Goedenmorgen allemaal Tja gisteren onverwacht druk gehad . Mijn vriendin (diegene die vorige week geoppereerd was) voelde zich vandaag goed en wilde graag even het huis uit. Dus kwamen die gisterenmiddag gezellig op visite (met de 2 kids) en bleven eten (wel patat natuurlijk ). En gisterenavond natuurlijk de schoen zetten en dan vanmorgen hmmmmm leuk dat cadeautje maar wat fijn dat Piet pepernoten had gestrooit. Kylian heeft dus een heerlijk ontbijt gehad van pepernoten Foto's heb ik in mijn album gezet. Vanmiddag gaan we naar mijn nicht op visite, haar jongste zoon is 3 dagen eerder geboren dan Kylian. Groetjes Anita
Mogge, wij gaan volgende week ook naar schiphol. Om 08.30 gaan we weg, eerst even naar de spottersplaats, en om 11.30 komt de penvriendin van m'n moeder aan. Daarna kan Steven z'n middagslaapje mooi in de terugweg in de auto doen. Gister gewerkt, sinterklaas kwam aan in H dus het was erg druk in de AH. Ben begonnen met de surprise, Suus heeft een paar handige tips gemailt. Ik ga maar eens even verder.Doei.
Hallo, wat is het hier rustig geweest! Ik ben sinds half 7 vanavond weer thuis. T was superleuk weer in Almere. Zaterdag was ik eerst even bij Suus langsgegaan, erna heb ik Sarah en Noa opgehaald en zijn we naar Ballorig gegaan waar we om half 3 hadden afgesproken met Lindaaa en Suus, maar hun waren maar een uur te laat Vannacht was helaas een ramp met Iman, eerst sliep ze goed, omdat ze doodmoe was, ze had de hele dag niet geslapen, maar snachts werd ze vaak wakker en ze sliep heel erg onrustig. Vandaag met Sarah en Noa naar Almere Stad gegaan, daar was koopzondag. Sarah veeeel kleren voor Noa gekocht en ik een spijkerbroekje voor Iman. 1! GOED HE? Nu ben ik wel doodmoe van gister en vannacht en vandaag, dus lekker op tijd naar bed. Zal even een foto van ons allemaal spammen.
Na hele nacht niet echt geslapen te hebben(1 uur maar op de bank) was ik vanmorgen kapot. Ik was thuis om 6 uur en ben meteen in slaap gevallen. Ik werd elke keer wakker, toen ik uit eindelijk op stond had ik me toch een koppijn! . Me schoonzus belde dat het centrum bij hun open was en dat sint en piet er zouden komen. Met de vraag of ik en Yassir ook wilden komen. We zijn geweest en er waren dans pieten en het reuze gezellig! Yassir heb gedanst en was bang voor de pieten. Ik kon niet echt een foto maken. Me nichtjes zijn beiden wel op de foto geweest. Ik zal eens spammen!
FotoS? FOTO hihi Alleen de kinderen hadden er niet zoveel zin in om stil te zitten voor de foto De foto is gemaakt door de vriend van Lindaa!
oehhhh nee dan kun je beter doorhalen... een uurtje slapen is vaak erg als je er dan uit moet...dan ben je kapot
Ik heb een foto van mezelf en me zusje in me album geplaats. Yassir wordt hele plat gedrukt door ons hahahah!