Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Foto's komen vanavond :D

Idd geen romantiek :)

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    temizlemek = schoonmaken
    temizle = schoonmaak
    temizledim = schoonmaakte (ik maakte schoon)

Ja ik geloof dat ik dit wel een beetje snap. ;)

Ik weet dat Turks lekker is, heb laatst iets gehad dat was een soort pizze en het klonk als Lamme Koe :) ;)
    Erg lekker, en Jan had iets met (gehakt)balletjes in pikante saus.

Groetjes anita

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    ik ging gisteren winkelen?

Groetjes anita

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ha ha das wel een goeie dat Iman nog geen broertje of zusje wil O:)
    Maar het is wel irri als je lekker weg bent, en je kindje slaapt niet, heb medelijden met je Sweetangel.

Suusje bedankt voor je woorden over m'n schoonzus, ik baal er nu al van dat we hun hebben gevraagd, dit is ook meteen de laatste keer.
    Maar goed, hopen dat ze er tegen 19.30 zijn dan kunnen wij meteen huup huup in de auto.De laatste keer dat we hun zagen op een verjaardag gaf ik Steven een potje eten, en zij ze; tsjeemig wat stinkt dat spul zeg! nou het was iets van tuingroente en nog geen eens vis.
    M'n man heeft zich er erg aan geergerd, hij had zoiets van; willen jullie nou zo heeel graag een kindje?
    Ga je toch niet zeggen dat z'n potje stinkt?
    En dan maar niet te spreken ook een poepluier wat ze IEKS vind.
    Beetje jammer....

Zondagmorgen gaan we lootjes trekken, word vast gezellig met zo'n 10 personen.En s'middags ga ik naar een parabeurs (niet om te vliegen) :) zijn jullie daar wel eens geweest?
    Ik heb wel een aantal vragen waar ik een antwoord op zou willen hebben.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Nee nog nooit geweest wel een keertje naar een kamasutra beurs samen met een vriendin.
    We hebben toen nog een condoom gewonnen (erg handig als je graag een kind wil :rolleyes: )
    En we hebben er droplullen gekocht :) :)

Groetjes Anita

6. sweetangel100

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Leuke foto's lin
    gezellie zag het er uit jullie saampjes allemaal

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemorgen,

Yassir is gisteren bij mijn zusje gaan logeren. Ze heeft hem onwijs veel verwend met allemaal leuke (merk)kleding. Ik ben zelf niet zo van het merk. Gisteren heb ik nog bij Scapino! ja scapino geslaagd in schoentjes van dr Visser voor Yassir. Ik heb er 2 paar gekocht en dan nog eens in de uitverkoop. Ik was al heel lang opzoek naar schoentjes en kon maar niet slagen. Ik wist ook niet zo goed waar ik moest kijken, Ik zag alleen maar van die hele dure en waren ze nog lelijk ook. Gisteren gelijk 2 hele leuke gekocht. Scapino ga ik nooit naar binnen, vind ik altijd zo saaie winkel. Ik ben weer helemaal gelukkig! :D

Ik ga lin de fotos eens bekijken.

9. sweetangel100

Goedemorgen!

Iman is duidelijk blij om weer thuis te zijn want ze heeft tot 9 uur geslapen vanochtend!

Ik heb gigantische pijn in mijn rug, volgens mijn HA is het een spier, maar het gaat alleen maar meer pijn doen :(
    Echt beneden waar de rug over gaat in het bekken en dan vooral aan (voor mij) de linkerkant. bah bah.

Hanan; fijn dat je geslaagd bent voor schoentjes! Je kan ook eens bij van haren kijken, daar hebben ze ook leuke schoentjes, maar ik weet niet wat je duur vind voor schoenen?
    Ik vind scapino trouwens best een leuke winkel! Soms hebben ze ook leuke kleding!

Het is hier trouwens echt heel slecht weer. Storm en regen. Net ook veel sirene's. Misschien iets gebeurd door het slechte weer.

Zo ik ga me aankleden en boodschappen doen. Straks komt Suus.
    Kreeg net een sms dat ze gisteravond vertrokken zijn en vanmiddag aankomen :)
    Even vlaai halen en pepsi voor mevrouw.

O ja, kennen jullie de serie LOST?
    Mijn broertje had de dvd-boxen van seizoen 1 en 2 hiervan en ik heb ze geleend en ben helemaaaaal verslaafd. Wat een superspannende serie!

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lin@ hele leuke fotos, je staat zelf niet veel op de fotos. Kon je man geen fotos maken?

