Ja dat bedoel ik Pff gisteren een drukke maar leuke dag gehad, we moesten ons om 8.30 uur melden en waren 22.45 uur weer thuis We zijn naar emden (of zo iets) geweest (in duitsland) daar zat een grote bloemenkwekerij waar wij een rondleiding kregen (net zo iets als intratuin alleen dan veel en veel groter). Wij gaan zeker een keertje terug want er zat ook een mooi speelparadijs bij voor de kinderen en dieren om te aaien (vlaamse reuzen, hangbuikzwijntje). Was erg leuk om te zien, we hebben ook gezien dat ze nu gerbra's proberen te kweken die zonder ijzerdraadje ook goed rechtop blijven staan. Morgen meer, ben moe en heb een giga stijve nek Groetjes Anita
Leuke spam weer zeg! Suus@ je bent echt een mooie vrouw. Ik neem morgen ook vrij, was nl vergeten aan me werkgever door te geven dat ik morgen vrij wilde ivm cb. Ik ben vorige keer niet geweest omdat ik toen net begonnen was met werken. Ik was toen nog een beetje nieuw. Ik wil dit keer perse Yassir zelf brengen. Wordt een lange week voor mij, want ik ben altijd op vrijdag vrij en deze week niet. Fijne avond mensen
selam leuke meid, die suus. ik zie dat jullie het reuze naar jullie zin hebben gehad. En ook leuke foto´s Zo lief hoe iman mama vast houdt. We hebben net een dvd gekeken. Night at the museum. Echt een hele leuke film! Met ben stiller en robin williams. Verder heb ik niet zo veel te vertellen. er gebeurd niet zo veel in mijn leven, alleen de standaard dingen dan. wassen, strijken, boodschappen, tamer en abdullah, werken en school. Het was best wel mooi weer. vandaag scheen de zon lekker en ook erg fel. Vandaag op het turkse nieuws. het weer was daar echt slecht. overstromingen, veel wind en regen. op sommige plaatsen ook sneeuw. Er waren zelfs mensen die gingen skieen op straat omdat er zo veel sneeuw was. Ik vond dat zo gek. Ik hoop dat het deze winter lekker veel gaat sneeuwen. Leuk voor tamer. maar ik ben ook gek op sneeuw. Vroeger ging ik altijd schaatsen op de bevroren sloten maar nu. ik heb het al jaren niet meer gedaan. ik had 8 jaar geleden schaatsetn gekocht maar niet 1 keer gebruikt omdat het nu zo weinig vriest. zonde. Schaatste jullie vroeger ook zo veel, toen jullie nog klein waren?
Hoi, Mensi was gister ziek ale: en ik ben echt nooit ziek. (gelukkig) We hadden s'morgens loodjes getrokken bij m'n oom en tante, gezellig niks aan de hand, was een beetje moe. Toen daar soep gegeten, toen werd het al iets minder. Toen nd paranormale beurs, en kreeg hoofdpijn van die stink wierrook. Thuis 2 glazen thee gedronken, en toen zei ik al tegen Frank ik hoef geen eten vanavond.Toen ineens werd ik beroerd en ik had al vanaf zaterdagmorgen trouwens buikpijn.Naar de wc diarree. Toen sávonds Steven naar bed gebracht, hij wou eerst niet slapen dus ging bij hem liggen.Toen Steven erin lag liep ik naar beneden, en Frank had patat voor zichzelf gehaald, nou die lucht..pfff ik kon nog net de wc halen, 4x overgegeven.Bleeeeeeeee maar daarna was het ook wel over. Vreemd he? Frank vroeg je bent toch niet zwanger? maar dat dacht ik toch niet ik moet nog 4 pilletjes, en dan word ik weer ongi. Vandaag gaat het wel weer goed, beetje buikpijn nog. Morgenvroeg meeting met Pluk, ga zo appelcake maken. Groetjes x p.s Layla ik heb vroeger wel geschaatst maar niet elk jaar, het is hier niet echt winter vind ik.
Mensi@ het klinkt allemaal net alsof je zwanger bent . Jammer voor Frank als het zo is hahahah! Daarover gesproken ik heb zaterdag ook getest. Ik ben de pil vorige maand wel 4 x vergeten. In mijn stopweek menstrueerde ik bijna niet, ik ben bij me ha geweest en die zei ga maar eens testen. Ik die test gedaan en na 5 min niks te lezen, na 10 min ook niet. Er is iets fout gegaan dacht ik. Volgende morgen kijk ik nog een keer en zie ik 1 roze streep NIET ZWANGER. ik vraag me af of het wel goed is gegaan. Ik heb me maar voorgenomen om deze week nog een keer te testen. Layla@ vroeger schaatste ik heel vaak, bijna elke weekend. In Utrecht heb je een schaatsbaan en het was super gezellig. Ik heb dit zeker vanaf me 9e tot mijn 17e gedaan. Helaas ben ik nu al bijna 10 jaar niet meer op het ijs geweest. Ik mis het wel.
