Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    hahahahha! suus jij bent echt grappig. Hier doet de glazenwasser het ook helaas alleen buiten en ook 1x in de maand. Binnen doe ik bijna nooit en eerlijk waar het ziet er nog goed uit. Hmmm misschien ga ik volgende weekend maar eens me ramen zemen :rolleyes: .

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Laten we over ramen zemen maar HELEMAAL niet beginnen :oops: :)

3. sweetangel100

Jeetje Iman wilde vandaag DE HELE DAG niet slapen en ze was al om half 8 wakker vanochtend :confused:

Nu ligt ze nog te miemen in bed, terwijl ze echt doodmoe is!

Ze had net ook nog een glas op haar blote voet laten vallen :(

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer had ook weer zijn dag vandaag. ik wilde naar buiten gaan omdat ik de dvd en uitzendkracht briefjes moets weg brengen. Ik dacht lekker even naar buiten met tamer, die kan nu toch goed lopen, nou meneer had er echt geen zin in. Ik heb hem een paar keer moeten optillen want hij iwlde niet lopen. Hij kan ook nog niet opstaan als hij op zijn kont valt.

En vanavond, alleen maar huilen en huilen. ook echt schreeuwen. heb hem op zijn kamer gezet zodat hij daar kon huilen maar dat hielp ook niet. heb hem maar verschoond, schone pyama en een zetpil gegeven. Er komt een nieuwe kies door en ik denk daarom dat hij zo doet.

echt zielig. vanaf 12 mnd tot nu achter elkaar nieuwe tanden en kiezen, hij heeft echt geen rust zo.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja Suus is echt een grapjas :)

Nee Pluk ik ga morgen niet live testen, ben toch niet zwanger,
    zo voel ik me ook niet, had gewoon een 1dags ziekte die al weer weg is.
    Voor beebjes moeten jullie nog maar even wachten, trouwens Suus is eerder aan de beurt want Quinten is eerder geboren als Steven ;)

Ik heb de ramen aan de bovenkant ook gelapt, daar zat allemaal vogelpoep aan, heb zo'n lange stok en met een beetje crea lukt dat prima.Mijn borstel is kapot, dus heb het vandaag met de raamtrekker met een handdoek erover gelapt, en met de trekker na.
    Boven is dat niet streepvrij maar dat geeft niet.
    Beneden doe ik het als ze vies zijn, om de 6 weken ongeveer.
    Zomers weer vaker als s'winters.
    Verder heb ik ook geen poetsdag, ik maak schoon wat er vies is,ach en het is ook zo klaar.De diepvries moet ook nog snel een keer schoon, maar we eten hem eerst een beetje leeg anders ontdooid alles.

Steven heeft ook wel eens dat hij tussen de middag niet wil slapen (komt gelukkig niet vaak voor).

6. sweetangel100

Uhm Mensi, Suus is klaar met babys krijgen hoor hahaha Ze heeft er al 2 namelijk en jij pas 1. Dus jij bent eerder aan de beurt ;)

7. sweetangel100

jzs ik ben vanochtend bij de tandarts geweest en hij was in mijn tandvlees aan t prikken met iets en toen vond ik t al naar voelen, maar nu helemaal... Heb hartstikke pijn, en de kies ernaast doet ook pijn GRRR

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    :({|= :thumup: Zo is het maar net mensi, jij bent aan de beurt! voor steven of stevina de 2e

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hier ook al zo'n jengelkont, en ook hier weer tanden, dit keer de hoektanden.
    Had tegen half 6 een giga poepbroek, het zat bijna tot achter zijn oren dus hup meteen maar in bad gedaan.
    Nu staat hij nog even zijn flesje te drinken, die ik onder luid protest heb klaargemaakt want daarvoor moet ik naar de keuken en dan kan hij mama niet zien, terwijl hij me gewoon kan volgen in de keuken :rolleyes:

Aangezien Kylian als laatste van het rijtje is geboren zullen eerst Mensi en Sweetangel een nr 2 moeten produceren ;) :)
    Maar wie zegt eigenlijk dat Suus stopt bij 2 kids :D

Ben vanmiddag maar meteen even naar mijn werk geweest om ze een update te geven. Het hele verhaal verteld vraagt die muts van een leidinggevende

- Goh ja dat is zeker heel lastig maar ehh wanneer denk je weer aan het werk te gaan want ik vind die vrijwilligsters ( ik gaf leiding aan 40 vrijwilligsters) maar lastig -

Terwijl ik net helemaal heb uitgelegd dat ik net van een arts te horen heb gekregen dat werken er niet meer in zit voor mij :rolleyes:

Groetjes anita

10. sweetangel100

Anita; ik WEET dat Suus geen kinderen meer krijgt :)
    En als je gaat wachten totdat ik een 2e krijg moet je nog een jaar of 3 wachten haha

Iman doet dat ook vaak, huilen als ik de kamer uitga, terwijl ze zo achter me aan kan lopen!

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Pff Kylian heeft iets nieuws uitgevonden hoor.

