goedemorgen, tamer heeft redelijk geslapen. hij was wel een paar keer wakker maar alleen omdat hij dorst had. en sliep gewoon weer verder. We zijn met z´n 3en naar de markt geweest. Tamer vond het wel gezellig. Tamer loopt steeds beter en steeds langer. soms dan wil hij rennen maar dan struikeld hij over zijn eigen benen. En hij kan niet opstaan, dat moeten wij voor hem doen. Geeft niet over een maand kan hij dat wel zeker. Kruipen doet hij bijna niet meer. @hanan, ik zou een goed gesprek houden met je man. Dat doe ik ook altijd als iets niet goed gaat en goed uitleggen dat het ook anders kan. Succes meid. Wij gaan neit naar de intotcht van sinterklaas kijken. Tamer snapt er toch niets van en wij doen niet aan sinterklaas. Straks ga ik weer werken tot 21.30 uur. en morgen ben ik vrij. Donderdag heb ik een examen. moet nog gaan leren maar heb geen zin.
Hanan ik zou ook zeker met je man gaan praten, want het is voor Yassir erg verwarrend om wel door de een uit bed te worden gehaald, en niet door de ander.Hij zal er niks meer van snappen, waardoor het huilen denk ik nog erger word. Succes. Pluk leuk dat ik je vanmiddag zag! en wat hadden Kylian en jij een leuke muts op Steven heeft de H E L E nacht doorgeslapen Ik doe hem zo een potje, wij een pattatje dan lekker in bed, vanavond feest.Heb er zin in.
haaai ik heb laarzen gescoord vandaag mooie bruine whoehoeeee hihi en voor vien een vet coole jas en zilver glitter schoentjes en voor Q regenlaarzen dus ME HAPPY hoest verder hier? hanan hoe was je gesprek? oh ja: lin dr internet en tv doet het niet. En werd vandaag niet meer gemaakt. Vet saai voor haar dus. geeneens tv Ze zal morgen denk ik vast even naar dr moeder gaan om dr afkickverschijnselen in bedwang te houde hihi. doei doeiiii
Wat stil is het hier weer. Zal er volgend weekend nog storm komen? Als je de buitenlandse nieuwslezers moet geloven wel, hier in NL spreken ze van rustig weer. Gisteravond is Steven 1x wakker geworden, m'n schoonzus erheen, hij stond rechtop in bed.Toen is ze met hem door het raam gaan kijken naar de sterren, en kon ze hem zo weer in bed leggen, toen ging hij weer lief slapen. Vanmorgen een uur gewandeld, vanmiddag op visite bij kennissen. Morgen naar m'n oma van 83.
ha iedereen Gisteren met Anne en haar nichtje sinterklaas gekeken ze vond het echt geweldig heeft het nu steeds over klaas en piet. Mijn schoonzusje vertelde gisteren dat ze ook weer zwanger was van haar derde ze is nu 9 weken dus scheelt weer 10 weken met mij tussen Anne en haar 2de zit ook 10 weken. Anne is heel gek op haar nichtje wel de oudste die is nu 3 daar kan ze heel mooi mee spelen en gek doen Anne houdt wel van een beetje wilder spelen en trekt daarom ook altijd naar oudere kinderen toe. Ze loopt mu de hele dag met en tasje rond echt heel lief die heeft ze vab oma in haar schoen gekregen. Je kunt wel merken zeg dat linda geen internet heeft het is nu veel rustiger. Ik denk ook dat het heel belangrijk is om op een lijn te zitten met de opvoeding al zal dat echt niet altijd lukken.Ik kan Anne ook veel moeilijker laten huilen dan mijn man en ik kan er al helemaal niet tegen als ze heel zielig om mama roept snachts ga dan ook vaak even naar haar toe en soms neem ik haar dan even mee naar beneden dat v ind ik zo gzellig midden in de nacht met Haar lekker op de bank zitten. Je kan het misschien niet voor stellen maar heb er echt weer zin in om straks er s nachts weer zo vaak uit te moeten.Ik vind dit echt heerlijk. groetjes gerdien
EEn aantal jaren geleden hadden we niet eens internet, wat deden we toen, toen we ons verveelden? Tv kijken of film kijken.
