Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Oh een broem broem nou dan is het wel goed

Foto's zijn groter te zien op zijn pagina

Groetjes Anita

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dames bij deze ik kap ermee, als ik ergens anders wil kletsen dan moet ik dat zelf weten, word dit niet op prijs gesteld dan kap ik ermee.
    Als het zo moet, heb ik er geen zin meer in.
    Groetjes Mensi.

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Tjee Mensi... kom op zeg. Je gedraagt je een beetje kinderachtig nu hoor. Mag niemand wat tegen je zeggen? Zowel Mad als Suus hebben gewoon hun mening gezegd zonder je uit te schelden maar hoe jij terugdoet, vooral op dat augustusforum... men... maak je niet zo druk.

Al praat je op 60 topics mee, maakt mij geen zier uit, ik vind je een toffe meid, maar niet van die emotionele chantage-berichten plaatsen a.u.b.

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Wij hebben gisteren Sinterklaas gevierd met mijn familie en vandaag met mijn schoonfamilie. Echt heel gezellig.

Sarah heeft leuke cadeautjes gekregen, onder anderen een pop, en daar is ze toch blij mee! Gelijk knuffelen, echt schattig.

@Linda en Pluk; leuke en lieve foto's weer van Iman en Kylian!

5. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ha iedereen
    hier ben ik ook weer een keer heb niet alles terug gelezen.
    leuk fietsje vaoor iman kan ze ook al bij de trappers Anne nog niet weet eigenlijk ook niet vanaf ze echt op een drie wieler kunnen fietsen.
    jammer dat er wat gezeur is maar misschien bedoelt iedeer het niet zo bij mij was het toen ook een misverstand(wel geinig ik vond juist dat er te veel getypt werd toen en kon het niet bij houden).
    gisteren bij mijn ouders sinterklaas geviert Anne heeft weer veel gekregen veel poppekleertjes ze speelt heel erg veel met haar pop is echt heel leuk.
    we gaan zo even een filmpje kijken.
    iEDEREEN DIE NOG SINTERKLAAS MOET VIEREN VEEL PLEZIER.

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedeavond lady´s

@suus, wel goed lezen he meid. anders lees je helft niet en dan snap je er niets meer van, hihi

@mensi, je mag zelf weten waar je mee klets, maar ik vind het nu wel een beetje kinderachtig worden hoor.

@anita, wat leuk dat kylian sinterkalas naderhand toch leuk vond en een groot kado heeft gekregen.

@linda, hoe was je sinterklaas avond.

@hanan, ik vind avonddiensten heerlijk. Het is meestal lekker rustig, als ik geluk heb. Het verdient meer en abdullah gaat altijd met tamer naar zijn moeder. Tamer is gek op zijn opa en vind het altijd leuk daar.
    he he ik ben er weer.

ik heb gisteren tot 23.00 uur gewerkt. Nou ik verveelde me eigenlijk wel. Ik had 9 mensen voor mijn eentje waar ik voor moet zorgen. Ik was dus alleen. Maar voor 5 mensen moest ik maar zorgen de andere 4 konden alles zelf. Ik had normaal een hald uur pauze maar ik omdat ik altijd vooruit werk werd dat een uur en daarna koffie en 2 mesen naar bed gebracht had ik weer een half uur niets te doen. Dus ik ging maar tv kijken. Maar de tijd ging niet zo heel erg snel.

Vandaag van 7 uur tot 12 uur gewerkt. Thuis gekomen, tamer in bed gelegd, gedocuhed en tot 3 uur geslapen. daarna naar mijn schoonzus en nu zijn we weer thuis. Tamer lekker onder de docuhe gedaan en die slaapt nu lekker. Nu even rust hoor, ik ben niet moe maar heb nergens zin in.

Morgen heb ik met turks meiden met hun baby´s een samenspel groep. Hoop dat het deze keer wat leuker is. Vorige week was het echt niets. De helft ging weg omdat het niet goed geregeld was. ER zou speelgoed komen voor de kinderen en andere dingen en dat was er niet. De zaal was niet geregeld dus moesten we 2 verdiepingen op omdat daar wel een zaal over was maar tussen de verf geur. Er werd geverft daar. Ik wilde eigenlijk ook weg maar me vriendin vroeg of ik wilde blijven. maar na 1 uur hadden we het wel gezien.

hoe is het verder hier?