Zo 4x vergeten? ik vergeet hem eigenlijk nooit. Maar ik heb soms last van een spastische darm en als ik dan erge pijn heb, kan ik ervan overgeven. Als ik maandag of dinsdag nog niet ongi ben kijk ik wel verder.Ik maak me er niet druk om zal wel niets zijn. Maar dat overgeven was wel vaag ja.Bha maar goed dat ik dat ook nooit hoef JEG.Ik ga ff ramen lappen ze zijn weer donders smerig
selam ik vergeet ook wel eens de pil maar niet 4 x. ik ben in de ramadan 2 x vergeten. ik kon het nog wel op tijd slikken maar omdat het al dag was mag het niet. @mensi, zal je zwanger zou zijn denk ik dat je man het niet zo leuk zou vinden. maar jij denk ik wel! Ik denk dat je gewoon een beetje buikgriep hebt. Heb ik ook een keer gehad. Ik hield niets binnen en het was midden in de nacht. toen mijn maag eidenlijk leeg was ging ik wat water en thee drinken en nog geen 5 minuten later was het er weer uit. In de ochtend was het wel over maar ik gevoelde heel erg slap. Ik was ook ineens 2 kilo afgevallen.
Haai wat spannend allemaal... wel leuk hoor als er hier weer beebjes bij 1 of meerdere van JULLIE komen. Maar ik denk dat je gewoon een 1dags griepje had mensi...want je was toch ook aan de Race Schaatsen is erg leuk ja, ik wil binnenkort eens met vien naar een schaatsbaan met een vriendinnetje. Gingen we vorig jaar ook doen, maar deden we niet @mensi poets maar vlug die ramen dan, anders zie je pluk morgen niet eens arriveren. Ik doe binnen de ramen weinig eigenlijk, maar buiten wel ELKE MAAND hihi --> de glazenwasser dan bedankt voor de complimenten layla en hanan, maar ik ben eigenlijk gewoon een mormel hoor haha maar ik ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel lief en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel aardig en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel uhm moeten de ramen al open? ? ? ik ga even aan de slag en we willen wel foto's zien van jullie mini meeting morgen hoor. ik zal vanavond wat sint maarten foto's laten zien knuff
Schaatsen deden wij vroeger heel veel, op de vijver van het park achter ons huis en op het twentekanaal bij de jachthaven. Dit was totdat ik een keer heel erg hard ben gevallen, toen begon mijn knie heel erg op te zwellen dus mijn ouders met mij naar de dokter toe. Maar om het goed te zien moest mijn broek uit, dus hup eerst het goede been eruit, zegt die dokter al, zoooooo ik zie het al dat is een hele smak geweest, waarop ik dus weer reageerde jaahaa en dat is nog maar mijn goede knie. Uit die andere knie moesten ze toen met een lange naald het bloed tussen het gewricht uit zuigen Ik was toen een jaar of 15 en heb daarna nooit meer geschaatst Mensi, ga je morgen live testen als ik erben Maar eerlijk gezegd denk ik meer dat het even een voorbij vliegend buikgriepje is. Vandaag naar de revalidatie arts geweest maar alleen maar bleeeeeehhh nieuws gehoord. Mijn probleem dat ik in een drukke omgeving er niet meer 1 ding (gesprek met iemand) eruit kan filteren en dus alles 1 grote geluidsbrij wordt is dus niet te herstellen/revalideren. Ze kunnen onderzoeken doen maar het enige wat we dan te weten komen is of het in de ontvanger (zenuwen oren) of de verwerker (hersenen) 'kapot' is. De uitkomst zal gewoon hetzelfde zijn, je moet er maar mee leren leven. Werken zal er voor mij dus niet meer bij zijn (zit al sinds april in de ziektewet) Zo en nu als de wiedeweerga naar boven want Kylian zit met de babyfoon te spelen volgens mij Groetjes Anita
ramen zemen? dat doe ik maar 1 keer in het jaar. Ik haat ramen zemen. verder doe ik alles in huis maar ramen, nee niet voor mij.
haha nee idd layla, ik deed het ook noooooit...en op een gegeven moment zag ik echt zo'n wazige waas op het raam. En de eerstvolgende keer dat ik een glazenwasser in het hofje zag, dacht ik die moet ik hebben. en nu doet hij voor 6 euro boven en beneden elke maand. Wat een verschil man, ik voel me nu heel burgerlijk netjes met mijn raampjes. En binnen .... hihi... als ik me er aan begin te storen..en ik stoor me er niet gauw aan. Maar als ik het dan eens doe, dan is het gelijk een stuk lichter binnen.....dus ken je nagaan hoelang ik erover doe voor ik eraan begin