Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hanan, leuke foto's ook!
    Iman was eerst ook bang voor zwarte piet, maar vanmiddag in Almere niet meer haha.

Met Lindaaa haar zwangerschap gaat het goed, ze was eerst erg misselijk, maar nu geen kwaaltjes meer. 6 december krijgen ze echo en weten ze wat t wordt :D

Lois is idd niet kaal mee, ze heeft ook een blonde krul in haar nek haha.

Ik heb nog een leuke foto van Iman met Davina, zal even uploaden.

2. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Thanx! ik ga hem maar weg halen. Ik ben niet echt fotogeniek en vind mijn fotos altijd minder.

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Aaah wat lief!

4. sweetangel100

Lief he!

Davina wilde Iman optillen, en toen ze Iman weer neerzette, stak Iman haar armpjes uit naar Davina en wilde weer opgetild worden!

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Je hoeft hem niet weg te halen...was een leuke foto. Zag er gezellig uit met jullie drietjes

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

leuke foto´s van de kinderen.

je hebt het dus reuzu gezellig gehad in almere. linn!

Hanan ik heb je foto niet gezien! had evengewacht joh!

tamer ligt lekker te slapen.

vandaag was hij zo leuk! We gingen rond 18.00 uur naar boven. ik ging strijken en tamer ging in zijn kamer spelen.

toen ik klaar was ging ik zijn kelidng uit doen alleen een rompertje had hij aan. Ik zat in de schommelstoel. tamer stond bij de deur opening. En hij lachen joh. En kiekeboe doen. Elke keer zijn gewicht weg van mij en dan weer terug en ik kiekeboe roepen. Hij lachen joh. Papa kwam naar boven en wilde een kus je van tamer. tamer gign naar hem toe en gaf hem een kusje. ik riep tamer en wilde ook een kusje. toen weer naar papa en weer naar mij. Ik zei bravo in het turks. En tamer gelijk klappen in zijn handjes en lachen.

zo lief

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat een leuke foto Lin, van jullie bij Ballorig.
    Fijn dat het met Lindaaa ook goed gaat, komt ze hier niet meer kletsen, en Saar lijkt me wel gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Hou je ons op de hoogte over het geslacht van haar beebje?

Suus lukt het allemaal met je window figuurtjes? heb je veel aanmeldingen gekregen?

Gister niet zo'n leuke mail gehad van Jacky ons ex hondje...
    Hij werd vals tegen haar 12 jarige zoon, ze heeft een gedragstherapeute ingeschakeld, omdat hij nooit met kinderen is opgegroeid vertoont hij dit gedrag (en deed hij dat ook bij Steven, maar toen was hij niet vals)
    Hij trekt nu zelfs z'n lip op tegen haar zoon.
    Ik heb haar terug gemaild, dat ik het lief vind dat ze zoveel moeite doet voor Jacky, maar dat een evt nieuwe baas absoluut het probleem niet zou verhelpen.Hij heeft teveel meegemaakt.
    We hadden eerst 2 honden, 1 ging er weg want ze maakten steeds ruzie, nu is Jacky weg vanwege Steven, en nu zou hij misschien weer een andere baas krijgen.
    We hebben gemaild dat een 4e verandering hem teveel zou worden, en hebben veteld dat het beter is om hem dan te laten inslapen.
    Ook omdat hij nu zelfs gromt tegen kinderen als hij buiten is.
    Het is echt niet leuk, maar we denken dat dit de beste oplossing is voor Jacky.
    IK moest het even van me af schrijven.

Ik ga even een lekkere aroma luier verschonen, er hangt hier nog net geen groene damp in de kamer :p

8. sweetangel100

Goedemorgen!

Iman lekker tot 9 uur geslapen, en nu kijkt ze teletubbies.

Mensi; ik weet niet of hun hier nog komen kletsen :)

Wat naar zeg van Jacky, maar als hij echt vals tegen kinderen gaat doen dan is het gewoon niet meer veilig. Zelfs niet bij een baas die geen kinderen heeft, want kinderen kom je overal tegen, bv ook met wandelen. Echt een heel erg nare situatie! Sterkte ermee!

De bumba die Suus voor Iman gemaakt heeft op haar raam is echt heel leuk! Iman wijst er ook heen en zegt mmmba :)

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goodmorning,

Me laatste vrije week dus volop genieten hihihi!
    Yassir was om 8.30 wakker, hij is vannacht niet wakker geworden.
    HEt gaat nu 3 dgn goed gelukkig.

Mensi@ als Jacky vals gaat doen weet je zeker dat hij een keer toeslaat. Sterkte meid!

Suus@ laat je me nog weten wat de verzendkosten zijn?

Ik ga ff opruimen en vanmiddag heb ik een kennismakingsgesprek op me nieuwe opdracht.

Doeg!

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Mooie banner lin!

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Zo hier was ik ook weer even. :)

Leuke foto's allemaal zeg.

Mensi, vervelend dat je dit bericht hebt gehad van Jacky maar als hij vals wordt tegen kinderen dan is er geen houden meer aan.

Gisteren zijn we naar mijn nicht geweest (had haar al 15 jaar niet meer gezien), de kids konden prima met elkaar spelen (voor zover 1 jarigen met elkaar spelen) maar wat een ukkie is die van haar vergeleken met Kylian zeg :rolleyes: . Volgens mij hebben wij echt een reusje.
    En speciaal omdat wij er waren heeft haar zoontje zijn eerste stappen gezet :) :) :)
    Kylian rolde er nog wel even van de bank, hun hond lag ervoor (herder) en die heeft de val gebroken waardoor het meer leek op het - van een heuveltje af rollen-.
    De hond werd er niet warm of koud van en bleef rustig liggen.