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Nou nou nou Mensi Jammer dat je zo reageert en dat je mij een niets zeggend pb stuurt. Hmmm :rolleyes: .........................

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Suus@ meid waatttttt leuuuuukkkkkk!!! die teletubbies, ik heb ze meteen op Yassir de raam geplakt zo leuk!!! Misschien ga ik ze wel op de auto raam plakken. Yassir vond het zo geweldig hij bleef er maar naar kijken. Meid heel lief en hartstikke bedankt!!!!

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    goodevening allemaal

@ hanan: In de auto is ook een leuk idee inderdaad

@ layla , haha ik moest even nadenken wat je bedoelde met beter lezen, maar denk de oortest toch?

@ Gerdien verdorie... waarom weet je het nou niet. Maar scheelt wel dat je het zelf niet weet, want dan is mijn nieuwsgierigheid goed in de hand te houden.
    en Iman gebruikt gewoon dr go go gadget legsss en dan kan ze er makkie bij.

@ Pluk; leuk dat Kylian het een geslaagd feestje vond. En idd een groot kado man

@ lilith: Wat schattig, sarah het poppenmoedertje ;)

@ Mensi: Je moet niet altijd wegrennen. Niet nodig. We moeten allemaal tegen elkaar kunnen zeggen wat we vinden toch? En niemand heeft gezegd hier dat je niet ergens anders mag posten. Alleen dat Mad's reactie wel te begrijpen was (Behalve in mijn ogen dat stuk over gekwetst zijn dan, want wie ging er in eerste instantie met z'n allen stiekem ergens anders kletsen en Lin,saar en ik die er dan niks van mochten weten. Kinderachtig) Maar goed, gaat het nu niet om. Wij zijn apart gegaan en zij is nu daar gaan kletsen. Dus snap best dat wij daar dan niks te zoeken hebben.
    That's all ! Dus dan kun jij zeggen wat jij ervan vindt en dat hebben wij dan weer te respecteren. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn om evengoed samen gezellig te kletsen over dingen waar je dan wel weer over op 1 lijn zit.
    Wegrennen is zo zinloos man. Maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt

@ Linda hoe was jullie sintmiddag? was het een overtrekset?

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    ja wat een aso cadeau he, we krijgen 2 weken van te voren gewoon een boekwerkje en daar kun je je cadeau uitzoeken. Omdat ze zo veel afnemen zullen ze wel een goede deal kunnen maken.
    Ondertussen zit Kylian hier een kabaal te maken met zijn cadeau, dat ding heeft me toch een hard geluid zeg, er zitten 40 liedjes in (fijn horen we in ieder geval niet elke minuut hetzelfde liedje) en een toeter man toen die daar de eerste keer op druktje dachten wij dat er een vrachtwagen voor de deur stond te tuuteren. :rolleyes:

Gisteren zijn mijn Oom en Tante langs geweest met een sinterklaascadeau voor Kylian. Hij kreeg een mooie ton met blokken, toevallig wisten we ook dat hij dit ook gaat krijgen van Jan's zus dus we hebben de ton even uit het zicht gezet zodat ze zich niet zo opgelaten zullen voelen. Want 2 tonnen met blokken zijn toch veel leuker dan 1 ton :) :) :)

Groetjes Anita

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    @ Mensi
    ik heb je pbtje gelezen, ik ga er alleen heel even hier in het topic op reageren. Niet om je voor aap te zetten, want dat is er niet de bedoeling van. Maar om voor het geval dat er nog anderen hetzelfde vinden, het even van mijn kant uit te leggen

