Suusje is nu officieel twents St Maarten doen ze hier niet dus voor ons is het gewoon zondag. Groetjes anita
haha plukkie...nee, maar wel half duits, dus denk dat dat scheelt... als we modder aan onze schoenen hadden noemde mijn oma dat drek GEEN SINT MAARTEN? ? ? ? nou we komen wel evan langs en bleren voor je deur wat liedjes dan goed?
Wir essen macaroni. Steven zit op de tafel en pakt druiven, ik ga hem zo in bad doen. Vast de pyama aan, en lekker voor de tv, kan ik eten koken. Suus vanavond heb ik de knollen wel op.
Hello... krijgt Suus een lesje tukkers? Hihi... ik heb familie wonen in tukkerland dus ik versta het aardig (maar niet te snel praoten dan he). De harde schijf van mijn laptop is dus echt helemaal kapot, niks meer van te maken dus ben nu alles kwijt, heel veel foto's die ik nog niet op cd gebrand had... echt heel erg balen. Gelukkig valt de prijs voor een nieuwe harde schijf reuze mee, dus dat is dan wel weer fijn.
Oh Lilith dat is ontzettend balen van je foto's, we hebben hier alles op een externe harde schijf staan, hopelijk crashed die niet Kylian wil vandaag echt geen cm bij mij vandaan zijn, mag het misschien niet zeggen maar ik ben hem nu wel een beetje zat.Zelfs bij papa is het brullen en gillen om mama Groetjes Anita
goedenavond, jullie kletsen wat af zonder mij. missen jullie me niet ofzo? vandaag tamer bij zijn opa en oma afgezet en 9 uur aangekomen voor de lessen. Tot 4 uur daar gezeten. Toen hebben we opa en oma gegeten want ik had geen zin om te koken. Daarna zijn we even boodschappen gaan doen en nu zijn we lekker thuis. tamer verschoond, schone kleding en zo hop in bed. Tamer loop officeel nu. Af en toe kruipt hij nog wel omdat het toch wat sneller gaat. en tamer loopt nog niet recht en soms al hij veel heeft gelopen dan is hij moe en dan laat hij zich vallen, maar hij valt meesal op zijn kont en dan gaat hij kruipen. Alleen wat hij nog niet kan, hij kan neit van een zit houding gaan staan. hij heeft steun nodig om te staan. een stoel of tafel. maar oke hij doet het niet slecht. het gaat elke dag steeds beter. jammer dat ik geen dialect ken. dan kan ik het spel ook mee spelen. ik kan het wel in het turks doen maar daar is hele maal geen touw aan vast te knopen. lijkt helemaal niet op nl. alleen paar woordjes maar that's it. @lilith, ik heb laatst alle foto's van tamer eerste jaar op een cd gezet. voor als mijn laptop gaat raar gaat doen. ik heb wel alle foto in een foto album geplakt maar gewoon voor de zekerheid.
haha layla..roep die paar woorden dan... of neeeee ik weet het een nederlandse zin met 1 turks woord ertussen... moeten we uit de context halen wat het betekent! jammer van je schijf lilith...is echt balen! alles is vervangbaar, maar foto's helaas niet
Wat goed van Tamer! Heeft het bij jullie nog erg gestormd vannacht? hier viel het wel mee. Vannacht was Steven wakker, volgens mij had hij gedroomd hij wou niet eens vast gehouden worden, helemaal overstrekken en krijsen we snapten er niks van, volgens mij zat hij nog in de droom. Later ging het gelukkig goed.Hebben jullie kids dat wel eens gehad? Overdag laat Steven nu goed blijken wat hij niet leuk vind, klimt op de bank en gaat zitten als een burgemeester. Oja nog wat.... volg week hebben we personeelsfeest en ik had m'n schoonzus en man al 3 maand geleden gevraagd of ze dan konden en wouden oppassen. Omdat ze zelf op zaterdag werkt vroeg ik nog, kun je dat redden? Ja zei ze tuuurlijk komt goed.Dus ik bel dr gister voor de tijd, want we moeten hier om 19.30 weg (de meeste feesten beginnen toch om 20.00) zegt ze dan al? we zullen proberen er te zijn. Nou ik vraag m'n moeder wel hoor, en ik vraag ze ook niet weer, staat al 3 maanden vast, heb ze nog gevraagd of ze het kon redden, en nu moeten we afwachten hoelaat ze komen, en dan komen wij te laat op het feest. Sweetangel komt vandaag al weer terug. Steven kan op z'n knieen lopen
Ik wil naar Huis ? Lekker makkelijk van je schoonzus zeg Mensi, gewoon je moeder vragen desnoods zitten ze er met zijn allen Kylian was gisteren al vroeg (voor zijn doen moe) dus lag hij een half uurtje eerder dan normaal in bed, was die vanmorgen ook een half uurtje eerder wakker (dan normaal) Dus er zit al een wasje in de machine, er is al gezogen en zijn we een brood aan het maken (lees de machine maakt het 8) ) voor Opa Boot, als Bumba zo is geweest gaan we naar boven om Kylian's koffertje te pakken. Wel raar hoor hij blijft er nu 2 nachten (ivm personeelsuitje morgen dat de hele dag is), dus we halen hem pas weer zondag op. Normaal heb ik er niet zo'n problemen mee als er echt wat is dan zijn we immers zo weer bij hun, maar Zaterdag kan dat dus niet want we gaan met een bus naar duitsland. Het stomme is dat ik erg enthousiast was en Jan heb overgehaald en nu verheugd hij zich erop en wil ik er eigenlijk wel onderuit Groetjes Anita
ik begrijp je goed pluk... ik heb dat ook wel voor volgende maand al. dan ga ik met een vriendinnetje kersthoppen. Net als vorig jaar. Toen gingen we naar Londen. Dit jaar waarschijnlijk naar Milaan. maar ook van vrijdag tot zondag... Best gekkig! Maar de kids zijn dan thuis bij papa en mijn moeder ook erbij. Dus zit wel snor natuurlijk, maar toch zal het effe een raar gevoel zijn.
Het is dus allemaal reuze meegevallen met die storm, dacht ik al. Sarah zat bij mij op de bank en ging heel enthousiast doen en toen viel ze heel hard van de bank af. Ik schrok me rot omdat ze niet huilde, maar gelukkig kwam dat snel. Ze heeft nu een grote blauwe bult op haar voorhoofd. Gaan jullie nog iets doen vandaag?
goedemorgen tamer heeft geslapen tot 8 uur. lekker. na een schone luier en een bordje pap wilde ik nog even slapen maar ronr half 10 ebn ik maar uit bed gegaan en de vorige was opgeruimd, de kleding van tamer gestreken. Zometeen ga ik de grote schoonmaak doen. Alles stoffen, stofzuigen, dweilen. Daarna met tamer onder douche en tamer in bed leggen voor zijn middag dutje. Verder ga ik niet zo veel doen vandaag. Ik weet het nog niet. Abdullah is werken vandaag. tamer is nu lekker bumba aan het kijken dan kan ik rustig gaan schoonmaken. Gisteren heb ik niet zo veel van de storm gemeerkt, behalve dat het erg heeft geregend maar dat is alles. En ik wil naar ev = ik wil naar huis. Je hat het goed pluk. Nu nog een.... Tamer is erg yaramazlik