Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Zat toevallig ook dat sprongetje te lezen vandaag, Sarah heeft het nu net gehad want bij haar moet ik er 2 weken bij optellen. Maar echt leuk om die oefeningetjes te proberen, ze reageert er steeds meer op.

Heb 2 fotoos toegevoegd aan mn album

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wat een superleuke foto's Lilith!
    En wat is ze veranderd he, tegenover die andere foto! En zo'n mooie lach!
    En leuke hydrofiele doek, HEMA? ;)
    (heb ik ook)

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zoo hehe moest heel wat aflezen
    nou hier mijn natwoorden op de vragen
    mn schoonmoeder is wel ok maar ze is soms een beetje te... toen ze hier was als ze cailynn vast had alles controleren en overal kritiek op geven dus ik had niet echt veel behoefte er aan om haar cailynn vast te laten houden.. mar we gaan zien hoe het gaat als ze in nov een weekje komt... hopelijk heeft ze er van geleerd.. en door haar op latenpassen ja kan misschien wel.. maar als ik cailynn bij iemand achter laat dan is het bij mn vader weet niet waarom maar vind ik een prettiger gevoel..

mn huis inrichting... nou we wonen super klein.. hebben maar 2 kamers en een badkameer dus.. woonkamer heeft donkere vloerbedekking en in de keuken ligt zijl dat net hout lijkt.. een beetje bruin/grijs achtig.. we hebben een 2 zitter zwart leer... en lichte kast en tv meubel en tafeltje van ikea... verder een eenvoudige bruine eettafel ook van ikea... en de keuken is gebroken wit.. verder staat het vol met spullen van cailynn gym, swing, wipstoel/bedje
    slaapkamer:
    gebroken witte muren in de linker hoek cailynns bedje met op de muur allemaal winnie de pooh figuren.. en naast het bedje een tyafeltje met haar verzorging spulletjes erop en en mandje met speelgoed.. dan rechterhoek papas en mamas bed... en verder 2 kasten van ikea ook licht hout.. de badkamer is heel licht blauw met witte kast en verschoontafel cailynn..
    en we hebben ook nog een tuintj emaar daar waren we mee bezig maar aangezien we binnen een jaar gaan verhuizen gaan we er niet heel veel meer aan doen...

zooo hehe heel verhaal dnek ik.. verder heeft cailynn goed geslapen.. en hebben we vanavond een familie diner... ooh en over die prikjes dat is hier... geboorte 2 prikjes.... 2 maanden, 4 maanden 6 maanden en 9 maanden... en dan hel langniet...

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh was wat vergeten over dat tv kijken ja doet cailynn soms ook.. eigenlijk kijkt ze elke dag onm met me op de laptop

5. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo meiden!

Dit is even mijn laatste post; morgen om 5.45 uur gaan we nl. op weg naar Schiphol en dan vliegen naar Engeland. Pas maandagavond of op zijn laatst dinsdagochtend ben ik weer terug op het forum! Ik zal wel veel moeten bijlezen, maar dat doe ik graag! En jullie horen natuurlijk van mij hoe het was en Engeland en hoe het Tijmen is vergaan tijdens zijn logeerpartijtje bij mijn schoonouders!
    Tot maandag of dinsdag!
    XXX Lise

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
  7. Niet meer actief

o my god Cristel , wat lief! :)

8. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    :thumup: Linn onwijs bedankt voor het sprongetje! ik weet nu zeker dat evi er midden in zit... ook al is ze nu al 14 weken! dit heb ik namelijk nog niet eerder meegemaakt! maar jeetje wat heb je veel moeten typen! :oops:
    bedankt hoor lieverd!

aaah lief christel je filmpje! alleen jammer dat ie zo donker is.... ik zie cailynn bijna niet :(

hans is darten en evi is na een heftige huilpartij naar bed :cry: ze is in bad geweest en ze HAAT afdrogen! t ging beter maar nu ze in t sprongetje zit... pfff t is echt een tante hoor! jantje lacht jantje huilt! ik heb ff een flesje wijn gekocht en ga die eens ff lekker drinken! en dan laat ik de hond zo uit met een sigaretje erbij den duik m bed in! heerlijk! oooh slecht he?! voorheen deed ik dit best vaak in t weekend... meestal met wat vriendinnen! wat deden jullie vaak voordat je moeder was? ik ging ook vaak met vriendinnen tapas eten en ik zwom 1x in de week.

