Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heeee dag dames, na lang zoeken heb ik jullie eindelijk gevonden :D !

Hier gaat alles nog steeds lekker en met Devón ook. Ik ben nu aan het overstappen op flesvoeding omdat hij me BV vaak nog uitspuugte en moeite had met poepen. Ik heb toen een keer gelezen dat een aantal van jullie beebs dezelfde problemen hadden en dat jullie Friso comfort gebruiken, dat heb ik nu dus ook gekocht en het gaat nu hartstikke goed!
    Vrijdag moet Devon voor z'n eerste prikje, hebben jullie beebs die al gehad? Wel zielig hoor, maar ja wat moet dat moet.

Het is wel heel lekker wonen zeg in Amstelveen, maar er loopt wel een heleboel kak rond zeg niet normaal. En dan woon ik nog niet eens in een kak-buurt :( , ik kom vanmiddag nog wel ff langs!

xxx Marijke

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goood meuning.

het gulay. ik weet nog heel goed dar noa ook alleen bij mij wilde liggen en het edje niet wilde zien.het heeft ook heel lang geduurd voordat ze eindelijk van mij over ging naar haar bedje. ik liet noa echt niet gillen toen ze zo klein was. maar volg gewoon je instinct. dat zit vaak wel goed. :D

noa heeft van 21.00 tot 8.00 geslapen. al heb ik haar om 23.30 nog een flesje gegeven. maar ze was zo moe dar ze maar 40cc heeft gedronken. ik was ect verbaasd toen het 8 uur was.

ik heb me toch een partij honger.ben vanacht lekker doorgaan slapen.kwas zo moe.
    nu wel spijt. nog 8 uur niet eten.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Marijke! Wat leuk dat je er bent en wat fijn dat je ons gevonden hebt!
    de meeting is verzet naar Nijmegen trouwens hihi naar bij de vader van Cristel thuis :) Je komt toch wel he!
    Ik dacht al dat je je teveel voelde voor ons nu je in de KAKbuurt woont ;) :) GRAPJE!

Iman heeft afgelopen donderdag de prikjes gehad. Ze huilde tranen, zo dik dat heb ik nog nooit gezien bij haar. Ze heeft veel pijn gehad aan de beentjes en 2 dagen koorts, gister was de 1e dag dat ze weer n beetje zichzelf was, voorheen was ze heel hangerig.
    Maar meid ik hoop dat het Devon beter afgaat!

Fijn dat Devon het goed doet op die voeding. Saraah en ik geven ook allebei Friso Comfort, Iman werd er een ander kind door!

Echt leuk dat je er weer even bent!
    We missen je wel hoor!

Het was trouwens nog een heel gedoe met dit topic pfff. Ze hadden gewoon 'ons' topic op slot gedaan. Toen heb ik gepb't met Lotte en uiteindelijk mochten we hier verder gaan ipv bij de mei-juni-juli mama's aansluiten. Ondertussen hadden we 2 dagen nergens kunnen kletsen, dus dat was afkicken :)

Liefs

4. sweetangel100

19:32 uur vanavond Saraah ;)
    Of zijn die tijden boven in het land anders?

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hier 19.38

6. sweetangel100

Hier was de 1e dag 19:38 :)
    Zie je waar het zuiden allemaal goed voor is ;)

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemiddag!

Hey Marijke! Was zeker ff zoeken voordat je ons allemaal vond, maar het is je gelukt! Gaat het een beetje, met het afbouwen van BV? Als ik naar mezelf kijk, ging dat behoorlijk snel. Toch kolf ik elke dag nog even elke borst 5 minuten af, want ik voel dan toch nog iets. En er komt dan steeds minder uit, zo'n 10 cc per borst. Ben trouwens benieuwd hoe lang dat nog zo blijft.

Ik ben vanochtend een dik uur wezen wandelen met Tijmen, de stad in. In een folder van de Kruidvat zag ik van die Zwitsal washandjes/Goedemorgen en die heb ik gekocht. Ideaal om 's ochtends even het toetje te wassen en het ruikt lekker fris. En ik kon het weer niet laten, maar heb weer een babytijdschrift gekocht. Heerlijk om in te lezen!

@Pluk; tjeetje, dan kan Kylian al behoorlijk snel omdraaien, of in ieder geval probeert ie het! Knap hoor!

En Saraah, wat slaapt je kleine lang! Heerlijk zeg, kun je gewoon uitslapen. Ben jaloers ;)
    Gisteren kwam het hier gunstig uit; Tijmen had om 10 uur 's avonds honger, dus flesje en kwam vannacht om 4.15 uur. Dus er zat een dikke 6 uur tussen. Ok, tis nog niet uitslapen hier, maar een kleine vooruitgang. Maar elke dag is qua tijden van voeden anders, dus ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan. En anders wekken we hem voor zijn laatste flesje; wij willen toch wel erg graag eens wat langer achter elkaar slapen, haha!

