Dames bedankt voor de complimenten . Nachten met Yassir zijn nu ook weer drama. Hij wordt snachts wel 4 x wakker, als hij bij ons in bed komt dan slaapt ie meteen weer verder. Cb arts zegt dat Yassir heel veel nieuwe dingen in deze wereld opneemt en daarom dat ie snachts zo vaak wakker wordt. Hmmm ik weet het niet.
Steven is ook een beetje ziekjes, hij had wat opgezette amandelen. Dokter adviseerde me vloeibare paracetamol (sinaspril) dus dat heeft hij net gehad, nu mompeld hij nog wat in bed.
selam met tamer is het ook een drama. ook weer veel wakker´snachts. ik word er chagereinig van. vandaag ook weer veel huilen en zich moeilijk vermaken. hij had ook ineens een bloedlip. het bloedde erg. Tamer onder de douche gewassen en in bed gelegd en natuurlijk ook weer huilen maar hij slaapt nu.
Wat vervelend zeg dat wakker worden 's nachts, of in ieder geval vermoeiend Als Q eens wakker wordt 's nachts dan hoor je BOEM BOEM BOEM hihi gaat ie in zijn slaapzak staan springen in bed en lachen man... vervolgens is ie moe en gaat weer liggen. Trekt dan zelf aan zijn muziek-eend en valt door het muziekje weer in slaap. Zo niet, trekt hij nog een keer aan het koordje en gaat slapen.
Suus jij bevindt in een luxe positie zeg =; . Ik wou dat Yassir zo was, Yassir bijft huilen tot dat er iemand komt. Suus loop je dan ook niet naar Q toe? Misschien wel een tip voor ons dat Yassir misschien zelf in slaap valt dan hhmmmm .
Nee ik loop niet naar hem toe, maar hij huilt dan ook niet he.. In principe horen we hem haast nooit 's nachts. Ik merk dat hij wakker is als ik zijn muziekeendje hoor. Dan weet ik dat hij hem aan heeft gezet. Een enkele keer hoor ik hem springen in bed maar ook dan loop ik niet naar hem toe, want hij huilt dan niet en gaat als ie uitgesprongen is gewoon weer slapen Dus of hij slaapt snachts of hij is even wakker en valt vervolgens weer in slaap. Ik ga alleen naar hem toe als hij midden in de nacht huilt door een nachtmerrie, maar dat is dus zelden en op 1 hand te tellen. En met een aai over zijn bolletje is het weer over. Dan doe ik zijn muziekje aan ...kusje... en gaat hij verder slapen. Maar het verschil zit hem er denk ik in dat mocht Q wakker worden, hij niet huilt 's nachts en langzaam vanzelf weer gaat slapen. Stel hij zou elke keer wakker worden en keihard huilen, dan zou ik er ook heen gaan.
Zo wij zijn weer terug uit de stad en het heeft weer veel geld gekost Jan heeft van mij voor zijn verjaardag een navigatiesysteem gekregen en die is hij nu aan het uitproberen, vandaar ik achter de computer kan nu Kylian is 2 t-shirt (maat 92 alvast) en een lekkere trui rijker en mama is stopcontactbeschermers rijker Met mijn vriendin gaat het alweer beter en ze mag morgen naar huis toe, haar man heeft 2 weken zorgverlof om voor de kids en haar te zorgen (ze kan nu nog niet haar eigen sokken aantrekken). De mw die Jan heeft aangereden heeft ons ondertussen al 2 keer gebeld en wij hebben haar al een paar keer uitgelegd dat ze contact op moet nemen met haar verzekering en dat die dan contact opnemen met onze verzekering om alles te regelen. Gisteren leek het erop dat ze het snapte, vanavond kwam de post en tot onze grote verbazing heeft ze dus de rekening van de fiets naar ons opgestuurd met een briefje erbij wanneer we het haar gingen betalen zodat ze haar fiets kon laten maken. Maandag dus maar even contact opnemen met onze verzekering wat we daar nu mee moeten. Groetjes Anita
Was die vrouw blond? Suus wat heb jij dan een makkelijk ventje, als Steven s'nachts huilt (wat de laatste tijd gelukkig mee valt) ga ik er heen pak hem eruit loop een rondje evt een flesje en dan leg ik hem er weer in en zet z'n babyfoonmuziekje aan, als hij daarna blijft huilen laat ik hem huilen want anders neemt hij een loopje met ons Dan valt hij daarna zelf wel in slaap. Hij heeft nu ook al 2x gehad dat hij heel vroeg wakker was, om 06.00 of vanmorgen om 05.00 uur. Ik maak dan een fles doe hem een schone luier en als hij de fles leeg heeft leg ik hem weer terug. 05.00 of 06.00 is me te vroeg. Groot voordeel is dat het s'morgens nog donker is, dus dan kijk ik met hem naar buiten en zeg tegen hem; alle kindjes slapen nog dus Steven gaat ook nog lekker slapen. Vanmorgen werd hij na de fles van 05.00 gelukkig pas om 08.00 weer wakker. Gaan jullie morgen nog naar sinterklaas intocht?
