Wat vervelend pluk. Rookt je vrindin? ze zeggen toch als je rookt dat je dan goed misselijk kan worden van een narcose? Dames@ WAAR ZIJN JULLIE! HET IS ZO STIL VANDAAG!
Nee ze rookt niet, dus dat kunnen we afstrepen, ze is wel allergisch voor peniciline en van de narcose na de bevalling van haar jongste (ze dachten dat er nog wat placenta zat) is ze ook zo ziek geweest. Maar ja dat helpt natuurlijk ook niet als je steeds moet overgeven terwijl je een verse wond op je buik hebt. Na vrijdag maar eens flink verwennen met de mooiste bos bloemen die we kunnen vinden. Groetjes Anita
Ik was ook heel erg ziek van de narcose toen ik aan mijn hand geopereerd werd. Ben er 2 dagen ziek van geweest, en overgeven en ik rook ook niet, dus dat zegt idd niets.
Maar ik rook niet Hihi kon het niet laten.. Ik heb de kruidvat kerstfoto's ook al binnen, zijn erg leuk geworden! Wat vervelend Pluk dat Jan een ongelukje heeft gehad, hij kan er niks aan doen het gaat zo snel altijd.. Heb de gratis foto opgehaald van Steven bij de supermarkt. De gratis foto was de minst mooie, en ik heb er 1 gekocht (9.99) afzetters, de grotere waren nog duurder. Maar die ik heb gekocht was wel lief. Heb net gewerkt en nu hoor ik Steven, denk dat ik er even heen moet. Doei doei.
Heb hazes binnen op cd (allemaal duetten) kunnen we weer lekker bleren in de auto. Hadden we zaterdag moeten hebben richting jou lin. Vien is trouwens helemaal gek op Denis denis van Blondie en ik hou van jou gezongen door Roxeanne Hazes.
Toen die beste man was overleden, zaten wij in de bus in USA met de rondreis, iemand kreeg een sms dat Hazes was overleden. Gek he zulke dingen vergeet je niet meer. Wij hebben jaren 80 muziek in de auto, en Steven vind Modern talking erg leuk en swingt hard mee in z'n autostoel. Het is hier overal nog wit van het harde vriezen, wel gezond weer, ik ga even boodschappen doen en daarna wandelen met Steven. Gaan jullie ook zaterdag naar de intocht van de Sint in eigen stad of dorp? Hier komt hij om 14.00 in ons dorp.Ga zelf tv kijken vind ik leuk! Vanmorgen sinterklaas journaal gekeken, vind ik ook wel grappig
SUUS zit je nog steeds in het ballenbad te wachten tot ik je eruit kom vissen? Sarah is weer ziek. Haalde haar gistermiddag uit bed voor de nacontrole bij de dokter en toen voelde ze warm aan. Bij de dokter bleek dat ze verhoging had, gelukkig was de oorontsteking over. 's Avonds had ze 39,5 en rond middernacht 40,6! Vanmorgen weer 39. Moet van de huisarts straks even haar urine brengen, omdat ze verder niet snotterig is ofzo. Helaas mijn laptoppie nog steeds niet terug. xxx
Hello, Ik heb zo gesprek op me werk, waar ik tegen op zit. Ik kan beter nu gaan dan het hele weekend tegen het gesprek op te zitten. Ik ga vanavond even de beloofde foto van Yassirs kamer eens maken. Morgen krijg ik visite en ga ik couscous maken. In Marokko is vrijdag een heilige dag en is het ritueel om elke vrijdag couscous te eten/maken. Deze dag komt familie bij een. Hier schiet het er vaak bij in . Ik dacht deze vrijdag ga ik het eens lekker maken en me familie uitnodigen. 6 december vieren we sinterklaas bij mij thuis, goed heilig man komt ook nog eens op bezoek. Lilith@ Beterschap!
Mensi ik moet er om half 3 zijn en ik vertrek over 10 min. Het is in Zutphen blleeeh meer als 100 km rijden. Het gaat over de opdracht waar ik eerst geplaatst ben en dat is per direct beeindigd. Waarom weet ik niet? dat hoor ik dus zo. Ik ben zo benieuwd. Ik ga tot straks
pssssssssssssssst niet te hard typen want Kylian slaapt voor het eerst deze week zijn middagslaapje Volgens ons heeft hij echt ontzettend last van zijn kiesjes het arme schaap, vuurrode wangetjes, verhoging, zure poep, bijten op zijn vinger en kwijlen. Dus heb hem net voor zijn slaapje wat dentinox op zijn tandvlees gedaan en een zetpil gegeven. Hanan sterkte met het gesprek, wel raar dat je daar even 100 km voor moet rijden Sarah, heel veel beterschap meisje Kylian's voorliefde van muziek ligt meer richting Mika of zoals ik dat noem Happy music Wij gaan zaterdag lootjes trekken en dan plannen we meteen even sinterklaas in. Groetjes Anita
selam meiden, ik ben moe en heb geen moer gedaan vandaag. een halve schooldag, tamer opgehaald, stofzuigen en soep gemaakt. Heb tamer net in bed gelegd omdat hij zo aan het huilen was en misschien wilde hij nog even slapen maar nee hoor. hij is lekker aan het praten tegen zich zelf. vanavond om 7 uur gaan we zwemmen. heel veel zin heb ik niet maar we zijn al zo lang niet geweest met tamer en hij vind het fantastisch in het zwembad.
Om 3 uur heb ik Kylian maar wakker gemaakt Hij moest gewoon bijkomen van het slapen (maken we hier zelden mee) en is druk gaan spelen. Heeft een beker drinken gehad en wat extra lekkers (tja we hebben tenslotte een verjaardag te vieren al moet de jarige jet zelf werken ) Tegen 5 uur 2 boterhammen gegeten (normaal is dat er 1 tje) een beker melk en een beker diksap En daarna weer druk spelen, zelfs nu is hij nog aan het spelen terwijl hij normaal zo rond deze tijd wel inkakt. Morgen is Jan lekker vrij, gaan we winkelen in Enschede en even op ziekenbezoek bij mijn vriendin. Vanavond lekker babyboom kijken en de babyfluisteraar. Groetjes Anita
Daar ben ik weer.. babyboom hoelaat en welke net? Gesprek viel reuze mee, er zijn afspraken gemaakt. Pluk@ hoofdkantoor is in Zutphen dus als er iets besproken moet worden dan is dat op het hoofdkantoor.