Er is inderdaad gsproken over een meeting. Linda en ik hadden een paar maanden geleden al afgesproken dat ze naar Almere zou komen. Ze zou dan bij Sarah gaan logeren en ook nog een middag met andere lin en mij afspreken. Dat stond al hel lang vast.
    Toen werd er door ik weet eigenlijk niet meer wie, gevraagd of er niet weer eens een meeting kon komen. De datums zijn op een rijtje gezet. De 18e kwam ook voorbij. Ik heb toen gezegd, Misschien kunnen we dan afspreken met z'n allen als wij toch al afgesproken hebben. Jij kon misschien, omdat je ook visite kreeg meen ik. Pluk kon niet, verder weet ik niet wie er wel of niet konden komen.
    We hoorden er dan ook niks meer over, dus ik nam aan dat die dag dan niet ging gebeurem. Lin saar lin en ik hadden al een afspraak staan en zijn dus gewoon naar ballorig gegaan, zoals al oorspronkelijk het plan was. Was er meer animo geweest voor een grote meeting, hadden wij ons best aangepast, maar we hoorden er niks meer over. Het is dus niet dat wij hup dan maar mondje dicht hebben gehouden en stiekem met z'n 4tjes zijn gegaan.
    Ons uitje stond al gepland en als de rest ook mee wilden, wilden we wel verkassen naar een ander meetingpoint. Maar ik vind niet dat we er 20 keer naar hoeven te vragen. We hebben van het begin af aan gezegd dat wij op de 18e al hadden afgesproken en dat als jullie wilden we er een grote meeting van konden maken. Maar dat onderwerp viel stil op een gegeven moment. Dus hebben we onze eigen afspraak gewoon doorgezet.
    Hoop dat ik het een beetje duidelijk omschreven heb,.

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    van welk merk is dat ding dan pluk? klinkt mega leuk!

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Die is van megcos, de muziekale tractor.

Groetjes anita

14. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Suus, keurig uitgelegd meid. :thumup:

Jullie waren heel open hoor over een meeting. Wij konden niet, dus logisch dat jullie met een klein groepje gingen. Jullie moeten mij natuurlijk vreselijk gemist hebben, dat even terzijde. :)

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mensi; ik heb me tot nu toe afzijdig gehouden, maar nu gaat mijn bloed koken.

Ten 1e; ben ik een weekend later naar Almere gegaan dan gepland. NIEMAND zei hier meer iets over een meeting, dus waarom moeten wij dan iedereen achter de veren blijven zitten om AUB te meeten...

Ten 2e; Saar, Lindaaa, Suus en ik zijn echte vriendinnnen geworden. We zoeken elkaar ook thuis op en hebben prive veel contact. Ik denk niet dat je ons uitje een MEETING kan noemen. Als 1 van de andere juli-mama's wel nog iets gezegd had over een meeting, dan hadden wij ons gerust aangepast. Verder is het tot nu toe zo geweest dat elke keer als k naar Almere ga, lindaa, suus, saar en ik elkaar zien.

En nu zeg ik er niets meer over. Dit is al de 2e keer dat er zo gereageerd wordt op dat Saar, Suus, Linda en ik afspreken. Blijkbaar is vriendschap verboden.

Trouwens; Ik geloof ook niet dat er iemand uitgenodigd was voor jou meeting met Anita laatst... Dat KAN toch niet zomaar :rolleyes:
    Je mag nl. niet als vriendinnen afspreken zonder dat je het hele forum uitnodigd. (Anita; grapje natuurlijk he haha)

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh dat was waar ook... de datum was door ziekte idd ook nog een week opgeschoven... haha ik word oud dames... in april moet het vast helemaal bergafwaarts gaan met me als ik 30 ben

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

:) :)

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Bij elke bal die ik in naar lin dr giegel gooide dacht ik: jammer dat het lilith niet is :D

en bij elke buikgriepvirusbacterie die ik tot me heb genomen dacht ik: Kon ik dit maar met lieve lilith delen .. :)

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Oke ik zal proberen dit zo duidelijk mogelijk uit te leggen (mijn mening dan).

Als iemand je een pb-tje stuurt dan is het toch de bedoeling dat het prive blijft, door een heel net antwoord te geven dat door iedereen te lezen is geef je toch de strekking van het prive bericht 'bloot' aan derden, wat in mijn ogen dus niet de bedoeling is.

Maar goed dat is mijn mening.

Suus volgens mij verkopen ze deze trekkers in ieder geval bij intertoys, hij is errug leuk alleen heeft het een heel hard geluid en geen volume knop zoals bij de vtech speeltjes :)
    als je op de boer drukt dan speelt het old mc donald had a farm, het stuur is de toeter en de uitlaatpijp laat start en motor geluiden horen.
    Elk beestje heeft uiteraard zijn eigen geluid maar ook liedjes, als zet kylian de beestjes er niet op meneer heeft al meteen door dat hij het knopje ook gewoon in kan drukken.

Groetjes anita

Deel Deze Pagina