Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Mensi weet dat ik haar verder gewoon mag en heb dit gewoon even aangekaart voor het geval dit bij meerderen speelt. Ik wilde even uitleggen dat onze date niet een date was om jullie buiten te sluiten, maar gewoon een afspraak die allang stond. Ik heb mensi dr pb hier niet neergezet, alleen even een verwijzing ernaar, anders komt mijn uitleg helemaal uit de lucht vallen. Denk ook niet dat ze dit zelf een probleem vindt, aangezien ze meestal overal wel heel open over is.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    tja of mensi het wel of niet erg vind kan ik niet beoordelen om het simpele feit dat ik mensi niet ben :)

Groetjes Anita

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Het is inderdaad zo dat PB berichten privé moeten zijn, maar de discussie is openbaar begonnen dus vind ik het wel zo netjes tegenover iedereen dat het ook zo wordt afgemaakt.

Zullen we opnieuw beginnen (niet met de discussie ;))?

Dan gaan we gewoon weer verder met elkaar, Mensi, jij hoort er gewoon bij dus zou het jammer vinden als je niet meer komt meid.

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    :thumup: of :thumup: is maar net of je links of rechtshandig bent.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Zo zeg heb me daar net een keutel gedraaid, die wilde niet eens wegspoelen :oops: :oops: :rolleyes:

Kylian ligt lekker op 1 oor, die is nog moe van het weekend, hopelijk slaapt die lekker even door kan moeders het even rustig aan doen.
    Net de hele kamer snel even gedweild.

Groetjes Anita

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Rechtshandig Suus :-D

Anita toch... zulke details hoef ik nou ook weer niet te weten hoor. :)

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik ben ook rechtshandig, maar hier lijkt het erop dat Kylian linkshandig gaat worden, want alles pakt hij met links aan en hij is ook handiger met links.

Lilith, jammer dat je niet meer wilt weten want ik had ook nog de vorm en de kleur willen beschrijven. :) :) :)

Groetjes anita

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer slaapt nu ook eindelijk, ik had hem een uur geleden al in bed gelegd maar meneer was aan het spelen in zijn bed. nu is het stil.

we gaan vanavond een ovenschotel eten. Spruiten, champignons, tomaten met kippenvleugels. Heb er al trek in.

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer is rechthandig, alles pakt hij als eerste met zijn rechts.

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Volgens mijn moeder is Sarah linkshandig. Ik heb er geloof ik niks over te zeggen. :)

Ik denk toch echt dat Sarah binnenkort gaat lopen, want het gaat er al een beetje op lijken.

En Anita, laat die reuk en kleur maar achterwege hoor. ;)

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heh gatverdamme Pluk Hoe kwam je daar nou ineens op.. Was je je aan het bedenken met welke hand je je bipsie veegt.. toooo much infoooo haha

Ik geloof dat Q rechtshandig is. Vien in ieder geval wel.

Spruitjes in een ovenschotel. nooit geprobeerd. Ben wel DOL op spruiten.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    he we gaan geen gekke vieze dingen zeggen he!

ik wil nog wel straks trek hebben in mijn ovenschotel.

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    he suus

als je het recept wil laat het me weten.

ik luste vroeger geen spruiten. mijn moeder kookte ze gewoon in water en dan aardappelen er bij en klaar. eetsmakelijk. maar ik vond ze niet lekker.

nu maak ik zelf me eten en dan doe ik het natuulijk op mijn eigen manier en dan vind ik hetwel lekker.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ehh nee, moet je je bips afvegen als je gepoept hebt dan :) :) :)

Pff ik zal niet beginnen over de kookkunsten van mijn moeder.

Vlees, het maakt niet uit wat het is alles gaat gewoon 30 minuten op een hoog vuur, dus of het is taai, of droog of uitgehard (speklappen)
    Groente dat gooi je gewoon in een pan met wat water (een klein laagje hoor want anders kook je de vitaminen eruit) en laat je goed gaar koken (nog net geen slijm)
    En ook de aardappels in een klein laagje water koken en dan 15 minuten (de ene keer had je bloemige aardappelen en de andere keer kon je ze niet prakken)

Groetjes Anita

15. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Whahahahaha!

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hello,

Vandaag begonnen met werken, ik merk meteen dat ik Yassir enorm mis. Ik ben ook heel moe vandaag.

Ik stoor me echt niet aan het feit dat jullie met elkaar afspreken. Ik heb ook niemand gehoord die zich er aan stoort. Als dat wel zo is dan is het VETTE PECH! vind ik.

Suus@ Ik ben het met je eens, we hoeven niet met elkaar eens te zijn. Ik vind het belangerijk dat ik mijn mening mag geven. Ik heb respect voor iedereen en verwacht het ook terug. Ik heb ook een pb gekregen van Mensi wat niet echt een leuke pb is. Ik denk dan wat ben je toch kinderachtig zeg! Ik vind dit en mag dat zeggen. Stoor je eraan? dan heb je pech! 8)

Lin@ hoe wa sje sint avond? of heb ik daarover heen gelezen?

Layla@ heb je lekkere makkelijke recepten?

Lilith@ nou meid hou je hart vast, als ze gaat lopen dan moet jij harder lopen :)

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

@hanan de oven schotel was best makkelijk

voor 4 personen

10 kippepoten
    halve kilo spruiten
    6 kleine tomaten
    100 gram champginon

maak de kip schoon en als je wilt haal je de vel er af. 5 minuten laten koken in water met wat zout.

De spruiten halveren, de tomaten en champignone wassen (niet snijden). Alles in een kleine tijl doen (zo doe ik het altijd) De kip er ook bij. Wat zout, rode paprika poeder en peper op smaak en halve thee glaz olie er bij. Goed door elkaar doen en dan op een grote ovenschaal doen met ovenpapier er onder.De schaal afdekken met folie. De oven op hetelucht met 150 graden. Na ongeveer een uur de folie er afhalen en dan in de oven laten tot alles goed gaar is.

afiyet olsun (eet smakelijk)

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Makkelijk recept layla! Ik ga het deze week eens uitproberen! ;)

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

laat je me het weten hoe jullie het vonden?

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meiden!

Sintmiddag was leuk!
    Iman is goed verwend hoor!

Ik zal zo meteen was fotos spammen!

En suus, het was een DEKBED, geen overtrek :)
    Een 4 seizoensdekbed, ik heb nu 1 met ganzendons, maar als je m opklopt heb je overal dons :) Die was dus aan vervanging toe!

Deel Deze Pagina