Haai ladies, Geniet lekker van het rijk alleen lin. Ik heb eigenlijk bijna nooit het huis alleen, behalve als er een 2 daagse zakenreis is, maar ik vind het wel wat hebben hoor. Gewoon 2 daagjes met de kids alleen hihi En ik ga ook weleens met de kids en een vriendin van me 1 of 2 weekjes op vakantie als mijn vriend gewoon moet werken Geen problemen mee haha en des te leuker is het ook weer als je vakantie dan weer afgelopen is om thuis te komen. Ik heb verder nooit op mezelf gewoond, dus een paar daagjes alleen vind ik best geinig En toen.... mooie cijfers van tamer verder nog... leuke fotoos gezien dan.... mijn surprise is af + gedicht ook en.... Morgen KOMT SINTERKLAAAAAAAS OP VISITE ! ! ! leuk leuk leuk nou weet ik nog iets? vast wel, maar goed ik zal vanavond even een foto van mijn surprise maken en even uitleggen wat de bedoeling is haha
oh ja kerstversiersels enzo doe ik dit weekend pas en volgend weekend naar MILAAAAAAAAAAAAAN en ik sprak mensi en ze vond het niet erg dat ik een verwijzing naar haar pb heb gemaakt. Dus ben niet stout geweest
Hellow! Leuk Suus, hebben jullie ook een sint ingehuurd? En ik weet al wat de bedoeling is van je suprise zucht... Heb er zelfs aan mee geholpen Anita; hij komt zaterdagmiddag thuis, maar ik heb er geen problemen mee hoor! Lekker tutten met Iman en geen rotzooi opruimen van hem Maar er zijn blijkbaar meer mensen die mij zielig vinden hahaha want vanavond kwamen mijn ouders op bezoek en mijn schoonzusje met haar moeder en Yasmina Toevallig belde mijn man toen ik dit aan t typen was. Het was er 20 graden, mmm wel lekker
STIL ? ? ? Ik heb een mega lange lap getypt vanmiddag. Genoeg verhaal voor je om de hele avond zoet te zijn layla [-(
Je hebt alleen de noten afgeleverd madam puhhhh =; Maar wel lief dat JE MOEDER ze voor me geraapt heeft en dat JIJ ze kwam brengen
Sterker nog; mijn OMA heeft ze geraapt, mijn MOEDER heeft ze bij mijn oma opgehaald en aan mij gegeven en IK heb ze gebracht
He en ik had net een matteklopper uit de diepte opgezocht Heb net alle cadeau's ingepakt en vast weggezet, Jan is 2 uurtjes uit bed geweest en heeft en kop thee en wat lange vingers naar binnen gewerkt. En is net, na 2 paracetamolletjes, weer naar bed vertrokken. Groetjes Anita
Goedemorgen! Voelt Jan zich al wat beter? Mijn man ligt nu ook op bed, ik ben benieuwd hoe hij zich voelt als hij zo wakker wordt. Wij zijn nu het slaapmiddel voor Sarah aan het afbouwen en het gaat nog steeds goed.
Ja hij voelt zich wel wat beter, had het erover dat hij zo even wilde douchen en dat hij dan wel naar beneden zou komen. Volgens mij heerst er ook veel hoor Met Kylian een k nacht gehad, die werd steeds zo half wakker en dan huilen moest er een paar keer uit om hem te troosten. Als ik hem dan oppakte dan voelde je hem gewoon ontspannen, heb nog wel een paracetamolletje gegeven maar die leek er geen invloed op te hebben (hij krijgt er wel weer een hoektand,gelukkig de laatste) door en ik denk dat het ook een gedeelte dromen is. Dus om 7 uur was het hier alweer dag , maar goed van de nood een deugd gemaakt en net naar de kapper geweest om alles een beetje gelijk te laten knippen, het is nog niet allemaal weer op 1 lengte maar het schiet al wel lekker op. Groetjes anita
@Suus; Sarah heeft vanaf 9 maanden bijna geen nacht doorgeslapen, ze was heel angstig en werd niet rustig, wat we ook probeerden. Daarom heeft de dokter besloten wat hoestdrank te geven waar ook een slaapmiddel in verwerkt zit, totaal onschuldig. En nu zijn we dus steeds minder aan het geven en het gaat goed. De angst die ze had was gelukkig al eerder weggegaan, daar hebben we met veel mensen voor gebeden (klinkt misschien gek voor jullie) maar het wakker worden was toen al zo een patroon voor haar, vandaar dat slaapmiddel. En het is zo HEEEEEERLIJK om door te slapen!
Sarah SPAM: Was afgelopen zondag toen we Sinterklaas vierden met mijn schoonfamilie. Ze kijkt een beetje serieus.
Kylian heeft een geweldige sinterklaas gehad. De buit Een speelkleed 2 blokken dozen een bak met duplo een extra doosje duplo een tent een knikkerbaan een vrachtwagen met 4 auto's waarmee hij kan leren tellen en kleuren kan leren. een chocolade letter een zak pepernoten en extra diertjes voor zijn brandweer kazerne (vtech), maar die blijken niet te werken, ze zeggen alleen dat we 112 moeten bellen maar doen niet wat ze eigenlijk moeten doen (ik ben een ..... en dan het dierengeluid) Heb de klantenservice al gebeld maar die zijn alleen bereikbaar van 13.30 tot 17 uur dus vanmiddag maar eens even weer bellen. Kylian was vanmorgen om 6 uur alweer wakker, om 6.45 uur besloot hij dat het wel welletjes was en begon te krijzen. Jan heeft hem uit bed genomen en is met hem weer in ons bed gaan liggen waarop meneertje prompt boven op zijn vader in slaap is gevallen en tot 8.15 uur heeft geslapen Nu zit Kylian in zijn tentje te spelen Groetjes Anita
morguhh wat fijn dat ze nu doorslaapt lilith en dat jullie alweer kunnen afbouwen. @ pluk, idd een mega buit Wij hebben gisteravond sint gevierd. Sinterklaas kwam met 3 pieten en was echt megaleuk Q was overigens niet bang en heeft bij piet op de arm gezeten en bij sint op schoot haha Surprises zijn verschoven naar zondag, want oma had buikgriep. Opa wilde op zich wel alleen komen dan, want ze deden samen. Maar ik heb voorgesteld het op te schuiven, want als oma ziek is, kan opa het ook al hebben en weer die hele buikgriep periode met de kids in, dat wordt een drama. Iedereen vindt dat Q al sinds dat hij ziek was zo'n smal koppie heeft gekregen en hij at ook bijna een week amper wat, Dus dat risico wil ik niet nemen. straks wat foto's
goodmurning! Iman geslapen tot half 10, lekker Lilith, fijn dat het slaapmiddel afgebouwd kan worden! En wat een leuke foto's weer van Sarah! Ik ben gistermiddag gaan zwemmen met Iman en mijn schoonzusje. Zal even wat foto's spammen!