Ja Mensi, de tv doet t dus ook niet (goed lezen he ) En na 2 dagen films gekeken te hebben ben je daar ook wel klaar mee.
Ik keek toen in ieder geval veel meer tv...had echt een tvrooster haha Erg eigenlijk hoe dat zo hupsakee veranderd is.
Ja klopt Sweetangel maar dat tv kijken was; wat me te binnen schoot van vroeger, het sloeg niet echt op jou.Maar bedankt voor je oplettendheid Ja grappig Suusje ik streepte aan in de gids wat ik wou zien. Als je nu wat mist, kijk je gewoon op uitzending gemist. Steven was erg moe, bij de visite had hij rode wangen. Ik hoop dat hij s'morgens wat langer doorslaapt, hij is telkens rond 06.00 uur wakker. Hebben jullie ook al weer zin in die dingetjes voor de kerst enzo? Heb zo'n buitenboom met lampjes, heb hem al voor het raam gezet, maar mocht de lampjes nog niet aandoen van Frank
Whaaaaaa dat deeed ik ook mensi.... wat ik wilde zien aankruisen. enneh FRANKKKK LAMPJES KUNNEN BEST AL AAN HOOR ! ! ! !
hihi 1 dec dus..nou bijnaaaaa hanannnnnnnnnnnnnnnnnn waar zit jeeeeeeeeeeeeeee Ik heb yassirs tubbies af
he meiden @linn, jammer dat je tv en je pc het niet doen. ga anders naar je ouders. @mensi, lekker je lichtjes aan doen meid. gezellig al die lichtjes. Ik vond dat altijd mooi als het donker word. Achter ons huis heb je een lange winkel straat en daar doen ze lichtjes in de bomen en dan gaan ze ´savonds aan. Zo mooi. @suus, leuk die teletubbies jaren geleden toen we nog geen internet hadden ging ik naar school of ik ging buiten spelen. ik wist toen niet eens wat een pc was en wij hadden die ook nog niet eens. we kregen pas onze eerste pc toen ik 17 jaar was. Maar nu, ik kan echt niet zonder dat ding. echt verslavend.
Hello Ladys, Gisteren heb ik Yassirs kamer helemaal goed opgeruim alles wat te klein is opgeborgen. Hij heeft gelijk heel wat ruimte in zijn kast zeg . Ik heb nog geen gesprek met me man gehad, heb wel eea laten vallen, hij heeft nu ook wel een beetje aan mij over gelaten. Stap voor stap gaan we hoop ik de goede richting op. Suus@ mooiiii! jeetje wat ben jij goed zeg! super mooi! Yassir zal er ook heel bliji mee zijn. Ikpb me adres. Lin@ ik vond al dat je niet zo vaak op het forum kwam, ik dacht hmm niks voor lin. Nu is het duidelijk, hopen dat het snel gemaakt wordt.
