selam een juli mama meld zich. NOu meiden, ik mag hard gaan bidden voor een voldoende. Het was echt moeilijk vandaag. De juist-onjuist vragen waren makkelijk maar die casussen niet. De vragen over diabetes heb ik sowieso goed maar de rest, pijnbestrijding, voedingstoestand, huidverzorging en aids waren niet makkelijk. Voer 3 weken krijgen we de uitslag. Duurt nog zo lang. tamer had het naar zijn zin bij zijn oma en opa. en toen ik daar kwam, kwam tamer rennen naar mij toe gelopen met open armen. ZO lief. Zo wil ik echt wel elke dag thuis komen! WE kregen vandaag te horen waar we misschien zouden stage lopen. Ik werd in denhaag gesplaats. Ik was het er echt niet mee eens. ik heb geen auto en rijbewijs en dan moet ik naar denhaag. terwijl iemand anders in een verpleeghuis stage gaat lopen bij mij 2 straten verder. Maar ik kreeg net een email dat denhaag niet door gaat. Ik natuurlijk heel erg blij. @hanan, beterschap met yassier. Het is nu echt de tijd dat kinderen sneller ziek worden. @mensi en anita, wat goed dat ze al wat lopen. Ben trost op ze. Tamer loopt nu heel goed en lange afstanden. Maar rennen wil nog niet altijd lukken dan struikeld hij over zijn eigen benen. @linn, hoe is het pols. En blondje, leuk van je dat je de stekker er uit hebt getrokken! we hebben net een kapsalon gegeten. lekker!
Een kapsalon gegeten? Wat is dat dan? Ik laat altijd mijn haar knippen in de kapsalon Ja slim van mij he met die stekker En met mijn hand gaat het goed! Als ik veel doe, bv strijken, dan heb ik wel nog pijn, maar over t algemeen gaat het heel goed!
een kapsalon is een bakje met patat, daaroverheen knoflooksaus daaroverheen dòner dan sla en dan kaas endan even in de oven. Dat is nu echt populair in rotterdam.
ieuwwwwwwww dat ze niet kunnen voetballen wist ik al, maar dat ze ook nog kapsalonnen aten.. is NIEUWWW
maar echt lekker! me schoonzus hed een keer kapsalon gekocht en die was echt niet lekker. En een maand geleden had mijn man een kapsalon gehaald en die zag er wat lekkerder uit dus ik ook eten en lekker!
whahahahaha ik moet echt lachen om die naam... volgens mij als ik morgen een kapsalon hier bestel dan kijken ze me aan alsof ik debiel ben hihi
Nou Yassir is huilerig en hangerig vandaag, er komt is een tandje op komst en dat verklaart zijn gedrag maar weer. Ik ben bij de apotheek geweest heb van alles gehaald. Morgen ga ik met Yassir naar de ha. Ik ben vandaag toch maar niet naar me zus gegaan. Ik ben met me man en Yassir wat gaan drinken in het centrum hier. Ik was helemaal verbaasd, ze hebben hier zo'n leuk zaakje. Ze verkopen allerlei soorten koffie/thee chocolaatjes. Ze hadden een kinderstoel en een speciale box met heel veel speelgoed. Yassir heeft zich dus goed vermaakt. Geloof het of niet in Utrecht kom je weinig cafetjes/lunchrooms (of hoe jet het ook wilt noemen) tegen die echt kinderstoel hebben en helemaal geen speelgoed. Ik zei ook tegen het personeel dat dit bezoekje zeker voor herhaling vatbaar was. Dit was overigens niet in Utrecht maar in het dorp waar ik woon. Pluk@ ik zou helemaal gek worden van dat mens :x .
Even over kapsalon ik zat vorige week met me zusje bij een turkse shoarma zaak, en daar stond op het menu idd een kapsalon. Ik 3x kijken of ik het goed las. Bij deze zaak was het een bakje met friet/salade/doner/kaas erover heen. Het zag er wel lekker uit.
ik dacht eerst dat er in die zaak een kapsolon was waar je je haar kon knippen. En mensen hadden het ook over kapsalon. Ik snapte er helemaal niets van tot dat mijn schoonzus dus dat ging halen.
goedemorgen allemaal ben de eerste. Abdullah die belde me om 8 uur wakker om te vertellen dat ze cv ketel het weer niet doet en dat ik hem aan moet zetten. Ik was daar niet blij mee want tamer was ook gelijk wakker. Uit mijn bed gegaan. tamer pap gegeven, cv ketel aan gezet en weer terug in mijn bed. maar tamer wilde niet slapen dus om 9 uur maar weer uit bed. De wasmachiene staat al aan, bedovertrek eraf gehaald en straks verschonen. dan nog stofzuigen, dweilen, afstoffen ect. heb het weer druk. ALs abdullah thuis komt om 2 uur naar de lidl voor boodschappen en langs de macdonald. tamer vind het leuk daar.
Goedemorgen! Layla; rot van de cv ketel! Iman was erg onrustig vannacht, vaak eruit moeten gaan grrr... Vanmorgen was ze helemaal nat, omdat ik haar vannacht veel had laten drinken natuurlijk. Vanmiddag even naar mijn ouders, morgenochtend ga ik naar Almere voor het weekend. Logeer bij Sarah en meeten met Suus en Lindaaa. Leuk leuk!
Als ik naar de cafetaria ga en een kapsalon bestel dat zullen ze me wel naar 2 deuren verder verwijzen alwaar een kapsalon zit Weet je wat ook lekker is (nu we het er toch over hebben) hachee over je patat Of een patatje Oorlog, dat heb ik al zooooo lang niet meer gehad (kan niet tegen pindasaus ) Kunnen die kleintjes van jullie ook zo driftig worden om kleine dingen? Kylian kan heel boos worden als je b.v zijn beker ergens neer zet en hij had (schijnbaar) een ander plekje in gedachten. Of als de hond uit de mand komt terwijl hij een koekje aan het eten is. Groetjes anita
Anita; Iman is al van toen ze baby was een echte driftkikker, maar de laatste tijd wordt het echt heel erg. Laatst wilde ze op t toetsenbord drukken en hield ik een hand ervoor. Toen kneep ze keihard in mijn hand, stampvoette van woede, werd helemaal rood en maakte vuisten... Heel erg is het met haar. Marokkaans temperament Trouwens grappig, bij ons zit ook 2 deuren naast de snackbar een kapsalon haha
Kylian gaat dan heel hard gillen, dan nog een keer proberen met een heel boos gezicht en als het dan nog niet mag hartverscheurend huilen (die dondersteen weet natuurlijk allang dat mama met dat huilen de meeste moeite heeft ) En als ik achter de comp zit en hij wil het niet hebben gaat hij de muis wegdrukken . Groetjes Anita