Youdia wat leuk... hoe is het me jou en de kleine Lina?

x

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Wow zeg wat hebben jullie veel geschreven!

Vandaag naar het politie bureau geweest voor mijn verblijfsvergunning en voor Eslem naar de dokter voor haar prikje..ze heeft een prikje in haar bovenbeen gehad en ze heben een beetje bloed genomen uit haar hieltje..

Zo zielig het deed echt zeer ze huilde zo zielig..

Pff daarna wel zitten kloten met haar in slaap laten vallen..hoop niet dat het hele ritme door de war is nu..en dat we gewoon een rustige nacht hebben :)

Onze inrichting..tsja..
    We zijn nu een jaar getrouwd en toen we net getrouwd waren hadden we NIETS niet eens een bed :) mijn man had 2 banken 2 boeken kastjes en een tv hihi..en we sliepen op de bank (slaapbank)

Een uitgebreide mooie inrichting willen we ons pas mee bezig houden als we echt een eigen huis hebben..het huis waar we nu wonen is ook een koopwoning..maar verhuizen in Turkije betekent je spullen naar de filistijnen..Dus een gehele inrichting is zonde van je geld..
    maar inmiddels hebben we wel een inrichting hoor.. hihi..
    Onze woonkamer is heel simpel..er staat 2 banken..een kleed een lage tafel..een tv en Eslem haar box en sinds kort ook het step apparaat dan kan ik tv kijken als ik step :)
    Verder hebben we een kleine keuken..hout creme kleurig..daar staat alleen een eet tafeltje in en zo'n 'kastje' met wieltjes met een hout plakje er op en laadje..en van die 'metalen' mandjes erin..

Dan hebben we een computer kamer..Eslem haar kamer en onze kamer..onze kamer is vrij klein staat alleen een bed en onze kledingkast in :)

Mijn schoonmoeder is heel lief..maar woont hier 9 uur vandaan dus op mijn kindje passen zal ze nooit :) En dat ben ik niet van plan ook wanneer dan ook..ze hebben zulke andere ideeen NO WAY!
    Ik kan wel met haar 'opschieten' maar we zijn te verschillend heb niets te melden aan haar en kan nergen smet haar over praten..de cultuurverschillen zijn te groot..niet zozeer omdat ze turks is..maar omdat ze komt uit het plaatsje waar ze vandaan komt..ik heb het trouwens met iedereen die daar vandaan komt behalve met mijn man...loopt echt achter daar..! maarja whatever..

Oh trouwens..vraagje..
    Voor iedereen met de SwaddleMe
    Hoe groot is jullie kindje in godsnaam?
    Eslem is echt neit klein of dun..maar de SwaddleMe kan echt niet strak om haar lichaampje..haar armpjes kunnen nog alle kanten op..en blijven zo echt niet langs haar lichaampje..het klittebank zit op de verkeerde plekken..het plak oppervlak had groter moeten zijn..
    Ik wikkeld haar nu stevig in ermee..helemaal strak..en omdat het niet dichtkan (het plak gedeelde komt tot haar zijkant/rug zeg maar) heb ik een hemd van mijn man gescheurd en als een 'band' doe ik die om haar heen en maak het vast met een veiligheidsspeld.

Weet niet meer wie het was (gerdien geloof ik) met dat bad in de tuin! Wow heerlijk!
    Krijg al helemaal zin om er in te gaan..lekker warm hihi..
    Mis dat wel soms lekker in bad zitten..had met eslem ook wel leuk geweest..

Pff jullei ehbben zoveel geschreven ik herinner me niet alles meer hoor :p

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ohja..had je meer van die sprongetjes op deze topic neer gezet? dan ga ik ze eens opzoeken ik heb deze ook in word gezet :) altijd handig! :D

Heel erg bedankt dat je het met ons wou delen..veel type werk geweest! hoop dat je net zo snel typt als ik hehe dat heeft je dan een hoop in tijd gescheeld hihi..

