Hahaha Mensi: TOEVALLIG WEL En dat kwam even tot uiting dit weekend Even spam van Iman's eerste keer met zwarte piet. Dat was dus janken HAHA
Lin ben jij echt blond? ik ken je niet anders als met donker haar. Is Iman dan vorig jaar niet naar Piet geweest? Steven vond het vorig jaar niet eng, en dit jaar ook niet. Misschien volgend jaar wel, dat hij meer onderscheid ziet tussen licht en donkere huid?
Linnn trutje, er had iemand gebeld met onbekend nummer, dus wist niet dat jij het was en mijn batterij was leeg en telefoon piepte voortdurend en kon lader niet vinden dus had hem uitgezet. en nogmaals trutje, omdat ik nog zei: heb je de kabel er wel goed inzitten (ik zei nog misschien heeft iman er aan gezeten) maar nee IT WAS YOUUU Steven TOPPIE
=D> voor Steven! Lin@ gelukkig heb je nu internet en tv. Yassir was vorig jaar niet bang voor sint en piet. Dit jaar hebben we er nog geen gezien. Ik zal het zien op 6 dec.
Goedemorgen! Mensi; ja ik ben echt blond haha, maar het is al jaren geleden dat ik mijn haar nog blond had! En vorig jaar is Iman niet naar sinterklaas geweest, vond haar nog n beetje klein toen. Ik denk dat Steven en Iman enz nu ook al heel goed t verschil zien tussen de huidskleur. Iman wist in elk geval heel goed dat t 'anders' was haha. HOERA VOOR STEVEN! Leuk is dat he Mensi?
Ja ik ben Apentrots Suus heb je m'n mail nog gehad van de surprise? Of ben je nog aan het nadenken Wij gaan zo sint cadeau's inslaan. Wederom een goede nacht met de pap.
Leuk Mensi, sintcadeaus inslaan! Wij hebben 2 december sinterklaasmiddag bij mijn ouders. Voordat Iman er was deden we altijd 'savonds met fondue enz, maar Iman is savonds altijd lastig, omdat ze moe is dan. Dus daarom in de middag! Ik heb voor mijn broertje en zijn vriendin voor allebei een vrije tijds cadeau bon. Zag ik online en vind ik erg leuk voor hun. Ze kunnen er zelf mee kiezen wat te doen. Bv naar de sauna, maar ook kajakken enz. Hun zijn erg actief, dus leuk! Voor mijn ouders wil ik allebei een relaxdoos maken. Voor mijn vader met sigaren en een flesje drank enz en voor mijn moeder met lekker geurtje, badschuim enz. Maar dat moet ik dus nog allemaal kopen. Voor Yasmina (ons nichtje van 2 jaar) heb ik een kassa gekocht, klei, een stofzuiger en een truitje van Dora, daar is ze helemaal gek op. Ben benieuwd wat Iman allemaal krijgt, ik weet wel dat ze een zetel krijgt van prenetal, want die heb ik zelf uitgezocht haha.
Oh ja als ze dalijk wakker is zal ik eens een foto maken op de nieuwe driewieler. Erg leuk! Ik zag trouwens dat ze weer winnie the pooh pyamatjes hebben bij kruidvat voor 5 euro. Misschien heeft iemand er wat aan? Ik ga er een kopen vanmiddag. Vind ze altijd erg fijn!
Goedenmorgen allemaal. Tja lin zelf potjes haarverf kunnen de ware kleur dus niet bedekken , wel een stunt hoor zeker een sinterklaasgedichtje waard. Beste Lin In televisie kijken had je veel zin, ook surf je graag op het net want daaraan beleef je veel pret. Maar op een dag was je de sigaar, geen tv en geen internet, dat was raar. Het probleem buiten was snel verholpen, maar niet bij Lin en die voelde zich toen onbeholpen. Slimmer was gelukkig je man en die vroeg ook dan Zeg Lin ......, moet de stekker er niet IN ! en dan voor Steven nog even Groetjes Anita
Joehoe! Hier ben ik weer, met laptop! Hij is weer gemaakt, nu de tv nog (jaja, die van ons is ook stuk). En ik heb 3 dagen op bed gelegen met koorts. Dus eerst Sarah, toen ik, en nu zijn we allebei nog aan het uitzieken. Al met al vanaf vorige week woensdag niet meer buiten geweest. Ik ga echt niet heel veel teruglezen hoor, hoe leuk ik jullie ook vind. Heb 4 pagina's teruggelezen en dat vind ik wel genoeg.
