Hi, Casussen zijn situatie schetsen. In Layla de geval zijn het situatie schetsen over het ziek zijn van mensen en hoe te handelen/informeren hiervan. Yassir loopt vanaf dat ie 13 mnd is, is dit dan snel? Nu rent hij heel hard door het huis. Hij kan hele grote afstanden lopen. Layal@ zet m op ik duim voor je!
Hier ben ik Iman zette een week na haar verjaardag de eerste stapjes. 13 maanden is niet vroeg, maar het normale gemiddelde Hanan Ik heb de hele avond lost gekeken, ben verslaafd haha... Nog 8 afleveringen en dan heb ik seizoen 3 af... Dan maar wachten op seizoen 4
Zooo wat ben ik vroeg op he? Kom net onder de douche vandaan. Kon niet meer slapen van de benauwdheid. Gisterenavond was het zo erg dat we maar even naar de huisartsenpost zijn gegaan. Daar kreeg ik helaas -wat ik al verwachtte- Prednison. Rotspul maar t werkt wel meteen.
En dan nu over op de orde van de dag: @Hanan; De gemiddelde eerste stapjes worden gezet tussen de 13 en 15 maanden. @Layla; succes vandaag meid! @Linda; Hoe is het met je hand tegenwoordig? Doet ie t nog? @Mensi; beterschap met Steven! @Pluk; Nu onze kleintjes nog lopen he! Alles op hun eigen tempo zeg ik maar. Maar vind het wel erg zwaar worden steeds dat tillen. @Suus; mooie Teletubbies gemaakt jij!
Lilith beterschap, wat heb je dan een longontsteking of bronchitus? Wij gaan zo een paar boodschapjes doen, ik ga met de auto. Steven heeft prima geslapen!
Kylian heeft net zijn eerste 2 stapjes los gezet. bumba was erop en hij stond voor de tv en hij zette toen 2 passen vooruit zodat hij bumba kon kussen Lilith het is inderdaad zwaar aan het worden dat tillen. , de trap wil hij ook nog niet oplopen/klimmen en vooral dat vind ik zwaar. Layla, succes vandaag. Ik vond de casussen altijd makkelijk omdat je terug kunt koppelen naar de praktijk. Hmm dus de eerste stapjes tussen de 13 en 15 maanden, dan was Kylian dus laat want hij is 15 maanden en 2 dagen Kylian was gisterenavond heel erg jengelig en heeft veel gehuild, kwam ik boven om hem in bad te doen bleek hij zijn hele broek onder de dunne poep te hebben, en wij hebben gewoon niets geroken. Tja toen was zijn hele kontje, inclusief balletjes en piemeltje vuurrood, geen wonder dat hij moest huilen. Heb hem heerlijk onder de douche afgespoeld en daarna flink gesudoot en vanmorgen was het niet meer rood (gelukkig) 1 hoektand is er al door de andere 3 staan echt te drukken. Groetjes Anita
HOERAAAAA GOED VAN KYLIAN! Dat doet Saar ook zo af en toe, maar dat is dan wel heel per ongeluk... hihi.
Goodmorning, Yassir heeft nauwelijks geslapen( wij ook niet natuurlijk). HIj hoeste erg vaak en werd steeds wakker, zijn neusje zit verstopt. Ik heb luuf gesmeerd en neusspray gegeven. Al 3 dgn krijgt Yassir hoestdrank en dat helpt ook niet. Hmm ik weet niet meer zo goed wat ik dan nog moet kopen of doen. Dames tips? wat gebruiken jullie bij jullie kids als ze zwaar verkouden zijn? en veel hoesten? Ik kan me van lin herinneren dat zij rhinocaps in een zakdoek deed en dan in de kamer ophangen. Klopt toch lin? ga ik die straks even halen. Wat goed van Kylian dat is een =D> waard. Yassirs eerste stapjes waren toen hij 11/12 mnd oud was. Ik denk nl dat Yassir elke keer laat is met alles dus vandaar dat ik me dan ook afvroeg of ie dan niet tocht te vroeg is gaan lopen? niet dus. Ik hoor vaker dat jongetjes trager ontwikkelen dan meisjes. Dat blijkt dus niet zo te zijn . Hier geen plannen, ga misschien zo naar me zus in Denhaag. Ik ga dr even bellen kijken of ze thuis is.
