hey dat doen we ook elk jaar hanan...sinterklaas en pieten thuis. Ik heb hem in oktober al vastgelegd haha en hij komt op 5dec 's avonds bij ons. Ik heb deze keer dezelfde genomen als vorig jaar. Die waren leuk en heb toevallig het emailadres eens bewaard.
Ja lin baalt er flink van haha... ze heeft weet ik hoeveel afleveringen van LOST gekeken en dat komt nu haar strot uit. Vanmiddag was ze maar de dvd van De club van Sinterklaas geen kijken
Omdat Steven elke keer sávonds wakker word, en na een flesje melk wel gaat slapen, heb ik pap gekocht, is dit slim? ik dacht misschien is hij nu meer verzadigd? ik geef hem dan alleen sávonds hoor.
Suus@ hahah die lin(gemeen he). Helaas kon ik de sint niet voor 5 dec regelen. Heb jij even vroeg geregeld Suus . Zo heb wel de kans dat ze dus op 5 dec komen. Mensi@ ik doe sochtend en savond door Yassirs flesje pap. Hier werkt het goed en hoop dat het ook bij Steven goed werkt.
Ja ik zei al tegen dr, je moet die dagen terug eisen in geld. Want je betaald er wel voor terwijl ze je niks bieden op het moment. Maar ik geloof dat Simo dat nu wel voor elkaar had. Ik heb idd expres heel vroeg geregeld. Vorig jaar ook, maar het jaar ervoor was het nog een hele klus, omdat ik wat te laat was met regelen. Dus die stress wil ik niet meer
Had ik trouwens al verteld dat iedereen hier ziek is (behalve ik) Q koorts 39,4 en heeft me om 1900 ondergespuugd. Vien snotterig en niet 100% lekker En mijn vriend is ook ziek thuis en ligt al de hele dag op bed. Er was wel 1 voordeel aan. Ik kon vanmorgen tot half 12 in bed blijven, toen ben ik er maar uit gegaan en heb Q wakker gemaakt en Vien lag te dutten nog, maar ze had wat boekjes naast zich, dus ze was wel al wakker geweest. Maar mannn half 12 en dat zonder tussentijds opstaan. echt waziggg
Suus beterschap voor je gezin. Het heerst echt erg zeg! overal hoor je het. Nou..... het duimen draaien van Suus heeft geholpen, Steven heeft de hele nacht doorgeslapen en was om 6.30 wakker. Ik ga dus mooi door met die pap Hoe verschonen jullie je kids eigenlijk? liggend of staand? Ik doe het staand, liggen wil Steven niet meer (helaas).
Goedemorgen, Heerlijk ik ben al meer als een week vrij oftwel leegloop. Dit betekent dat je salaris door loopt maar er geen opdracht/werk voor je is. Daarom post ik ook vaker dan normaal hhihihi. Hier heerst het ook Yassir en ik zijn erg snotterig. Yassir hoest heel veel. Ik heb weer eens last van mijn keel. Ik ga zo lunchen met een collega van mij, Yassir blijft bij papa. Mensi@ ik verschoon Yassir liggend. Suus@ aah joh lekker toch een keer lekkeerrrrrr laaaaannng uitslapen.
Hier verschonen we nog steeds liggend, Kylian wil best wel liggen zolang hij maar een speeltje heeft, maar zodra het rompertje dicht is wil hij zitten dus de rest gaat staand Mensi hier krijgt Kylian ook pap voor het slapen gaan hoor, de ene keer drinkt hij het helemaal op en de andere keer (zoals gisteren) laat hij meer als de helft staan, eigenlijk regelt hij het zelf dus zo'n beetje. Vandaag geprobeert een paar foto's voor kerstkaartjes te maken maar dat is tot nu toe nog niet erg goed gelukt want zodra ik op zit hoogte kom dan komt Kylian naar mij toe , vanavond maar eens proberen, kan Jan foto's maken terwijl ik Kylian op de goede positie hou Groetjes Anita
goedemorgen @mensi, lekker dat steven goed slaapt. @suus, beterschap voor jullie @hanan, lekker thuis zijn. tamer slaapt nu nog even. ga snel stofzuigen voordat hij uit bed wil. tamer slaapt over het algemeen goed, maar sosm wordt hij wakker en dan wil hij wat drinken, een knuffel en slaapt weer verder. Ik verschoon tamer nog steeds liggend en dat gaat nog goed. Dat jullie nog steeds papfles geven. ik geef tamer al 8 mnd geen papa fles meer. ´smorgens haal ik hem uit bed, geef hem een bordje pap en dan weer terug naar bed. Voor dat hij naar bed gaat krijgt alleen wat llimonade. ´snachts wat water. Ik wil wel van die speen af. ik ben al 2 spenen kwijt en hij heeft nu een oude speen. soms slaapt hij zonder en soms wil hij toch nog een speen.