Neee kouddddd brrrrr ... Hij komt morgen hier in Haven aan en dat vind ik toch echt iets te koud, want ik weet zeker dat Q daar dan niks aan vindt en het is er altijd zoooo druk, dus wij ukkies zien er dan toch niks van. Maar ik ga lekker met de kids en warme choco en pepernoten op de bank zitten naar de officiele intocht kijken. Volgend weekend komt hij nog in almere buiten, dus misschien even daarheen. Jij ging morgen ook op de bank naar de sint kijken toch? Vind ik echt iets van vroeger. We zaten er altijd klaar voor!
ik ga morgen me haar en me nagels doen . Yassir huilt elke dag en paar keer op een avond . Ik ben het ook helemaal SPUUGZAT! me man doet Yassir veel te laat naar bed en laat hem echt niet meteen in zijn bedje slapen. Hij gaat eerst met hem in ons bed liggen en laat hem daar voor een uur of 2 slapen en pakt hem daarna naar zijn eigen bedje. Als ik Yassir in bed doe en hem laat huilen dan pakt hij hem weer op. PPFFFFF ik ben zo moe geworden van het gevecht zowel met me man als met Yassirs slaap problemen. Ik heb diverse malen met me man gesproken maar toch doet hij het op zijn (foute) manier. Als het aan hem ligt moeten we Yassir niet laten huilen. Ik ben boos, gestrest, verdrietig, driftig geworden niets helpt. Ik laat hem nu maar zijn gang gaan. Situatie is zo erg dat ik soms spijt heb dat ik met hem aan kinderen ben begonnen . Wat zou jij in deze situatie doen?
Nou meid wat zou ik doen? Ik zou van mijn stoel vallen van verbazing als mijn man op zou staan als Iman huilt in bed Sorry ik kan je er dus niet mee helpen... Ik zou maar weer met je man praten erover, want jullie moeten wel op 1 lijn komen te zitten! Geniet van je nagels doen en haren knippen Laat je maar lekker verwennen! Wij hebben mijn weekendje Almere een weekje verschoven, want Noa heeft buikgriepvirus. Ik ga dus volgende week. Morgen intocht van sinterklaas op tv en in de middag in het dorp bij mijn ouders. Zondag hier in de stad, maar daar ga ik niet heen, wel erg VEEL sinterklaas Vandaag een driewieler voor Iman gekocht. Zooo leuk, met roze en hartjes, helemaal meisjes. Morgen maak ik een foto. Sinterklaascadeautjes voor ons nichtje gekocht; een stofzuiger, een kassa met lopende band en klei.
Ik weet het niet hanan... Ik vind dat jullie wel op 1 lijn moeten proberen te zitten. Misschien kun je afspreken met je man dat je het een weekje zelf wil doen en op JOUW manier... dat is genoeg tijd om te kijken of jouw manier aanslaat en voor een betere nachtrust zorgt. Want zijn manier werkt blijkbaar momenteel niet. In bed nemen en overhevelen vind ik sowieso niet heel handig, dan wordt yassir misschien weer wakker en denkt JAA KLAAR MET SLAPEN, SLAAPIE IS VOORBIJ DAT GING VLUG< MAAR NU SPELEN
Whaaaa lin we typten tegelijk... komen wij weer aan met hetzelfde Wij zitten duidelijk " op 1 lijn " hahahaha
Nee grijs (oud dus) Ik zou ook eerst zorgen dat jullie op 1 lijn komen te zitten want Yassir heeft heel goed in de gaten dat hij toch wel zijn zin krijgt. Kylian huilt s'nachts ook wel eens maar wij wachten eerst een 5 minuten af, 9 van de 10 keer is hij binnen die 5 minuten weer aan het slapen. Eerst gingen we er ook steeds uit om hem te troosten maar hij slaapt sneller weer door als we hem gewoon even zijn gang laten gaan. We hebben ook het idee dat die dit meer in zijn slaap doet dan dat hij echt wakker is en huilt. Vanmorgen 6 uur (volgens mij ligt het aan de twentse lucht mensi ) was hij wel wakker en huilen. Dus even troosten (op de arm), hij wil dan meteen de gordijnen open om auto's te kijken. Wij vertellen hem dan dat de auto's nog slapen en dat Kylian ook weer zijn bedje in gaat. Hij jammerd dan nog wel even maar slaapt daarna wel weer door tot een uurtje of 8. Om 12 uur gaan we eerst sinterklaas kijken op de tv en vanmiddag bij ons in de stad. Mijn vader rijdt met een oude brandweerwagen (mijn vader was brandweerman) mee met de optocht in Enschede. Dit doet hij elk jaar en zijn plan is om het in ieder geval te blijven doen tot Kylian groot genoeg is om met hem mee te rijden We konden vandaag ook nog naar de jachthaven want daar werd Sinterklaas ingescheept voor een andere stad. Maar dan krijg je toch een sinterklaas overschot 1 december sinterklaas met Jan's werk in Dolle Pret en dan thuis en dat vinden wij wel genoeg voor de kleine man. Als hij wat groter is mag hij ook nog met Opa en Oma mee naar het sinterklaasfeest op de Brandweer Groetjes Anita