selam @ lilith, jij ook beterschap. @ anita, waarom vinden jullie het zo erg dat je schoonmoeder wat mee neemt? Mijn oma neemt zo vaak wat mee. ik vind het niet erg. vorige week geeft ze een trui gekocht en 2 truien gebreid. de 3e is al in de maak. dat is niet erg. daar zijn oma's toch voor?
Hoi ik was vanmorgen ook bij intratuin, leuk ding met lampjes en kerstballen er in gekocht. Heb zachtblauw met witte ballen er in gedaan, en buiten onder de carport neer gezet.Ha ha dus ik heb al lampjes.... Steven geeft zelf aan dat hij heeft gepoept, hij tikt op z'n luier en zegt Bha. De kuur van Steven hoef ik alleen morgen nog te geven, dan is hij eraf, hij vind het ook niks meer aan.
Layla, op zich is het niet zo erg als ze af en toe wat meeneemt maar ze doet dit dus elke keer als ze komt. De ene keer dus 1 x per week maar als ze toevallig 2 of 3 keer komt dan neemt ze dus 3 cadeautjes mee. Dan heb ik het dus niet over een koekje, maar broeken,truien,pyama's. Waardoor het nu dus zo is dat oma eigenlijk de hele garderobe van Kylian samenstelt en wij er dus geen zeggenschap meer over hebben. Zo vind ze het bv niet leuk wanneer Kylian een zeeman truitje aan heeft, die zijn goed genoeg om achter het huis mee te spelen maar verder dus niet. Daarbij willen wij graag dat Kylian blij is omdat Oma komt en niet omdat hij weer een cadeautje krijgt. Daarnaast koopt ze vaak merkkleding en zijn wij bang dat als Kylian straks ouder is en om dingen gaat vragen en het van ons niet mag hij gewoon naar oma loopt en weet dat hij het daar dan wel van krijgt. Groetjes Anita
Pluk ik zou het ook niet leuk vinden als Steven alleen kleding kreeg wat door een ander werd uitgezocht. Iedereen heeft een andere smaak.En bij zeeman heb je vandaag de dag best leuke dingen, voor een leuke prijs! Het leven is al duur genoeg. En ik zou dat ook hebben dat ik bang was dat je kind eraan gewend raakt, en straks denkt, oh als ik daar heen ga, krijg ik dat. Ik vind het ook niet nodig dat Steven al spekjes of chips krijgt, hij kan z'n hele leven nog genoeg snoepen. Mensen die dit geven zonder te vragen vind ik helemaal erg. Ik vind dat iemand dat eerst aan de ouder moet vragen, er zijn buiten dat genoeg kids met allergien, en die sommige dingen helemaal niet mogen hebben. Zo heeft Steven pas op een verjaardag ook wat gekregen, een tukje of chips, hij had het niet van de grond geraapt, z'n hele mond zat onder de kruimels.Zonder mijn toestemming. Later werd er gezegd dat als je 1 bent je alles mag eten. Dan denk ik dus alleen maar
Ha iedereen Ik ben zo ontzettend zenuwachtig heb om 2 uur mijn 20 weken echo ben zo benieuwd of alles goed is. Hier ook een Oma waar Anne heel veel van krijgt maar wel op een leuke manier en echt niet elke keer als ze komt. Ik kan me goed voorstellen pluk dat het zo niet leuk is maar ik denk als kylian straks het ook niet meer zo bijzonder vind hoor mijn oma kwam vroeger ook altijd met de duurste dingen aanzetten het was dan ook altijd opa en oma kadotje( zo noemde we ze) maar zodra we iets ouder waren vonden we mijn andere oma die ons meer aandacht dan kadotjes gaven toch leuker. Anne mocht van mijn man de kleur van de versiering van de kerstboom uitzoeken en wat is het nu geworden ja helemaal roze ben benieuwd als hij straks staat ach het maakt me niet zo veel uit vond het wel heel lief toen ze met de roze kerstballen binen kwamen ja zegt hij deze heeft Anne uitgekozen. groetjes gerdien
Gerdien kan me helemaal voorstellen dat de zenuwen door je strot (mag dat woordt wel ) gieren. Ik hoop dat je dus vanmiddag een kindje ziet met alles erop en eraan zodat je me daarna meteen kunt pb-en wat het wordt Kylian kreeg op zijn eerste verjaardag voor het eerst chipjes en dan wel Nibit, zachte chips en licht verteerbaar en echt niet zo heel veel. Eigenlijk krijgt hij niet zo vaak chips en snoep, alleen in het weekend en dan moeten we het toevallig in huis hebben. Een kennis van ons die kinderarts is waarschuwde ons echter wel dat je je kindje wel moet laten wennen aan suiker, dus af en toe een snoepje e.d geven omdat ze anders heel sterk kunnen reageren als ze wel een keertje suiker binnen krijgen (als ze dan wat ouder zijn) Ik vind dat Kylian genoeg suiker binnen krijgt, in de koekjes (ook al is het een bisquitje) zit suiker en in de ranja (carvan sevitam ofzoiets) zit ook suiker. Kylian heeft vanmorgen trouwens uitgeslapen zeg, om 9 uur schrok ik wakker, heb me aangekleed en toen moest ik Kylian wakker maken (dat komt echt zelden voor), dus ik dacht dat het tussen de middag wel een drama zou worden. Maar viel dat even mee want hij ligt nu al ruim een uur te pitten Heb gisteren mijn windowcollor maar eens van zolder opgesnort en ben nu druk bezig met raamverzieringen voor de kerst. Heb een hele kist vol met kleurtjes en ik heb nog 3 volle dozen (ze waren voor jaren geleden bij de aldi in de aanbieding en toen heb ik flink ingeslagen) op zolder staan. Vanmiddag naar de verjaardag van mijn schoonmoeder (eigenlijk viert ze het vrijdag avond maar vanmiddag ga ik met Kylian). Heb een mooie foto afgedrukt en ingelijst en Kylian heeft er een tekening bij gemaakt (voor zover je krassen een tekening mag noemen ) en dat krijgt ze dan van Kylian. Groetjes Anita
@Gerdien, wat spannend zeg! Laat je weten hoe het is geweest? @Pluk; windowcollor? Verklaar je nader!? Helaas moet ik vanmiddag weer naar de dokter want voel me weer belabberd.
