Ja en een koffer met kleding en een overlevingspakket voor als je onderweg strand. en ik zou ook een voedselpakket meenemen want daar in verweggistant hebben ze vast niet het zelfde eten als hier En geen scherpe dingen meenemen die als wapen gebruikt kunnen worden want dan kom je niet door de douane 8) Groetjes Anita
Layla ik gok op gemakkelijk (lijkt wel op het woord) Wat leuk Suus dat je naar Lin gaat helemaal in t zuiden des lands Kun je haar mooi helpen opruimen van het weekje, en zal ze je belonen met een lekkere vlaai! Ga je met Vien en Q?
Opruimen...helpen? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Vlaai eten wel ja hihi We gaan met z'n allen vien Q papa en mama
Gezellig veel plezier alvast. Ships m'n moeder kan niet oppassen... misschien vraag ik m'n broer. Ik ga zo ff dweilen.
Kylian ligt lekker te slapen (voor zolang als het duurt ). Straks nog even zijn deken, slaapzak en knuffels in pakken en dan heb ik alles (geloof ik) Het begint hier nu wat donker te worden, van de storm hebben we tot nu toe nog weinig vernomen, ben benieuwd hoeveel we er nog van meekrijgen. Groetjes Anita
@ mensi, ik vind het echt een belachelijk antwoord van je schoonzus.. we proberen er te zijn... daar heb je wat aan NOT! suc6 met regelen
selam Het is tamer is erg ondeugend. Je had het weer goed pluk, en veel plezier. Nou ik ben klaar met mijn klusjes. Tamer ligt lekker in bed. Abdullah gaat straks zijn nieuwe rijbewijs halen. vandaag mag hij dan weer auto rijden. En dan gaat hij naar de AH, boodschappen doen. Nog eentje in het turks vandaag heb ik het ev temizledim veel succes.
oh ik zie het al... ze had tamer is erg ondeugend, maar erg was gewoon in het nederlands.. ik dacht nou uhm weet ik veel hahahaha maar ev is dus huis.. hoe weet jij dat Pluk? Heb je een turks woordenboek? hihi
Nee ik heb geen turks woordenboek maar ik heb een echte Layla, wel opletten tijdens de les Suus Groetjes Anita
je hebt het weer goed pluk. wel even bij de les blijven he suus! volgende abdullah gaat straks zijn ehliyeti halen. deze is makkelijk. ik heb trouwens ook vel trek in vlaai. bij mij achter hebben ze een vlaaien winkel, elke dag komen er vlaaien uit limburg naar de winkel. een hele vlaai kost op zijn goedkoopst 10 euro.
Halllllllllllllllllllllloooo Hier ben ik weer! Heb een hoop onzin van jullie teruggelezen haha. Het was superleuk. We hebben heerlijk gerelaxed, gezwommen, naar de speeltuin, wandelen. Alleen de nachten waren zwaar klote, Iman slaapt niet op een vreemde plek dus krijsen krijsen. Mijn man sliep alleen en ik sliep met Iman op een kamer, Iman t grootste gedeelte bij mij in bed en dan t liefst bovenop mij. Maar ja, nu kunnen we bijslapen haha. Zo meiden ik ben weer weg. Naar het ziekenhuis op bezoek bij minimuisje, en dan opruimen. Vanavond komen mijn ouders en morgen komt Suus.
Hallo, Daar ben ik ook weer! Zoals altijd vrij vandaag en heb een hoop gedaan in huis. Voor de rest weinig te melden. Saai ben ik he! Lin@ lekker hoor effe weg, IK WIL FOTOS ZIEN! Layla@ in mijn vorige woning zat ook een vlaaienwinkel, die komen dan ook echt uit limburg. Ze waren duur, maar wel lekker .
abdullah gaat straks zijn ehliyeti halen jaaaaaaaaaaaaaaa heb je verteldddddd abdullah gaat straks zijn rijbewijs halen WHOEHOEEEEEEE @ lin welcome back en wat nou onzin tuttebol! Zijn allemaal zinnige dingen die we hier uitkramen trouwens: Iman heeft wel voor romantiek gezorgd deze week he hahahaha.... en je man heeft zeker prinsheerlijk geslapen zo alleen in een mega bed. lekker breed uit
Iman wil gewoon nog geen broertje of zusje, die meid is gewoon heel slim oke even het turks herhalen ev = huis temizledim = schoonmaken yara(nogwat) = ondeugend ehliyeti = rijbewijs En nu maar hopen dat Abdullah niet als een yeti rijdt Nou Kylian is afgezet bij mijn ouders, die had meteen het grootste plezier want oma en opa bleken een opblaasbaar ballenbad voor hem te hebben gekocht. Ben alleen bang dat de ballen niet lang in het bad blijven En de blokken werden meteen tussen het openhaardhout gedumpt want hout hoort bij hout Jan heeft me daarna mee uiteten genomen naar (hoe orgineel na onze lessen) de turk voor (nog orgineler) patat met een kroket. (ja wij hebben hier nu eenmaal een hele goede cafetaria ) Daarna werd ik meegesleept naar de juwelier alwaar ik een ring uit mocht zoeken {|= Dit omdat ik nu met mijn ene ring (die om mijn linkerhand zat) mijn trouwring 'tegen hou' omdat deze weer te groot is geworden omdat ik na de bevalling zoveel ben afgevallen. Ik 'klaag' dus al een jaar dat mijn linkerhand nu zo kaal is en nu had hij een hele mooie gezien. Zodra het binnen is zal ik er een foto van maken. Groetjes Anita
eigenlijk betekend temizledim niet helemaal schoon maken. temizlemek betekend het werkwoord schoonmaken. je haald mek weg, je hebt dan de stam en daar zet je de persoon achter. dim is verledentijd met de ik vorm. selam welcome back linnn. jammer dat iman niet kon slapen. weinig romantiek voor jullie inderdaad. je bent lekker verwend pluk! Jammer dat jullie patat en kroket hebben gegeten want turks eten is hardstikke lekker. Volgende keer wel eten he! oke nog een zinnetje in het turks ik ging gisteren okula. als jullie hebben opgelet wat ik gisteren heb gedaan dan is deze een eitje.