Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman in haar nieuwe stoel met mijn vader:

2. sweetangel100

Iman had een kroontje gekregen en hier had mijn broer dat op haha:

3. sweetangel100

Met papa uitpakken:

4. sweetangel100

Nog een cadeautje mama!

5. sweetangel100

Grote puzzel gekregen:

6. sweetangel100

Trots op haar stoel

7. sweetangel100

Een trommel gekregen:

8. sweetangel100

Spelen met mama

9. sweetangel100

Mr. Piano van Megablocks gekregen:

10. sweetangel100

Een buggy van oom en tante gekregen:

11. sweetangel100

Muis eruit, Iman erin :)

12. sweetangel100

Iman reageerde eerst niet echt op de pakjes, maar toen ze merkte dat er wat inzat wel :)
    Toen ging ze loos haha!

Ik heb ook veel gekregen, onder andere dus een 4 seizoenen dekbed, kleding, pantoffels, dvd's van de lama's, een leifheit picollo (mijn vorige was stuk grrr), enz enz...

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Wat een leuke foto's van Iman, toevallig heeft mijn vriendin die buggy met muis ook voor haar dochtertje gekregen van sinterklaas.
    Alleen vond de kleine het wel handig om er Kylian mee op zijn kop te meppen dus hebben ze hem zondag maar even afgepakt :) .

Tja Hanan ik vind het niet raar dat je een pbtje krijgt wanneer je hier als een stadsomroeper gaat melden waar mensen nog meer in meekletsen.

Vanmorgen Jan er vroeg uit (5 uur) want hij had een vroege dienst, Kylian was ook al aan het jengelen dus ik was er al 2 keer uit geweest om hem te troosten.
    Tegen 6.45 uur heb ik hem maar even bij mij gelegd (hoefde ik er in ieder geval niet extra uit) tegen 7.15 uur had hij eindelijk een plekje gevonden waar hij dan wel lekker lag (bij mijn voeten :rolleyes: ).
    Hoor ik in 1 keer de deur, het licht ging ook aan, komt Jan ziek thuis.
    Dus toen ben ik maar met Kylian naar beneden gegaan, kan Jan in ieder geval even lekker uitzieken boven zonder gejengel aan zijn kop.

Groetjes Anita

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hello,

Nou ik naar me werk 7.30 zat ik al in de auto onderweg naar me werk. Kom ik daar aan zitten ze in een verhuizing en is er geen werkplek voor mij en 2 andere collegas. Teamleider heeft besloten dat we naar huis mochten en worden wel gewoon betaald ;) .

Lin@ Iman heeft onwijs leuke dingen gekregen. Ik vind die bugy met die muis zo leuk. Het was dus een geslaagde middag. Die stoel en puzzel is wel leuk idee voor Yassir. Ik zal eens kijken. Wij vieren het donderdag.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemiddag mieden,

vanmorgen was tamers overgrootoma op bezoek. ze had een telefoon van nijntje gekocht, 1 pyama gekocht en een trui gebreid.

tamer is helemaal gek op die telefoon. Maar wat maakt dat ding een geluid zeg. je wordt er gek van! maar wel leuk.

vandaag naar het consulatie bureau geweest. tamer weegt nu 10.950 kilo en is 80.5 cm lang

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Nou Tamar groeit goed zo te zien.

Kylian heeft ook een telefoon maar maakt er regelmatig een autotelefoon van (hij legt hem dan achter in de vrachtwagen die hij heeft en doet dan ook nog netjes het klepje dicht) :)

Groetjes Anita

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Mooie cijfertjes Layla. Yassir mag weer in Januari 2008

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer gaat ook weer in januari, dit was gewoon extra voor me zelf.

wilde weten of tamer wel goed groeide.

19. sweetangel100

Hoi hoi!

Mooie cijfertjes Layla!

Iman is ook gek van de meeste dingen die een herrie maken haha... Nu ook die Mr. Piano van Megablocks, een teringherrie, maar ze is er helemaal gek mee!

Mijn schoonmoeder is vanmiddag naar Mekka vertrokken, op bedevaart en mijn man is vanmiddag met 2 vrienden naar Marokko vertrokken.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Gat lijkt me niets aan dat jan weg zou gaan en ik alleen thuis zou zijn :cry: , blijft hij lang weg Lin?

Jan ligt nog steeds in bed en heeft er nu ook koorts bij gekregen, hoop dat hij zich morgen wel wat beter voelt want sinterklaas komt morgen bij ons.
    Zal niets anders op zitten dat dan ik de soep maak vanavond ( voor morgen) en dan maar hopen dat het te eten is :) .

Vanmiddag nog snel even met mijn schoonzus en Kylian naar intratuin geweest (tja ik had nu toch de auto ;) )
    Gelukkig kunnen slagen voor het sinterklaascadeautje en meteen wat kerstversierseltjes meegenomen.
    Want morgen moet het natuurlijk meteen versiert worden hier ;) :) 8)

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina