen in het huisje was ik het campingbedje aan het opruimen.
    Nou het wou niet lukken, en aangezien ik dan wel een beetje ongeduldig ben, trok ik hard aan dat middelste draaiding, en kwam er een zijkant boven m'n oog :evil: precies op m'n oogkas, *** zeer joh! het is iets dikker hopelijk word het niet blauw.
    Steven is meteen gaan slapen vanavond hij was erg moe.
    Ik kijk even spoorloos.doei doei.

18. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    wij willen het niet weten maar ik zal een dichte envelop vragen dan stuur ik hem op naar jullie en jullie wel je mond houden dan he :)

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.513
    113
    Goed idee Gerdien, wij houden onze monden wel ;) :)

Is het bij jullie ook van dat pet weer :rolleyes: , grr en ik had voor Jan nog even een hoestdrankje willen halen, maar ja ga echt niet door de regen ervoor, aangezien hij als hij van het werk komt langs de apo rijdt kan hij het lekker zelf halen.
    Wij blijven lekker bij de verwarming. :) :)

Groetjes Anita

20. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hier heeft het ook heel de morgen geregend, maar af en toe breekt de zon door. Ik zit nu boven op de computer en kijk uit op het park en dat ziet er wel mooi uit, al die herfstkleuren.

Sarah ligt op bed, tegenwoordig weer 2 keer op een dag. De medicijnen slaan goed aan, ze is een heel ander kind geworden. Ze praat ineens heel de boel bij elkaar... haha.

Deel Deze Pagina