Ha iedereen Anne kigt nu al op bed was heel moe,ze is vandaag bij mijn moeder geweest ik moest werken en daar slaapt ze erg slecht. Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuk engel pekje voor Anne wil ik graag kerstkaarten van maken maar ik kan niks vinden en ben niet zo handig om het zelf te maken. Suusje als je zin hebt zal ik het heel leuk vinden zo raamsticker voor op Anne haar nieuwe slaapkamer.Als je nog zin hebt zal ik het heel graag willen maakt me niet zoveel uit wat hou het maar mooi een verrassing ik zal mijn addres even pb. Leuk die fotos van de kleintjes samen vind het soms zo jammer dat er in mijn vrienden kring nog niemand kindjes heeft Anne kan dus weinig met leeftijd genootjes spelen. Morgen ga ik lekker zwemmen met Anne samen met mijn moeder en een een oppaskindje. groetjes gerdien
selam tamer ligt al in bed. slapen doet hij nog niet. @suus, ik durft het haast niet te vragen, als je zo veel flessen over hebt, zou je er voor tamer ook 1 willen maken. ik zie die dingen zo vaak bij verpleeghuizen enzo en vind ze zo leuk. Maak niet uit wat. Teletubbies of mickey mouse vind hij leuk dus kies maar. alvast heel erg bedankt. knuff en kus.
Suus joh, je kunt een handeltje starten Net lekker gegeten bij mijn schoonzusje en broer, Iman was doodmoe van t spelen en ze had vanmiddag dankzij een poepluier maar 1 uurtje geslapen. Nu ligt ze lekker te slapen!
Hoi wat een verhalen GEZELLIG ik ga ze ff beantwoorden; *Layla de pampers zijn deze week in de aanbieding bij kruidvat, heb vanmiddag 3 pakken gekocht 25.00 ik ben bijna door de voorraad AH en C1000 luiers heen. *Hanan wow 80.00 euro voor een cadeau wat veel geld.Maar wel lief van je! *Suus gouden handel jij crea bea, mag ik er 2? ik ben wel zo brutaal voor Steven vind ik nijntje wel lief, en voor ons zelf een kerstman voor op de voordeur vind ik wel cool. Verzend en maak kosten kun je me zeggen, die maak ik over. *Pluk voor Jan kun je aftershave kopen en dan een luchtje in combi met een showergel, heb Frank dit jaar van Roma gegeven.Zooooooooo lekker. Het was erg leuk gezellig,vond je de cake te pruimen? Steven heeft maar een half uur geslapen, dus het lag idd misschien aan het drinken. *Steven's voeten kunnen nog in maat 20, hij had nog een cm over. Ga in Januari wel weer op zoek dan is er ook opruiming *Diegene die een kerstkaart wil kan z'n adres sturen naar mij via pb, dan krijg je een kaartje. *Frank is vanmorgen thuis gekomen met dezelfde verschijnsels als ik had zondag en die ligt nu al in bed, zit hier remy op de bank.
BRRRRRRRRRRRRRRRRRR het gaat vannacht vriezen, even snel de hoofdkraan van de buitenkraan dichtdraaien. Dan moet ik in het kruipgat hellup.
selam @ mensi, ik heb nog genoeg luiers. heb nog 6 pakken in maat 5 van pampers en zelfs 1 pak in maat 6. ben nu met een halve pak van huggies. maar als die op zijn voor tamer echt geen huggies meer. pampers het beste.
Ja wat denk je dat handige Harry zich 2 weken geleden zelf op getrakteerd heeft, juist een doosje met een geurtje, bodylotion en showergel en eeh Pruimen, dacht dat er in die overheerlijke cake appels zaten . Kylian was na een tosti vanavond in 1 keer over zijn chagie bui heen en heeft nog lekker gespeeld. Hij gaat steeds vaker alleen staan, helemaal als ik bij hem op de grond ga zitten en hij zeker weet dat ik hem weer opvang Hij heeft wel 2 heel verdacht rode wangen maar aangezien ik niet in zijn mond mag kijken is het voor mij gissen wat er daar in dat bekke gebeurt. Groetjes Anita
selam goedemorgen ik ben de eerste terwijl ik wel laat uit mijn bed ben gekomen en tamer slaapt ook nog. vandaag niet zo veel te doen.heb al wat schoonmaak werk gedaan en ga zo even stofzuigen. 27 november kennen abdullah en ik elkaar 6 jaar en ik wil iets voor hem kopen maar weet niet wat. met onze trouwdag vond ik het ook al zo moeilijk om iets te kopen. Abdullah heeft alles al, aftershave, parfum, bodylotion enz. heeft hij al. Wat moet ik toch voor hem kopen. hebben jullie tips voor mij. Leuke banner pluk. hoe heb je dat gedaan om kylian zo te laten doen. LEUK! Tamer die staat ni bijna altijd al alleen en hij loopt nu steeds meer en ook langere afstanden. alleen als hij valt dan kan hij niet op staan alleen met een steun van een tafel of wat dan ook. Op straat moet ik hem dus optrekken. wat gaan jullie doen vandaag?