Hij pakt gewoon zijn babyfoon van de commode (daar kan hij bij vanuit bed) om er heerlijk mee te gaan spelen.
    Heb het ding dus maar uit het stopcontact gehaald en weggelegd :rolleyes:
    Nu maar hopen dat ik hem hoor als hij gaat gillen ;)

Groetjes Anita

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Pluk vervelend van je werk! en helemaal van je gezondheid.

Ja ja lady's ik zou het zelf leuk vinden als Steven 3 jaar is, dus als Frankje nou volgend jaar zomer zegt dat hij het leuk vind.
    Maar goed ik heb me voorgenomen om tot volgend zomer er niet meer naar te vragen (niet dat ik dat vaak heb gedaan hoor)
    Maar ik zou een 2e Steven erg leuk vinden.
    En omdat ik in Feb al 32 jaar word.Ik vind voor mezelf dat ik dan ook niet meer zo lang moet wachten.Maar het ligt aan Frank, mocht hij het echt niet meer willen dan zal ik me daar bij neer moeten leggen, het is niet anders, al zou ik daar best even verdrietig van zijn.
    Aan de andere kant snap ik er niks van hij heeft 3 broers en 4 zussen, en vind en vond het altijd reuze gezellig thuis en nu nog met verjaardagen.Ach mannen soms snap ik ze niet :confused:
    Maar heb gister bij de parabeurs gevraagd en ik had een kaart getrokken waar een gezin op stond met 2 kindjes, dus ik heb nog wel hoop ;)
    Trouwens ik ging daar zitten en zei tegen die vrouw ik wou wat vragen over m'n vader.
    Ze sloot haar ogen deed ze open en zei tegen me; hij is heen gegaan.
    Ik moest meteen huilen...
    Maar m'n vader is heel trots op mij, geeft me vaak een knuffel.Maar ik mocht niet zo vaak verdrietig meer zijn, want steeds als ik verdriet had kon hij dat voelen.
    Ook zei ze dat Frank heel veel van me hield en het beste met me voorhad, maar dat ik dat niet altijd van hem aan nam. :oops: dat klopt ook nog... Ik moest meer aan mezelf denken, en niet TE lief zijn voor anderen, want als ze dan met me een loopje namen werd ik teleurgesteld.
    Eigenlijk was alles waar wat die vrouw zei.Frank gelooft er niet in vandaar dat ik m'n moeder maar heb meegenomen ;)
    Het is toch wel apart dat die vrouw gelijk heeft, dus ik geloof er wel in.
    M'n moeder komt haar ware over 5 jaar tegen.
    Zegt ze gister tegen mij; ik twijfel of ik nog moet gaan dansen.
    Toen zei ik; nou je hoeft niet te gaan, de ware kom je toch pas tegen over 5 jaar :) :) :)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Oh oh moet ik nu oppassen morgen vroeg :) :)

Toen ik net zwanger was van Kylian waren wij in Almelo in een winkeltje met tarot kaarten enz. En die hadden opendag.
    Wij mochten van die mw een kaart trekken en ja hoor mijn kaart duidde een nieuw begin aan, daarna keek ze me een keer aan en zei dat ik niet bang hoefde te zijn want deze zwangerschap zat goed en stevig.
    Die dinsdag erop bewees de echo met 7 weken inderdaad dat deze zwangerschap goed was.

Heel vreemd ze vertelde ook meteen aan Jan dat hij veel te veel hooi op zijn vork nam en dat hij niet verantwoordelijk was voor iedereen en dat het voor hem goed was wat van dat overdreven verantwoordelijkheidsgevoel van hem te laten varen. (laat dat nu toch ook nog kloppen ;) )

Groetjes Anita

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Pluk@ ik wordt helemaal vergeten. EN BEDANKT =;

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Oke dus dan eerst Hanan , dan Mensi en dan Sweetangel :) :)

Maar aangezien wij er het liefst 3 jaar tussen willen hebben zitten beginnen wij niet eerder dan jan '09 :)

Groetjes Anita

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Pluk ik ben wel lief voor jou hoor :D
    Frank had het ook al te letterlijk genomen, hij zei ook al, dus vanaf nu ben je niet meer lief :D
    Groetjes uut twente ;)

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    he en ik dan

jullie vergeten mij ook. ikke ook een 2e baby willen hebben!

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Pff zeg het lijstje wordt steeds langer.

Eerst Hanan, Mensi, Layla en Sweetangel en dan ben ik aan de beurt :rolleyes: :rolleyes: :) :)

Groetjes Anita

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whaaaaa talk to the hand he hanan hahaha

ach je weet nooit hoe het loopt joh, voor nu zijn wij compleet! Maar dat dacht ik met vientje ook... terwijl een aantal jaren later we het toch wel weer leuk vonden om voor een 2e te gaan en voor mr Q gingen. Maar voor nu zijn we completemundo. But never say never!

Is er al iemand van dit ploegje bezig voor een 2e?
    yess ik want 2 knof alles... Now the monkey gets out of the sleeve

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Wij oefenen alleen :) :) :)

Steven was om 06.00 al wakker, maar goed beter als s'nachts.
    Ik ga ff een stofzuiger er door heen gooien en het bed verschonen.
    Lilith hoe is het met het slapen van Sarah?

Deel Deze Pagina