Hey Mensi, lees net dat Steven heeft gelopen? GOED ZEG! Sarah heeft er nog steeds geen zin in. Ze vindt het heel eng geloof ik.
Hier precies hetzelfde hoor Lilith, Kylian kan het wel maar heeft het vertrouwen nog niet, ach we wachten maar geduldig af Groetjes Anita
Ja klopt Lilith Steven is nog wel voorzichtig hoor, ik ga hem ook niet pushen, gewoon een beetje oefenen elke dag. Ik was vorige week toch bij de ha geweest met Steven? toen had hij opgezette amandelen, nou begon hij gister met hoesten, is hees als hij huild en rook soms uit z'n mondje.Ik vanmiddag weer naar de ha, forse keelontsteking hij is niet ziek, ziet erg gezond uit, geen koorts eet en drinkt goed. Maar ha vertelde dat er ook kindjes waren die geen koorts hadden en wel een ontsteking hadden. Ben blij dat ik m'n gevoel heb gevolgd! Heb een drankje gekregen moet hij 3x daags hebben een week lang.
selam @mensi, beterschap steven. En goed dat je loopt. Tamer loopt nu sinds 3 weken heel erg goed. tamer had vorig jaar december een keelontsteking, 4 dagen lang koorts, huilen, niet kunnen eten en drinken want het deed pijn, ´snachts huilen, hoesten. Niets hielp. We zijn naar de HA geweest die zei dat hij een beginnende keelonsteking had maar mocht nog niets geven. Na 2 dagen werd het alleen maar erger. Hij had ook diarree. Na 2 dagen langs de huisarstenpost. Tamer had een nu keelonsteking en kreeg antibiotica. Moest het 2 x per dag met een spuitje in zijn mond spuiten. Gelukkig was het snel over. En 1 week later kreeg hij 2 tandjes. Vandaag zijn we langs mijn oma geweest. Ze had 2 truien gebreid. Een dunne groene voor thuis en een dikke creme met rood gestreept voor buiten. Ze is nu een rode aan het breien. Daarna langs een vriendin. Ze is in augustus gaan samenwonen. Ze woont vlak bij mij. Tamer heb ik net lekker in bad gedaan, zijn bed verschoond en in bed gelegd. Morgen heb ik EXAMEN! Heb er geen zin in! Heb wel geleerd maar neem het niet echt in mijn hoofd op. Heb ook geen zin om te leren. Hoop dathet morgen goed gaat. Ik heb 2 toetsen. 60 juist-onjuist vragen en een toets met casusen. Ben benieuwd! Duimen jullie voor me?
Casusen? was dat dan? Maare veel succes morgen! Steven kreeg vandaag meteen zo'n drankje, kreeg ook een spuitje mee, maar hij vind het wel apart van zo'n lepeltje en zegt dan menumenum (mjam mjam) Daarom wou hij gister ook zo graag drinken na het eten.Toen wisten we nog niet dat hij die ontsteking had.Vanmiddag heeft hij na het eten ook al een pakje drinken gehad.Heb hem na het douchen luuf op gesmeerd (beetje verkouden) en neusspray en toen lekker naar bedje. Grr word stapel van onze buren, ze lopen met schoenen op de trap (van hout die trap) gek word je van dat gebonk. Onze oppas zaterdag dacht al dat er inbrekers waren.
casusen zijn verhalen over een ziekte. zoals. mevrouw w heeft de ziekte van parkingson. haar dochter op bezoek en ze wil graag van jouw weten wat de ziekte van parkingson is. je antwoord is dan de uitleg die je aan haar dochter geeft. antwoord: De ziekte van parkingson is een te kort aan dopemine in de hersenen. Verschijnselen: trillen, gelaatsmasker, opstart problemen, stop problemen, kwijlen, strijfheid. ik krijg een aantal casusen.
Ok bedankt voor de uitleg. Waar is de rest H A L L O ? ? ? ATTENTIE ATTENTIE WILLEN DE JULY MAMA'S ZICH MELDEN AAN DE INFO BALIE ??????