Schoenen die ik duur vond en lelijk waren rond de 80 tot 100 euro voor 1 paar. Ik ben ook opzoek gegaan naar echte goede schoenen, heb schoenen gekocht van dr. Visser. Deze schijnen er goed te zijn. Ze waren nog eens stoer ook ;) .

Lin ik lus ook een limburgse vlaai :) , stuur je stukie hierheen?
    Suus heeft altijd van die grappige opmerkingen hahaha

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Lin; wat een leuke foto's weer! En fijn dat Iman weer goed slaapt nu ze thuis is.

Vandaag lekker relaxed. Heerlijk... we hebben eindelijk een keer niks te doen.

12. sweetangel100

Hanan; ja dat heb ik altijd, dat ik zo weinig op de foto's sta... Maar zoals je aan de laatste foto's kan zien is mijn man idd geen goede foograaf :)

Ik zal een stukje vlaai opsturen haha.

Lilith; heerlijk is dat he! Ik heb deze week een drukke week en daar baal ik altijd van. Dan voel ik me zo opgejaagd.

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

ik denk dat je lahmacun bedoelt. Die vind ik ook zo lekker.

Maar turks lijkt makkelijk maar dat is het niet hoor!

Niemand heeft nog de andere zin geraden en het is niet zo moeilijk.

@linn, leuke foto´s! Inderdaad jammer dat jij er niet zo veel opstaat.

14. sweetangel100

Hoi meiden,

Suus, vriend en kids zijn nu net pas vertrokken!
    T was echt heeeel erg gezellig, alleen maakt Suus er wel een knoeiboel van :) ;)

Iman gelijk in bed gedaan, want die was doodmoe.

Ik ga nu wat opruimen en afwassen en dan lekker de pyama aan.

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Leuke foto's sweetangel.
    Ik keek lost eerst wel, maar vond het op een gegeven moment te langdradig worden.Jammer dat het zo lang duurde.
    Ik ga op kerstavond all you need kijken.
    Fijn weekend. ;)

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Sorry Mensi ik volg dit niet? Waar heb je het precies over?

17. sweetangel100

Goedenacht!

Ik ben weer klaarwakker en Iman ook want die ligt te lachen in bed haha.

Hanan; wat volg je niet dan haha.
    Mensi keek eerst ook Lost (serie waar ik t eerder over had) maar vond het te langdradig worden en kijkt nu dus niet meer.
    Op kerstavond gaat ze all you need is love kijken.

:)

Nouuuu hopelijk gaat Iman snel slapen met haar gebabbel in bed.
    Morgen doopfeest van Joris van Miranda (minimuisje).

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemorgen,

:oops: :oops: :oops: :oops: ik las te snel en zag het woord LOST niet.

Yassir is de afgelopen dagen zo moeijlijk, hij slaapt laat en slaapt erg onrustig, hangerig, huilerig. Ik heb net ontdekt wat waarschijnlijk de reden is. ER IS EEN KIES IN AANTOCHT! Hopen dat dit de reden is van zijn gedrag op het moment. Wij gaan zo naar me schoonfamilie, heb er wel zin in. Gisteren zijn me zwager, me zusje en me man en ik uit eten geweest. Wij hadden getrakteerd. Het was heel erg gezellig.

Lin@ meid sneu voor je zeg dat je snachts niet kan slapen. veel plezier vandaag!

Groetjes Hanan en Yassir

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whaaaaaaaaa mensi... vertel je nu al wat je op kerstavond gaat kijken hahahaha GEKKIE! Ik zet hem op kerstavond op de aflevering: kadootjes onder de boom. Want wij vieren het altijd op kerstavond met mijn fam en 1e of 2e met schoonfam en de dag die overblijft alleen met afhaaleten en wat we die dag kijken : uhmmm dat weet ik nog niet :D

We zijn trouwens weer terug in de bewoonde wereld. Komen net aan! Die lin is maf. Die cola heeft ze zo ontzettend zelf omgegooid. Kijk dat je niet van pepsi houdt oké, maar om mijn glas dan maar meteen om te mikken..puhhh
    Was wel erg gezellie en foto's volgen :)

Vanavond sint maarten

20. sweetangel100

Hahaha Suus, als jij die bal niet op mij gegooid had, hoefde ik m niet terug te gooien... Dus indirect jou schuld... En dan zullen we het nog maar eens niet hebben over het lekkende pak melk in de ijskast :)

SPAM :D

Zo deed Iman toen ik haar uit bed haalde en de woonkamer zat opeens vol met vreemde mensen haha

Deel Deze Pagina