Groetjes Anita

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

ik ben ziek meiden. weet niet wat ik heb maar ben al de hele dag niet lekker. het begon gisteren al. Ik kan niet tegen verse gebakken vis. Als ik het eet dan word ik daar missleijk van en kan er goed ziek van worden.

gisteren had abdullah een salde gemaakt en hij zei. zullen we er sardines in doen. Ik zei is goed. Zoveel was het niet. En het was best lekker. Ik ging rond 23.30 uur naar bed. en rond half 1 werd tamer wakker en ik dus ook. Ik voelde gelijk al dat ik me niet lekker voelde en was ook draaierig. Ik ging weer terug mijn bed en mar heb tot 4 uur bijna niet geslapen. Ik voelde dat ik moet overgeven maar het kwam maar niet. ging maar naar de wc en alles kwam er uit. Ik was ook nog aan de dunne. Ik voelde me echt zwak. Ik kon niet op mijn benen staan en ging maar gelijk mijn bed en. Rond 7 uur werd tamer wakker en ik voelde me redelijk en tamer kreeg pap. Ik dronk was limonade en dat was er na 5 minuten ook weer uit. Ik had om 9 uur een mamagroep met andere mama´s en ik ging me maar aankleden. Nou ik heb er wel 1 1-2 uur over gedaan voor ik klaar was met aankleden, tamer aan kleden en beetje opruimen. Ik was dood op. Ik heb een half broodje gegeten en een beker melk maar dat bleef er in. Ben nu niet misselijk meer en kan weer wat eten maar heb nu hoofdpijn en ben duizelig. Ik moet normaal wat schoonmaken maar zelfs dat lukt me niet. Dat doe ik morgen maar.

Beetje een lang verhaal geworden.

Tamer ligt lekker te slapen. Hij ging rand half 12 al jengelen en vervelend doen. Hij wilde dus naar bed. Hij sliep gelijk, gelukkig.

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Layla beterschap meid, hetzelfde effect heb ik dus met pindasaus (tis heel lekker hoor maar de uitwerking :confused: :rolleyes: )

Groetjes Anita

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
  15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Toevallig heb ik vanmiddag Steven ook gefilmd toen hij aan het dansen was.Ik had een cd van Toto er op gezet.
    Hij vind alles leuk, als het maar swingt.
    Morgen met m'n broer naar intratuin, hij had de auto niet en vroeg of ik hem kon ophalen en weer wegbrengen.
    Omdat dit om is, heb ik gezegd dat dit wel een plantje kost :)
    Dat was goed. Ik heb niks nodig maar als ik daar rond loop zie ik altijd wel wat leuks.

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Layla@ beterschap meid ;) . Voel je al beter?

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

ik ben nog niet helemaal de oude. maar dat is een klein beetje me eigen schuld. Van morgen voelde ik me weer beter en ik gign me huis maar schoonmaken, stofzuigen, de 2 tapijten naar de zolder en overal dweilen. samen met tamer gedouched. toen ik klaar was kwam dei hoofdpijn weer terug en 1 kant van mijn nek doet pijn als ik me hoofd draai. ik heb blijkbaar te veel de gaan vandaag. maar ik moest gewoon van me zelf alles schoon hebben thuis.

als de heren thuis zijn wordt alles vies.

tamer slaapt nog steeds van af half 1. lekker. heb in die tijd gekookt en me eigen ding gedaan.

zaterdag krijgen we een nieuwe cv ketel. de onze is al ouder dan 15 jaar en is aan vervanging toen. elkedag gaat hij wel 3 x uit en dan koelt het huis snel af. en het duurt soms even voor dat hij het weer doet. dat wordt een paar maanden zuinig zijn.

@ hanan, wat ga jij en yassir aan trekken met het slacht feest. ik doe tamer de boven kleding aan die op de banner staat en dan een andere spijker broek en voor me zelf moet ik nog gaan kopen.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Tjonge jonge wat is het hier rustig

Ping Pong willen de dames van juli 2006 zich melden !!!

Hier een rustig dagje, gezellig en warm bij de kachel :)

Kylian heeft er binnen 24 uur 2 tanden bij :rolleyes: , de hoektanden in de bovenkaak, dus het schiet al mooi op met die dingen.
    Ook vind hij hondenbrokken heel lekker :confused: en zegt hij sinds gisteren okken tegen zijn sokken (en zijn broek en zijn schoenen :) )

Mijn schoon moeder had alweer een cadeautje bij zich voor in zijn schoen, pffff we dachten dat het haar allemaal wat duidelijker was sinds we afgelopen zomer haar er al een keer op gewezen hadden dat het niet de bedoeling is dat ze elke keer als ze komt ook wat voor Kylian meeneemt. Maar ze begint het weer te doen, eerst koekjes, vorige week een nieuwe trui en nu dus een mobiele voor in zijn schoen.
    Met Jan afgesproken om te wachten tot sint voorbij is en doet ze het dan nog haar er maar weer op aanspreken :(

Groetjes Anita

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hallo allemaal,

Vandaag is mijn kuur afgelopen. Ben nog niet beter, maar vergeleken met vorige week is alles goed. :)

Ben ook weggeweest, naar Intratuin (veel te veel uitgegeven) en dat deed me goed.

Layla, veel beterschap meid!

Deel Deze Pagina