Goedenmorgen allemaal, Ja Mensi leuk dat we elkaar tegen kwamen en dat we jullie vrienden ook kennen . Wij zijn ook al druk bezig met kerst, maar zoals elk jaar wacht ik eerst tot Sinterklaas weer op de stoomboot richting Spanje zit . Mijn zwager vroeg al wanneer ik weer ging versieren want dat vond hij altijd zo gezellig. Hun zetten geen boom meer op omdat hun katten er toch in gaan klimmen en de boel kapot maken. We hadden altijd donkergroene en cremekleurige ballen maar die doe ik er nu niet in, ben veel te bang dat er 1 kapot gaat en Kylian zich eraan bezeert. Dus heb ik plasticballen gekocht, eerst een zooi bij de action (lime met een soort van oranje/bruin) voor in de boom. Maar ik wil de schouw ook versieren en dus hadden we meer ballen nodig, en gisteren in Oosterik vond Jan leuke ballen in (wat ze hier in de familie) Kylian kleuren(noemen), dat is dus lime met aqua. Zaterdag hebben we lootjes getrokken, ik heb mijn moeder en op haar verlanglijstje staat KIJK MAAR, schieten we dus lekker mee op Omdat iedereen kon gaan we het op 5 december vieren, ze komen dan allemaal rond 16.30 uur bij ons en dan gaan we met zijn allen eten. Nu alleen nog bedenken wat ik kan maken, het liefst iets wat ik van te voren (een dag) kan maken en dan alleen nog maar hoef op te warmen. Dus iemand nog tips Kylian vond Oosterik helemaal geweldig vanwege de bewegende winter/kerst opstellingen, bewegende kerstmannen, schaatsende muisjes enz. En natuurlijk even met papa en mama in het restaurant zitten wat drinken een van een sausijsebroodje genieten. Groetjes Anita
Hoi hier ben ik weer.Wij hadden vannacht een spooknacht bha ik heb eerst geprobeerd zonder fles hem stil te krijgen maar hij bleef huilen.Om 01..00 hem ik hem mee naar beneden genomen en hem wat vloeibare paracetamol en een fles melk gegeven, toen sliep hij tot 07.00. Ben net bij m'n oma geweest, ze zei dat ze een knobbel in haar borts heeft (al heel lang) maar dit had ze nooit gezegd tegen iemand. Ze vertelde dat ze niet meer naar het zh ging en wou, en als oma dat zegt wil je dat ook echt.Tja die ouwtjes... ze zei; ik denk dat het wel een keer afgelopen is.Ze was erg moe en soms heel benauwd.Verder ziet ze er nog goed uit, niet dat je denkt die is ziek. Maar ik zei al tegen haar, je weet het natuurlijk nooit zeker of het een enge ziekte is, maar goed ze zal dat nooit weten want ze gaat toch niet naar het zh. Verder heeft ze (crea oma) voor Steven voor sinterklaas een speel doe kleed gemaakt, echt erg leuk als ik het krijg zal ik er een foto van maken.Met knopen foto's veters leren strikken, abc enz enz. Ze heeft het helemaal zelf gemaakt en bedacht. Vanmiddag even een paar boodschapjes doen, morgen naar m'n moeder.
Jan zijn Opa had het ook hoor die wilde ook niet meer naar het ziekenhuis om te kijken wat er nu aan de hand was met zijn blaas. Hij wilde liever het kleine stukje leven dat hij nog had zonder zh, onderzoeken en de daarbij behorende pijn, leven. Tuurlijk het is moeilijk en je wilt ze altijd bij je houden maar aan de andere kant, ik zou het geloof ik ook niet willen. Daarom verteld ze het anderen waarschijnlijk ook niet omdat ze bang is zich dan voor die anderen 'verplicht' is wel stappen te ondernemen. Groetjes Anita
Ze zegt het al een hele tijd, dat je niet lang te leven meer heeft. Ik zelf denk dat ze eerder geen zin meer heeft en het daarom zegt (niet van die knobbel natuurlijk) Ik denk dat ze er nog wel een paar jaar is, al ze nou de hele dag op bed zou liggen zou het anders zijn.Maar ze kookt nog naait nog en de rest.
Hello Ladys, Yassir heeft het goed gedaan vannacht! ik ben helemaal blij Wij hebben ook lootjes getrokken van het weekend. Ik heb me schoonzus en zij heeft ook niets op haar briefje geschreven. Ik weet ongeveer wat ze leuk vind. Sint en Piet zijn ook bij ons geregeld die komen 6 dec om 19.00 uur. Heb ik ff goed geregeld lekker na etens tijd hihihihihi! Mensi@ sneu zeg van je oma, als zij hiermee vrede hebt zou ik er verder niet veel over zeggen. Lin@ ik mis je wel hoor, hopen dat ie internet verbinding gemaakt is.