8) cool hoor pantoffels van Iman. Iman is ook een prinses dus dat past dan ook wel . Ik heb heerlijk mijn haar geverfd, ben tevreden. Ik zal straks eens fotos maken.
goedemiddag ladys hoe is het hier? @Iman, wat een mooie pantoffels heb je zeg! En wat een mooie fiets, staat je goed. De box van tamer heb ik in september weg gehaald. Tamer zat er ook maar weinig in. hij wilde lekker over kruipen en spelen en de box vond hij maar niets. Tamer heeft geen strafstoel maar als hij stout is dan zet ik hem op de bank dan en meot hij daar 1 minuut zitten. Hiuj weet dan gelijk dat ik dan behoorlijk boos ben. Het is dan ook echt huilen geblazen. Maar ik doet dat weinig. Meestal als hoort hij aan me stem dat ik boos ben en dat hij iets niet mag. Vandaag heb ik avond dienst in hoogvliet en morgen een ochtend dienst. dus dat wordt gelijk naar bed als ik thuis kom. Vandaag hebben we sinterklaas en zijn pieten gezien! Er was ook een oorkest van de pieten. Tamer zat in zijn kinderwagen te dansen en vond het leuk. Hij had nog een handje van sinterklaas gekregen en pepernoten van piet. Maar hij vond ze maar raar. Ik dacht dath ij wel zou gaan huilen maar hij bleef gewoon stil kijken.
Leuk layla! Iman was de laatste keer in Almere ook niet meer bang voor zwarte piet! En werk ze! Hahaha Hanan Wij hebben morgen sinterklaasmiddag bij mijn ouders, leuk leuk!
So daar ben ik weer, heb weer druk geshopt voor sinterklaasavond. Voor Yassir heb ik van Vtech een soort stuurgekocht met allerlei toeters en bellen, een grote tas vol met Lego. Hij is daar zo gek op. Wat kadootjes voor me schoonzus die ik getrokken heb met lootjes. Lekker koffie gedronken met me manneke en dat was het volgens mij. Dames komt er nog een meeting? of hebben de dames die al gemeet hebben geen zin meer om met ander juli mamas te meeten? Layla@ meid wat goed dat jij in het weekend kan werken, zou echt niks voor mij zijn. =D> voor Tamer! dat hij gewoon niet bang is voor sinterklaas wat goed!. Yassir was bang, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen as donderdag. Lin/Suus@ Me marokaanse geaardheid komt naar boven . Lin@ Iman wordt vast verwend door opa en oma.
Vorig jaar was Q nog te klein om er wat van te vinden, toen sint bij ons thuis kwam met z'n pieten. Maar hij zat dan ook veilig op schoot bij oma. Dus ben benieuwd a.s woensdag hanan zijn tub en tub gearriveerd? of hebben ze de zaterdag trein gemist. meeting vind ik prima, maar niet meer in ballorig almere haha... misschien kunnen we wat in januari doen? dan is de drukke periode weer voorbij. Tamer is wel stoer hoor! layla ik las eerst er was een oortest.... dus ik dacht een gratis oortest op straat. En dacht meteen erbij: ze zetten ook overal gelijk pieten bij maar ik las het te snel. Wel gezellig zo'n orkest. Ik hou wel van muziek op straat. toedelsssss
Wat veel info op een dag zeg maar even een resumé... jullie gingen weg omdat het hier te rustig was? Er waren allemaal zieken... dus is dan toch logisch dat het even stiller is, en zoveel stiller was het niet. En toen ik braaf kwam melden dat we aan de betere hand waren alleen Q nog niet, zag ik er geen reactie op hoor. Niet dat ik er dan minder om slaap. Maar ik snap die overstap gewoon even niet helemaal. En tuurlijk heeft iedereen het recht om waar dan ook te praten, maar ik las Mad's reactie en die snap ik gedeeltelijk ook wel eigenlijk.... Dusssssss..... een kip is geen musssssssss ik moet snel met mijn gedicht verder zometeen...
Nee ik ging hier niet weg, ik ging ook bij de augustus mama's kletsen. Ik heb daar al vaker berichtjes achter gelaten alleen is het nadat ik me netjes had voorgesteld is 1 keer anders volgens Mad. Groetjes Anita
Goedemorgen! Vanmiddag sinterklaasmiddag bij mijn ouders! Heb er zin in! Hanan, sorrrrrrrrrrrrry ik had al op een ander gestemd, niet gezien dat Yassir meedeed, anders had je natuurlijk mijn stem gehad (Y)
Wij hebben gisteren sinterklaas geviert met Jan's werk. Kylian vond het helemaal geweldig zo met alle kinderen op de dansvloer, de kids renden rakelings langs hem heen en hij kroop er rond met een big smile. Toen kwamen zwarte piet en Sinterklaas binnen, eerst was dat een beetje raar maar toen zwarte piet pepernoten ging strooien was het helemaal goed. Kylian was zo vol van de pepernoten dat hij helemaal zijn patatje (ter afsluiting van een mooie morgen) niet wilde Bij Sinterklaas op schoot vond hij niet leuk en brulde de hele mikmak dan ook aan elkaar, totdat sint samen met hem het cadeautje open ging maken en er een broem in zat toen vond meneertje het helemaal niet meer erg. Daarna mochten ze nog vrij spelen in de speeltuin, maar Kylian was eigenlijk al te moe, heeft nog wel even gespeeld maar toen zijn wij naar huis gegaan. Vandaag weer een drukke dan eerst komen mijn Oom en tante op visite en vanmiddag gaan we op visite. Groetjes Anita