@Layla ik vind pampers ook de beste luiers, ze blijven langer droog, de pampers zijn lekker dun, huggies klonteren heel erg. @Pluk leuke banner, gaaf! Frank is nog thuis, hij ligt niet meer in bed maar hangt voor z'n laptop of zit als een zoutzak op de bank
Mensi als ik jou was ging ik snel even een zwangerschapstest halen, misschien is Frank wel zwanger Layla wij hebben een stand op onze camera die heel snel foto's achter elkaar neemt, dit is dus een foto uit de reeks waarin Kylian gaat gillen Ook vandaag wil Kylian niet slapen (tussen de middag), heeft 3 kwartier in bed liggen gillen en toen heb ik hem er maar uitgehaald. Had hij toch allemaal bloed in zijn mouw van de slaapzak zitten, dus Jan (wilde net naar zijn werk gaan) en ik ons kind van top tot teen nakijken maar we kunnen niets vinden. We vermoeden dat dit dus 'gewoon' is van een doorkomende tand/kies Morgen maar even een extra wasje tussendoor draaien. Jan wilde vanmorgen naar de kapster en heeft toen op de rotonde een fietser (oudere dame) niet gezien en dus omver gereden. Hij voelde zich natuurlijk heel schuldig want het was gewoon zijn fout. Gelukkig lijkt de schade vooralsnog mee te vallen, jas beschermer kapot en mw had schaafwonden op haar been dat tussen de fiets en de auto heeft gezeten. Groetjes anita
Morguhhh leuke banner pluk pfff kado ideetjes.... geen flauw idee, ik vind het zelf ook altijd moeilijk al krijg ik wel stiekem tussendoor heeeeeeeeeel subtiel wat hints toegeworpen Mijn kerstkaartfoto is af! binnenkort even afdrukken en dan kaarten in elkaar knutselen. Doe ik sinds Vien geboren is, dus is een leuke reeks geworden nu. Maar goed, die gaan pas na sinterklaas op de post, dus ik heb nog de tijd. Straks naar het werk van mijn vriend. Vien heeft van school kerstkaarten meegekregen om te verkopen voor stichting doe een wens en om het schoolplein op te knappen. Maar eerst even wachten tot Q wakker is.
Goedemiddag, Yassir is vannochtend met papa gaan zwemmen. Ik had hem gevraagd de camera mee te nemen. Hij heeft hem wel meegenomen maar geen fotos gemaakt . Ik wil nog een kerstfotokaart laten maken. Ik moet nog een leuke foto van Yassir maken, leifst met een kerstmuts. Ik ga dat deze week eens zoeken. Pluk@ leuke banner idd. Layla@ ik vind het ook altijd moeilijk om voor een man iets te kopen. Wat dacht je van een leuke trui van Tommy of Ralph. Ze hebben hele leuke winter collectie. Suus@ je bent er maar druk mee, wel erg leuk voor Vien dat knutselen.
selam dat is het nou juist abdullah heeft al alles. zoveel broeken en truien, schoenen enzo. wil iets origineels, iets speciaals. ik heb niet zo veel fantasie.
Na jaaaa me werkgever belde me net, dat de opdracht waar ik nu uitgezonden ben per vandaag is stop gezet. Het was al een vage gemeente en nu al helemaal!
deze week even Kylian gefilmd die Bert en Ernie aan het kijken was http://s148.photobucket.com/albums/s22/ ... ian001.flv Groetjes Anita
En hier doet Kylian verwoede pogingen om zelf te eten. http://s148.photobucket.com/albums/s22/ ... ian003.flv Groetjes Anita
Grrrr mijn vriendin zou vandaag een kijkoperatie hebben omdat ze zo'n last had van haar gal (stenen) Nou ze hebben haar meteen maar open gesneden om het ding eruit te halen (zaten zoveel stenen in dat het meer weg had van een rammelaar) Helaas kan mijn vriendin niet zo goed tegen de narcose en is dus heel erg misselijk, daarbij heeft ze veel pijn, dus ipv dat ze morgen al naar huis heen mocht mag ze nu misschien zaterdag naar huis. De arme ziel. Gelukkig heeft Jan vrijdag gesnipperd dus dan kunnen we mooi even op ziekenbezoek. groetjes anita