Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Nou wat Mensi in Stevens fles had gedaan weet ik niet maar Kylian wil niet slapen :rolleyes:
    Wat leuk dat die twee meteen begonnen te spelen, dat had ik niet verwacht en dan ook nog eens alles delen :)

Als ik jullie cijfertjes zo lees dan ben ik bang dat ik hier een reusje heb :(
    Haalde vanmorgen een nieuwe broek maat 86 uit de kast (1 van de grootste van maat 86), vond hem zo leuk dus dan maar de pijpjes omslaan.
    Nou dat bleek helemaal niet nodig want hij zit precies pas. Heb ook zo'n donkerbruin vermoeden dat hij ook geen 85 cm meer is. :rolleyes:

Ik ga straks maar even het mannetje in zijn wandelwagen zetten om een klachtenbrief voor de verkade op de post te doen, zat pvd een verschimmelde noot in mijn hazelnotenreep :evil: .
    En ik moet nog even een bel tegoed halen want ik kan nu niet meer bellen/smsen.

Groetjes Anita

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wat erg leuk is is een zelfbewegende schommel. Dat zal het kindje erg laten relaxen
    ik had een grote hoge van maxi cosi swing, die moest je opwinden en bleef 30 min schommelen. Q viel dan in slaap haha. Je hebt ook tafel/grond modellen van fisherprice enzo

Of verschillende dingen die handig zijn in het eerste jaar... bijvoorbeeld een badstoeltje, die heb je ook vanaf de geboorte, zo'n liggende bij de prenatal. Uhm... een loopwagen in een echte meidenkleur.

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    @ pluk: broekjes maat 86 passen hier ook, ook bovenkleding. Maar dat koop ik nu steeds in 92
    Maar ik gooi alles in de droger van de kids, dus ik neem altijd een maatje groter :)

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    DING DONG... Lilith meldt zich.

Hoop deze week mijn laptop terug te krijgen en dan zal ik weer wat actiever zijn. ;)

Suus, wat ben je heerlijk crea-bea... leuk zeg!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Suuuuuuuuuuuus nogmaals; hij is geweldig! Thankssssss alvast KNUUUUUUF

Anita heeft m volgens mij nog niet gezien O:)

Hanan; zo'n schommel wat Suus zegt moet je echt doen, die zijn heel handig! Wou dat ik dat bij die jankerd van mij gehad had!

Mensi; leuke foto's van de 2 mannen :D

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ben nu kerstfiguren aan het maken voor op het raam. Maar als er nog een liefhebber is, dan vind ik het leuk om er eentje te maken hoor, stuur ik hem wel op... kost geen drol en is een kadootje van mij :) Moet je wel zeggen wat je wilt natuurlijk

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ohhhhh ja Lilith, helemaal vergeten dat je lappie stuk is! hopelijk snel weer gemaakt dan!

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    PING PONGGGGGG....LILITH , SUUS WIL OPGEHAALD WORDEN UIT DREUMESLAND...SUUS WIL OPGEHAALD WORDEN UIT DREUMESLAND...... PING PONGGGGGG

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Jaaa hoor Sweetangel ik had het wel gezien :)

Kylian is tijdens de wandeling in slaap gevallen en ligt nu in de wandelwagen een dutje te doen, ik zit dus heeel zachtjeste tikken :) :)

Ik heb ergens op zolder ook nog een lading windowpaint staan (pvd er wordt wat door de bus gedaan en Kylian zit daar net in zijn wagen voor te slapen), hmmmm toch eens een keertje opzoeken en kijken of ik het nog kan :)

hmmm hoor niets uit de gang 8) mazzel hij slaapt dus door. :)

maar eh Suusje

waarom wil jij niet meer met mij spelen in Dreumesland ?

Groetjes Anita

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

jeetje meiden, gezellig hier.

tamer lsaapt ook nog steeds. Vanmorgen had hij een leuke verrassing voor me. Kom in zijn slaap kamer. Slaapzak en pyama broek had hij uit gedaan, ik zag een bruine vlek op zijn mastras hoes. keek ik naar zijn onderbroek onder de ontlasting, alles uit gedaan, bed verschoond en alles gewassen en opgehangen. Ik zal blij zijn als die huggies op zijn. ik vond ze eerst heel goed net als bij pampers maar nu echt niet. Als hij veel gepoept heeft dan gaat het er langs en met veel plassen ook. Ik heb nog een halve pak dus volgende week zullen ze wel op zijn en dan ga ik over op maar 5. Heb op zolder 6 pakken voor 5 staan. Die staan er al 6 mnd ofzo.

Zo meteen even koken voor de avond. Tamer zal wel wakker worden.