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey.

ja gulay dat had ik ook toen mn schoonmoeder er was. die kwam ook met van die rare dingen en die had altijd wel wat te zeuren dus meestal was ik alleen en dat is 10 x beter. net als cailynn is bang zegt ze moet je alcohol in dr gezichtje spugen. ik weet niet wat dat er mee te maken heeft maarja.

cailynn heeft ook wel goed geslapen was om 5 uur wakker voor te eten en daar na weer slapen. toen om 6.45 weer om te eten en nu zijn we nog steeds wakker. had wel dr hele pyama onder gepoept dus kon weer verschonen. gelukkig voelde ik hara peopen wel ik hoorde het.

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    irritant he Christel.

meiden.jullie bakeren je kindjes toch ook in?
    Welke doeken gebruiken jullie?
    Ik zag nu op internet de inbakerdoeken van SwaddleMe.ben nu op marktplaats aan het kijken voor tweedehands.nu heb je small (tot 7 kilo) en vanaf 7 kilo tot 11 kg.

Tot wanneer zou ik die small kunnen gebruiken?
    tot hoeveel maanden?

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey gulay. ik heb ze hier nog liggen en gebruik ze niet meer. ik wil ze best naar je opsturen.

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hoi!
    Hoeveel wil je er voor hebben?
    En welke maten heb je?

Maar vanuit Amerika naar turkije.duurt denk heel lang voordat het hier is.

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Trouwens mijn twee weken zijn al bijna voorbij.en ze ligt dus nog steeds bij me, hehe,dus ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat ze in haar eigen bedje gaat slapen.

Tips hoe ik het kan laten aanwennen?

Heb haar vandaag nog een keer geprobeerd in te bakeren, had haar echt goed strak ingebakerd maar toch presteert ze het haar armpje los te wurmen, ok toch niet goed genoeg ingebakerd waarschijnlijk maarja

Ik vind het trouwens zielig heb het idee dat ze zich er helemaal niet prettig in voelt, dus als ze ingebakerd is hebben jullie dat ook gehad in het begin bij jullie kindjes? heb het gevoel dat ze het echt niet fijn vindt.

13. sweetangel100

Ik baker Iman alleen nog 'snachts in. Ik heb ook een swaddle me, Het ligt eraan hoe snel je kindje groeit he. Iman weegt 4 kilo nu, dus ik doe er nog wel even mee.

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja ik ga er dus eentje aanschaffen en dan wel zien.hoop dat de post uit NL snel is.want ik zit dan zeker nog wel 2 weken zonder.

15. sweetangel100

Oei ja dat is rot. Inbakeren met losse doeken werkte bij Iman ook niet, daar wrong ze zich uit!

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja precies.dat doet Eslem dus ook.

Maar goed ik heb via marktplaats zo'n doek gevonden.tweedehands.wil via die vrouw kopen insallah kan ik dat morgen regelen en als ze het dan snel naar mijn moeder opstuurt kan zij het meesturen met de andere spulletjse naar Turkije.
    Mijn moeder stuurt mij namelijk nog wat hydrofiele luiers op.en ze heeft wat kleertjes gekocht.hihi echt leuk.De kleertjes in turkije zijn zo lelijk joh.bah en slechte kwaliteit.

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Trouwns.

Hoe los ik het slaap probleem op.

Ze slaapt dus niet in haar eigen bedje.wordt dan elk uur wakker.en wilt bij mij in bed of op mij.
    Maar ik vind dit gewoonweg gevaarlijk.
    Straks rolt ze van mij af.of als ze naast me ligt.straks ga ik boven op haar liggen ofzo.ik ben daar zo bang voor.of straks stikt ze weet ik veel.het zou toch wat zijn.pfff
    het is dus of of.
    Of risico lopen of elk uur wakker worden.

18. sweetangel100

Imam wilde dat ook in het begin altijd.
    Ik ging dan met haar op de bank liggen en sliep zo met haar op mijn buik. Het viel me op dat je toch lichter slaapt, je houdt onbewust rekening met je kindje. Maar in het grote bed heb ik nooit gedurfd. Ben bang dat ik over haar heen rol of dat ze stikt in het dekbed.

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik slaap juist dieper als ik met haar slaap! En als ze in haar bedje ligt word ik van elke zucht van haar wakker
    Ze ligt bij ons op de slaapkamer naast mijn bed, dus het is voor mij handiger als ik daar blijf.
    Sowiezo slapen mijn schoonouders in de woonkamer dus ik kan nergens heen met haar :)

Eerst sliep ze dus steeds op mijn buik, nu begint ze de laatste dagen beetje kwaad te worden en naar boven te kruipen enoz en met haar hoofdje tegen mijn borst te 'bonken' als ik haar dan naast me neem wordt ze wel stil (meestal hehe)
    Aan de rechterkant durf ik niet omdat mijn man rechts naast me ligt, aan de linker kant durf ik niet want dan kan ze het bed uit vallen.
    En dan bestaat er nog de kans dat ik over haar heen rol *zucht*

20. sweetangel100

Vermoeiend he meid. Pfff maar het veranderd wel hoor, geef het de tijd!

Mad, waar ben je de hele dag? :(

Deel Deze Pagina