11. Niet meer actief

Hey meid.. ;) Met mij en Lina gaat het prima, dank je...Ze is nog steeds een rustige meid. ..en schatert als je met haar kiekeboe speelt..Hoeist met Evi? ik zie al dat ze over de 3maanden al is..wat gaat dat snel zeg.. :)

12. sweetangel100

Die sprongetjes staan volgens mij nog in het andere topic bij bevallingsforum!

13. Niet meer actief

Hey Linda..wat leuk die pasfoto van Iman..ze heeft echt al wat lang haar he..Kan niet wachten totdat Lina ook wat lang haar heeft.........gelijk twee staartjes in :)

14. sweetangel100

Hey hey Youdia,
    Wat leuk dat je ook nog eens langskomt!
    Hoe gaat het met de ramadan? Bijna suikerfeest he!
    Iman heeft haar haren al verschrikkelijk lang, zo leuk hihi!
    Eindelijk is de pasfoto gelukt, ik dacht dat het nooit zou gaan. We gaan volgende week zondag al op vakantie, donderdag is haar paspoort klaar, dus netjes :)

15. Niet meer actief

Ja Linda ik kom zo nu en dan eens chekken hier, hoe het gaat met jullie en de kleintjes...Best wel druk in de ramadan joh...Het is bijna suikerfeest ja..Ben net nog een jelaba gaan kopen..lekker draditioneel deze keer. De pasfotos van Lina waren steeds mislukt..Dus laat ik het maar tot volgend jaar..todat ze 1 jaar is ofzo..want we gaan pas in juli op vakantie ;) Waar ga je naartoe deze vakantie?

16. sweetangel100

Och ga je echt traditioneel... Wat leuk! Ik heb ook 2 jelaba's, maar draag ze eigenlijk alleen in Marokko, en dan alleen bij de familie!
    We gaan naar mijn schoonzus, zij is manager van het Hilton in London en dan kunnen we daar lekker cheap logeren! Heerlijk dus!
    Op woensdag gaat zij op cursus naar Praag voor 3 dagen en gaan wij met haar mee en logeren we daar weer in het Hilton! Heerlijk hoor!
    Ik ben wel van de luxe hotels hihi ;)
    Had nog gevraagd aan mijn schoonzus voor een jacuzzi, maar helaas :)

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    heb de sprongetjs opgezocht! heb alleen van 4/5 weken en 7/8/9 weken kunne vinden..

Nou die van 4/5 geldt dus nu voor Eslem..

En die andere komt straks van pas...heb het lekker opgeslagen :)

heb niet het idee dat ze nu in een sprongetje zit qua huilen enzo..heb juistr nu het idee dat ze gewoon weer lekker in haar vel zit zeg maar..met slapen etc.

18. Niet meer actief

hehehehe lekker hoor, ik wil er ook wel even tussenuit. In Marokko draag ik juist nooit jelabas..ik weet niet waarom..Hier in Nederland gewoon soms bij feesten enzo maar. Dus je hoopt dat het zondag suikerfeest is he ;) Ik wens je alvast(voor het geval ik je niet zie) een hele prettige vakantie, geniet ervan samen met je gezinnetje..en aid mobarak said! dikke bousa van mij..

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ohh jeleba's leuk!
    Ik wou ook heel graag een mooie jeleba maar weet bij god niet waar ik zoiets kan kopen..

Ik wou graag een zwarte of een andere donkere kleur voor in de winter..Ik draag altijd een soort zwarte jeleba zeg maar als ik naar buiten ga maar die is heel dun en kan ik swinters niet aan dan bevries ik..helaas weet ik dus niet waar ik ze kan vinden..en op de zwarte markt heb je alleen van die feest jeleba's die super duur zijn..

20. sweetangel100

Gulay dat zijn ook de enige sprongetjes tot nu toe die er geweest zijn :)

Ik heb mijn jeleba's in Egypte gekocht, omgerekend voor 15 en 20 euro per stuk, dus lekker goedkoop. Ik heb een zwarte en een beige en ze zijn heel dik. De beige is echt te warm in Marokko!

Youdia, we gaan volgende week zondag pas hihi... Dus als maandag suikerfeest is is het ook goed ;)
    Trouwens, ik vind suikerfeest altijd veel te druk :( Kan er zelf niet goed tegen, en Iman al helemaal niet!
    Choekran in elk geval xxxx

Zo dames ik ga de Lama's kijken!

Liefs

Deel Deze Pagina