@Lilith, beterschap met je lappie, hihi
    @Hanan, leuke voor yassir een nieuwe kamer.
    @Suus, verveel je je zo daar. Ik wil wel met je spelen.

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Leuke banner Layla....
    Nou kom maar gauw de ballenbak in dan, want voordat lilith me komt halen kan ik wachten totdat ik een ons weeg

en geloof mij THAT'S NOT GOING TO HAPPEN :)

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Zeg Suusje wil jij geen ballen meer tegen mijn hoofd gooien, dat doet AU !

Kylian is lekker krang vanmiddag :rolleyes:

Groetjes anita

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ben net terug van BabyDump heb de box gehaald. Box is een kado van me zusje voor me schoonzus en broer. Me schoonzus heeft hem zelf uitgekozen. Me zusje belde me op of ik hem op kon halen. Zo gezegd zo gedaan. Wat zag ik daar weer allemaal leuke en nieuwe dingen. Ik gelijk voor Yassir zo'n Nuby beker gekocht. Dit bevalt mij en Yassir. Ik had eerst die van de prenetal eigen merk die was echt nniet goed, daarna heb ik die magic cup gekocht van Avent was ook niet slecht. Het vervelende was steeds dat draaien en ervoor zorgen dat de oortjes goed zaten. Nuby ja daar heb ik Yassir net drinken in gegeven en hij vond het nog leuk ook.

Suus@Wat SUPER LIEF VAN JE ZEG SUUS! ik zou het leuk vinden om een teletubbie op Yassirs raam te plakken. No problem meid, hoeveel geld je aan materiaal kwijt bent dan wil ik dat best overmaken ;) .

Mensi/Pluk@ leuke fotos van Kylian en Steven.

Pluk@ yassir draagt ook maat 86 zowel broek als bovenkleding. Wist je dat je bij Villa Hap speciale broeken hebt voor lange kindjes? Misschien een ideetje.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113

Groetjes anita

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ben net terug van BabyDump heb de box gehaald. Box is een kado van me zusje voor me schoonzus en broer. Me schoonzus heeft hem zelf uitgekozen. Me zusje belde me op of ik hem op kon halen. Zo gezegd zo gedaan. Wat zag ik daar weer allemaal leuke en nieuwe dingen. Ik gelijk voor Yassir zo'n Nuby beker gekocht. Dit bevalt mij en Yassir. Ik had eerst die van de prenetal eigen merk die was echt nniet goed, daarna heb ik die magic cup gekocht van Avent was ook niet slecht. Het vervelende was steeds dat draaien en ervoor zorgen dat de oortjes goed zaten. Nuby ja daar heb ik Yassir net drinken in gegeven en hij vond het nog leuk ook.

Suus@Wat SUPER LIEF VAN JE ZEG SUUS! ik zou het leuk vinden om een teletubbie op Yassirs raam te plakken. No problem meid, hoeveel geld je aan materiaal kwijt bent dan wil ik dat best overmaken ;) .

Pluk@ yassir draagt ook maat 86 zowel broek als bovenkleding. Wist je dat je bij Villa Hap speciale broeken hebt voor lange kindjes? Misschien een ideetje.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113

Groetjes anita

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ahhh pluk, had je door dat ik het was :D

@hanan... ik heb zo ontzettend veel van die flessen liggen, beetje uit de hand gelopen hobby van een paar jaar terug en die mag ik echt wel eens op gaan maken anders drogen ze straks nog uit. Dus niks materiaalkosten, ik heb alles liggen en doe het graag! als ie af is moet je me maar even je adres mailen. Moeten we trouwens allemaal nog even doen voor de kerstkaarten volgende maand ;)

Nou wat is yassir's favo tubbie... tinky winky dipsy lalaaa of po :D (lees: welke vind jij het leukst haha )

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ja SUUS ik had wel door dat jij het was, je dacht je natuurlijk nog snel even te verstoppen onder de ballen :) :)

Pfff Jan is overmorgen jarig en weet dus niet wat hij voor zijn verjaardag wil, hoe moet ik dan weten wat ik hem moet halen. :rolleyes: :rolleyes:

Hanan ik wist niet dat Villa Hap kleding had voor lange kindjes, misschien wel handig want om zijn middel zit hij eigenlijk nog maar in maat 74/80

Ik heb toen ook van dat Windowpaint gedaan, bij de Aldi was het toen in de aanbieding, als het goed is heb ik nog 2 dozen onaangebroken kleurtjes op zolder liggen,
    eentje met de Winnie de pooh kleuren en eentje met Mickey kleuren.

Groetjes Anita

20. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Uuuhhh ze zijn allemaal leuk, dus jij mag kiezen. Lief van je alvast bedankt. Help me maar herinneren als ie klaar is dan pb je mijn adres.

Deel Deze Pagina