Sarah doet ook aan hartverscheurend huilen als ze iets niet mag. Ik moet dan weer mijn lachen inhouden omdat ze zich dan zo aanstelt. Toevallig probeert ze nu weer aan mijn laptop te zitten wat niet mag en dan gebeurt er dus dit:
ach gos hahaha wat een koppie trekt ze... hihi en lin..vergeet niet de walnoten te rapen voor me he? en wat nou meeten...is toch geen meeten meer puhhh haha jouw woorden
Hi, Yassir heeft het goed gedaan vannacht, ik had hem paracetamol gegeven voor het slapen gaan. Paracetamol heeft blijkbaar zijn werk gedaan. Yassir kan ook heel driftig worden, als hij zijn zin niet krijgt gaat ie op de grond liggen en huilen/schreeuwen. Hhahahahah misschien idd marokaanse temprament hahaha! ik moest er echt om lachen lin. Voor de rest niet veel te melden, klusjes man zou vandaag nog de laatste dingetjes doen. Hij zou om 12 uur hier zijn en is er nu nog niet. Ik ga zo even bellen met hem. Ik zit nog in de "leegloop" heerlijk. 1 dec ga ik beginnen met werken. Ik ga vandaag marokaans koken loubia ga ik maken. Wittebonen in tomaten saus met vlees. Groet, Hanan en Yassir
Ha ha Lilith die foto van Sarah met dat vingertje in haar mond, net Steven die doet dat ook vaak als hij huilt als hij iets niet mag. Heb pas gelezen dat de karaktereigenschappen die ze op deze leeftijd hebben, ook zo'n beetje houden. En klopt Pluk idd als Steven iets niet voor elkaar krijgt dan zegt hij uh uhhhhhhhh of een huilerige irriterende toon, en zeg ik al vanuit de keuken (of waar ik dan ben) lukt het niet? OOk wijst hij precies aan wat hij wil hebben, naar z'n drinken ofzo, of als hij druiven ziet liggen. Hij krijgt niet alles wat hij wil hoor, maar drinken is niet erg. Eigenlijk hebben we zondag nog een verjaardag maar ik blijf lekker thuis met Steven, Frank gaat alleen. Steven hoest nog, en zo'n verjaardag is ook altijd maar druk. Ik ga zo boven maar eens even opruimen en de wc's schoonmaken. Lin veel plezier met meeten. Suus heb je de mail wel gekregen van de surprise? heb nog geen antwoord van je gehad.Ik wou graag je hulp bij het maken van een surprise.
Yep van die koppie's trekt Kylian ook Hij komt ook altijd bij mij in de keuken als ik aan het afwassen ben om alle kastjes opten te trekken, dat mag natuurlijk niet van mij , maar we hebben er wat op gevonden. De gulle midden weg. Alle plastic schaaltjes, zijn beker en bordje mag hij opruimen. Dus als het droog is geef ik het aan Kylian, die doet dan heel netjes het kastje open, zoekt een plaatsje (ja want soms ligt het niet zoals hij het wel ) en dan het deurtje weer dicht en op naar het volgende dingetje. Groetjes Anita
huh..ik heb je wel teruggemaild mensi. Vagiggg In ieder geval heb ik gezegd dat ik het erg leuk vond wat Frank ging maken en dat ik graag wat meer wil weten over diegene die je getrokken hebt...hobbies en bijvoorbeeld Blunders. Vooral blunders zijn mijn favoriet haha
mensiiiii ik heb in mijn verzonden map gekeken en echt wat gestuurd. Maar dan een re: op je fimpje van steven en daarbij iets over de surprise En wel op:......... Verzonden: donderdag 22 november 2007 10:18:05
SORRY Suus ik heb hem gevonden. (ik kon wel blond wezen) ehm.. ik dacht ook al toen ik dat las, je moet even blunders of hobby's laten zien, ik dacht huh moet ik nog meer filmpjes sturen van Steven ofzo. Goh dom van mij. Maar goed mijn oom heeft met zijn auto's al heel vaak een bumper kapot gereden, en hij is jarenlang konijnenfokker geweest. En hij speelt trompet al heeeel lang. Verder weet ik eigenlijk niet zoveel blunders. Ja dat hij vaak gaapt, en dan als je hem aan de telefoon hebt. Ik kijk ranking the stars, echt lachen Hanan wat een scheetige foto, wat heb je er aan bewerkt dan? hij is toch prima?
Goedemorgen! Ik heb links in de hoek een glitterster geplaats. Alsof Yassir naar die glitterster kijkt. Onder aan de foto ook glitter sterren. Als het goed is krijg ik de kaarten vandaag thuis gestuurd. Ik ben benieuwd.
ja ik meld me heb lin,lindaaa en saraah vandaag gezien. We waren naar ballorig. Hanan, ik denk dat het resultaat prachtig zal zijn... ben erg benieuwd. Gaan we elkaar nou nog kaartjes sturen dit jaar? zo ja dan moeten we even onze adressen uitwisselen via pb's wie doet er mee? @ mensi: ik zou in ieder geval alles in je gedicht plaatsen en ik mail je even over de surprise.
Hier ook een juli mama die zich meldt. Ben nu bij me zus op de koffie. Yassir blijft ook hier slapen. Me zus gaat morgen op vakantie. Ik ga haar brengen naar schiphol, we moeten er om 4 uur sochtends zijn pfffff! gebroken nacht weer alleen dit keer niet door Yassir. Het is duidelijk weekend hier! zo rustig. Suus leuk dat jullie weer mekaar gezien hebben.