Hanan; goed onthouden zeg! Klopt inderdaad! Ik knijp er 2 uit in een zakdoek en hang die op haar kamer. De hele kamer ruikt er dan heen en dat maakt haar neusje open! Hang t wel waar hij er niet aan kan, want t prikt in de ogen! Beterschap met de kleine man!
Dames is het wel verstandig om rinocaps te gebruiken, ik vond namelijk dit op het internet nadat een kennis ons had verteld dat het slecht was. http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz04.html Groetjes Anita
Pluk wat goed dat Kylian 2 pasjes los heeft gezet.Steven had vanmorgen niet eens zin om te lopen. En nu is hij alweer wakker, doei doei.
Pluk; er wordt niet mee gestoomd. Het gaat om de mintgeur, die de neus openhoudt. Mijn moeder deed t vroeger bij ons en ik ben gezond
whaaaa Hanan.... hoe kun je nou te vroeg zijn met lopen hihihi @ lin... rhinocaps zou ik maar niet meer gebruiken als ik jou was. [-( Want zo helemaal normaal ben je nu ook weer niet.. praat funny en zo gek als een deur Misschien een bijwerking?
tegen hoesten heb ik voor vien broomhex nog wattes van de etos eigen merk. Goede pilletjes, maar weet niet of beebs het ook mogen en je moet echt eens kijken bij een zaak waar ze die medicijn shirtjes verkopen ( weet de naam niet, wij noemen het zo) met klittenband trek je het aan onder alle kleren.. er zit een pad in..hier doe je wat menthol druppels (die je erbij koopt) op ..schuift de pad weer in het zakje wat op de borst zit en door de warmte enzo wordt alles weer vrij... werkt goed.
Er staat ook in de tekst dat het benauwdheid kan veroorzaken. Daarom gebruik je toch ook luuf omdat hier geen methol in zit (zo adviseerde mijn apotheker in ieder geval) Hier helpt bij een verkoudheid nog altijd insmeren met luuf, neusspray en een door het midden gesneden uitje prima. Pfffff die mw die omver is gereden door Jan heeft alweer gebeld 3 x in een week , ze wil weten waar haar geld blijft want haar fiets moet gemaakt worden. Ik heb haar het nummer van mijn verzekering gegeven zodat ze zelf kan bellen omdat ik het ook niet weet. Toen begon ze te mopperen omdat zij vond dat dit haar taak niet was want zij was tenslotte slachtoffer. Waarop ik WEER heb uitgelegd dat dit ook niet haar taak was of die van ons maar van haar Verzekeringsagent, maar dat snapt ze niet want wat heeft haar verzekering er nu mee te maken. Terwijl het toch zo makkelijk is, zij neemt contact op met haar verzekering, die stelt onze verzekering aansprakelijk en dan krijgt zij haar geld. Maar goed misschien is ze wel niet eens verzekerd, wie zal het zeggen. Daarna kreeg ik de wind van voren omdat ze eigenlijk had verwacht dat wij wel eens haar zouden bellen om te vragen hoe het met haar ging (we hebben vorige week nog gebeld) en dat ze dit dus onbeschoft vond (nou dat bosje bloemen wat we zaterdag langs hadden willen brengen kan ze nu wel op haar buik schrijven ). Misschien strijk ik volgende week een keertje over mijn hart en stuur ik haar een kaartje. tot zover mijn frustratie´s Groetjes Anita
wat een zeikwijf zeg schrijf haar een brief met daarin stap voor stap wat ze moet doen en succes ermee! en verder gewoon laten gaan. Je kent haar toch niet en hoeft niet iedereen te vriend te houden. En volgens mij neemt ze jullie gewoon in de zeik. En als ze niet verzekerd is, HAAR PROBLEEM... en anders vraag je jouw verzekering wat te doen, maar blijkbaar wil ze gewoon geld vangen.
Het geven van het telefoonnummer van onze verzekering en haar zelf contact met hun op laten nemen is dus in overleg van de verzekering gegaan, dit omdat we vrijdag al post van haar kregen met de voorlopige rekening van de fietsenmaker en de vraag of wij het even wilden betalen. Hmm toch maar eens aan Jan vragen of hij de volgende keer geen vervelend oud mens meer van de fiets wil rijden, dacht zelf meer aan een heel aantrekkelijke man, die heel lief en aardig is Groetjes anita