hai goed van steven hanan wat heeeeeeeeeeeerlijk , lekker vrij en over het verschonen vies werkje: Ik laat het ze dan ook gewoon zelf doen. Zijn geen babies meer ... Nee maar ff zereneus ik verschoon Q liggend. Of tenminste Q ligt en ik sta. Ik ben vreselijk slecht in een luier omdoen als een kindje staat. Dan hangt de luier min of meer "baggy" op hun knieën. Haha dus geen suc6 met mij dan.
@ layla, dan geef je hem toch ook pap, maar dan vanuit een bordje. Is verder toch geen verschil? pap is pap Ik geef Q geen pap meer eigenlijk. Alleen als hij ziek is en verder weinig wil eten zoals nu.
selam ´savonds wil hij geen pap. heb het in het begin wel gedaan maar dan nam hij maar een paar hapjes en dan was het mondje dicht.
Hier krijgt hij het gewoon in een fles, van een bordje wil hij het niet en moeders vind het ook wel makkelijk zo. Groetjes Anita
Hee dames...! Hier marijke en Devon weer een keertje. Ik lees dat alles hier goed gaat met de dames! Met mij gaat het ook lekker. En Devon ook! Hij heeft al een sterke wil, loopt altijd de andere kant op dus bijna een kind voor aan een lijntje maar dat doen we natuurlijk niet he. Op de creche gaat het ook Super. Hij heeft zelfs een lievelingsjuf, en als ze weg gaat is ie helemaal van de kaart hoor ik altijd. En vavaf januari gaat ie zelfs nog een dag extra naar de creche dus dat worden dan 3 dagen. Zo, ben al echt weer een hele tijd niet online geweest dus ga weer ff lekker rondkijken op het net Groetjes Marijke en Devon
pfff wat heb ik toch met die oudjes de laatste weken. Nu belde weer een oudere dame en die wilde perse mw pots spreken, ik uitleggen dat ik dat niet ben en wat mijn achternaam wel was. Begon ze of ik dan misschien getrouwd was met meneer pots, eeh nee Of ik dit wel zeker wist want ze wist zeker dat ze het goede telefoonnummer gebeld had en ik moest mw pots zijn aan de W-straat. Ik weer uitgelegd dat ik dit niet was en ook niet op dat adres woonde Nou toen snapte ze er helemaal niets meer van en wilde ze doorverbonden worden met mw pots. Groetjes Anita
Hoi Marijke, wat fijn dat het lekker gaat op de creche met Devon. Geeft je zelf ook een beter gevoel... Gaat alles verder goed met jullie?
Joepieee hier ben ik weer... En ik schaam me rot We hadden dus sinds vrijdagnacht geen internet en tv meer. Maar gister zeiden ze op de klantenservice al dat de storing opgelost was, maar wij hadden nog altijd geen tv en internet Dus vandaag kwamen we thuis, lag er een briefje in de bus. De storingsdienst was langsgeweest, buiten was alles ok, ze wilde n afspraak maken om binnen te kijken. Dus wij naar binnen, en Simo ging nog eens de tv proberen. Geen beeld. Op eens zegt hij; Lin moet die kabel niet in de muur? ... Had ik zaterdag de kabel uitgetrokken en niet meer ingestoken STOM STOM STOM Nu dus weer internet en tv haha. Suus ik had je nog gebeld maar je nam niet op en erna kreeg ik je voicemail, ben je bang voor me? Zo nu ga ik even Iman in bed stoppen!