Lilith hetzelfde spul als waar Suusje bumba enzo mee gemaakt heeft. Je maakt een tekening (tenminste ik trek het over) je kleurt het in met dat spul, als het droog is is het een soort van plastic wat je op je raam kunt 'plakken'. Net op de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest, die wilde Kylian een stuk slagroomtaart doen, gelukkig had ze ook wel lekkere koekjes dus heb ik gezegd dat ik liever had dat hij koekjes kreeg. De foto viel erg in de smaak Groetjes Anita
nou hier ben ik weer En alles was goed wat een mooi gezicht weer en ook dit kindje was zo ontzettend druk(was Anne ook altijd tijdens de echo) het lag allleen steeds verkeert of draaide weer net de verkeerde kant op maar ze hebben alles goed na kunnen kijken ben weer helemaal gerust gesteld mijn zusje zal de fotos voor me scannen dan zal ik ze in mijn album plaatsen. Ik kan jullie niet de envelop over handegen want de baby had steeds de hand er voor het is nogal preuts groetjes gerdien
Hi, Gerdien@ Fijn om te horen dat het allemaal goed is. Meid wat zal je opgelucht zijn zeg . LaYLA@ Ik ben nog niet bezig met wat Yassir met offerfeest aan doet. Ik heb wel al een leuke spencer en blousje voor sinterklaas. Lin en Suus@ waar zijn jullie? helemaal niks voor jullie dat jullie niet posten hmmm . Pluk@ Yassir krijgt regelmatig van me zusjes en vrindinnen kadootjes. Ik stoor me er niet aan .
Ja Lin en Suus kom van die hyves af, en kom hier lekker klessebessen, is niks voor jullie om niks te posten.
Hanan, dan krijgt hij het van verschillende personen en zal dus niet een bepaald persoon met het krijgen van cadeautjes assosieëren en dan dus ook boos worden als diegene een keer niet wat meeneemt. Gerdien fijn dat alles goed is met je kleine, tja nu kan ik wel zeggen dat het vast en zeker een jongentje wordt aangezien 'het ' preuts was maar Kylian bengelde vrolijk bij elke echo even met zijn zaakje voorbij Waar zijn Suusje en Sweetangel toch, heb ze sinds maandag al niet meer vernomen.? Groetjes Anita
Heel veel beterschap voor onze Lin en Suusje!!!! Vandaag helaas weer een prednison + antibioticakuur gekregen van de doc. Helaas pindakaas...
Beterschap allemaal. Maar nu meteen een vraag, hebben lin en suusje elkaar aangestoken . Kylian was vervelend met het eten, hij wilde niets. Geen warm eten, geen brood, geen mandarijntje, alleen wat yoghurt. Hij kwam ook heel moe over dus ik hoop dat hij dan vandaag een flinke tuk maakt. Hier regent het nu en daar baal ik van want ik moet nog langs de bakker en heb helemaal geen zin om nat te worden en Kylian moet dan ook nog mee maar die zit eigenlijk dan wel droog in zijn wagen. Groetjes Anita
Het is heel erg anita, maar iedereen is ziek. Suus en t hele gezin, Lindaaa, Lois en haar vriend. Iman en ik Saraah en Noa Waarschijnlijk wat opgelopen in Ballorig dus.
Gatverdarre zeg, waren jullie toen de keer hiervoor (dat jullie er zijn geweest) niet snipper snot verkouden met zijn allen? Zaterdag hebben wij een sinterklaasviering van Jan's werk in Dolle pret, dat is net zoiets als Ballorig. Hmm dan toch maar in mijn achterhoofd houden dat er iets op kan volgen. Kylian kan 2 nieuwe 'woorden' Nee (fijn ) en Brk (broek). Groetjes Anita