Goodmurning! Volgens mij is er niemand hier bezig Suus! Bij augustus mama's zijn er alweer zwangeren en bij oktobermama's zijn ze ook actief bezig volgens mij Hier nog niemand! Anita; wij willen ook 3 jaar ertussen! zoals bij Suus, met Vientje en Quinten. Hier een rotnacht. Iman werd vannacht weer wakker met buikpijn Dus erg lang getroost, maar erna bleef ze ook jengelen in bed. Uiteindelijk sliep ze en om 4 uur was ze weer aan t jengelen. Ik ben moeeee Lilith; hoe gaat het met jullie nachten en waar ben jeeeeeeeee? Mensi; ik geloof daar ook in hoor! Sterk dat die vrouw vanalles wist te vertellen he
Ja dat is wel heel toevallig Sweetangel! Even haar omroepen dat kan Suusje goed. Moest net erg lachen; Steven heeft een rieten mand waar z'n speelgoed in zit, wou hij iets pakken zie ik alleen een paar benen de lucht insteken Ik lag echt dubbel, vond het zielig om er eerst een foto van te maken.Ik ga een poepluier verschonen en dan snel stofzuigen.
whaaaaa die stevennnn dat moet grappig geweest zijn...straks even bij Q doen ja zoals Vien en Q dat leeftijdsverschil vind ik super! Maar ze is dan ook echt heel lief voor hem. Zag je ook wel he lin? Ze probeert hem ook echt voor van alles te behoeden. Pluk en Mensi veel plezier zometeen! en dan nu: PING PONGGG WIL LILITH ZICH MELDEN BIJ DE INFORMATIEBALIE....LILITH GRAAG EVEN MELDEN BIJ DE INFORMATIEBALIE....PING PONGGG
Goedemorgen dames, Ik ben al vanaf vorige week vrijdag lekker vrij. Morgen begin ik weer. Ik ben gisteren met Yassir naar het cb geweest. Yassir moest nog een BMR prik krijgen. Wat was ik trots zeg op mijn ventje, hij deed het gisteren zo goed. Hij woog 12,5 kilo en 80 cm lang( nou ja lang ). Volgende prik is weer als ie 4 jaar is, gelukkig maar hebben we al dat geprik achter de rug. Ik had verteld dat Yassir erg druk is en dat ik soms weleens dacht heeft Yassir geen ADHD. Arts heeft me gerustgesteld en gezegd dat kinderen tot 3 jr zo druk zijn. Ze vond het niet gek dat ik dat dacht. Ze zei ook van het lijkt idd op ADHD verschijnselen. Potverdorie! :x Gisteren bij Profijtmeubleen geweest en heb daar gevraagd hoe het zit met de levering van mijn bank. Zeggen ze ja mw het kan net voor de feestdagen of daarna, volgens onze algemene voorwaarden mogen we nog eens 4 wkn afwijken van de leveringsdatum GGGGRRRRR! Straks komt onze klusmannetje langs die gaat Yassirs kamer behangen. Ik gan dan ook zijn hele kamer anders indelen. Zijn kleding moet ik ook uitzoeken wat klein is bewaren we. Daarna bergwas nog opvouwen bllleeeehhh!KORTOM IK HEB GENOEG TE DOEN VANDAAG. Yassir was om 8 uur vannochtend wakker, ging die even spelen een uurtje. Daarna zijn papa en Yassir weer naar bed gegaan, Yassir slaapt nu nog steeds .
Wat lekker dat je wat dagen vrij was. welke kleur wordt yassirs kamertje? @yassir: Mooie apk cijfertjes weer meneertje
Thanxs suus, ik vind hem nogal aan de kleine kant. Ik ben zelf helemaal niet groot dus het kan van mij zijn hahah! Yassir krijgt een streepjes behang met lime groen en geel, licht blauw. Hij heeft heel veel mandjes in lime en turqouise en lime gordijnen. Ik vind het zonde om nu ineens alles te vervangen. Zodra het klaar is zal ik er een foto van maken.
Oeh Suus nieuwsgierig! Wat heb je voor Iman gemaakt? Hanan: goeie cijfertjes weer en leuk n nieuw kamertje! 80 cm is toch redelijk normaal of niet? Iman is 74 cm. Rot van de bank, maar ja je kunt er toch niets aan doen. Net mijn nichtje Yasmina van de peuterspeelzaal gaan halen, want haar moeder had geen vervoer. Vanavond gaan we lekker daar eten Ik heb vanmorgen al een stapel was weggestreken, nu alleen nog handdoeken vouwen. Iman slaapt lekker en dan gaan we even naar Van Haren, haar schoenen zijn alweer bijna te klein GRRRR... Die dure leren laarsjes. Nu heeft ze maat 21. Volgens Lindaaa zijn bij van Haren leuke laarsjes, dus even checken. Doeiii
Nou dan heeft Iman grote voeten! ik wil Steven's voeten vanmiddag ook even laten opmeten.Maar alleen opmeten niks kopen Het was erg gezellig met Pluk en Kylian, het was net of die 2 elkaar al jaren kennen.Kylian stopte zijn rozijntjes bij Steven in z'n mond. En ze dronken elkaars flessen leeg. 2 foto's in m'n map. Frank ik ziek thuis gekomen met de zelfde verschijnselen als ik had, het heerst hoorde ik al. Vanmiddag even boodschappen doen, en hopen dat de kerstkaarten klaar zijn bij kruidvat.
erg leuke foto's...en ook hoe Kylian kijkt als steven zijn flesje pikt hihi maar nieuwsgierig dus lin haha ik zeg het lekker niet
OK OK omdat je zo ontzettend aandringt ik heb bumba voor dr gemaakt voor op dr slaapkamerraam. Hoop dat je hem leuk vindt. Hij ligt nog te drogen. Maar als hij droog is kun je hem flats op het raam plakken en er weer afhalen. komt ie:
Hij ligt nu nog te drogen op een folietje... ik maakte er vroeger altijd heel veel. En heb mijn voorraad weer tevoorschijn gehaald met windowpaint flessen .. dus ik ga er weer wat maken.
Heel mooi Suus! nou en of je een crea bea bent! Dames@ ik dacht dat Yassir aan de kleine kant was, maar als ik jullie cijfertjes lees is Yassirs lengte goed . Yassir heeft maatje 22. Klusjes man is druk bezig met behangen. Ik ben zo benieuwd straks! Ga even zo de box halen voor me schoonzus, die heeft na de box heel de babyuitzet rond. Doet me zo denken toen ik voor Yassir bezig was met uitzet. Ik was er echt druk mee hahahaha! Ik kan er zo omlachen, ik schoot(goeie woord?) regelmatig in de stress als er iets niet leverbaar was of zo. 10 december wordt me nichtje met een keizersnee gehaald, kan ook eerder zijn. Dames hebben jullie leuke kadootips? Ik wil max. 80 euro aan uitgeven. Greot, Hanan