Wat goed dat alles goed was en dat Loïs een zusje krijgt. Wij hebben vandaag de kerstboom opgezet, maar goed dat we plastic ballen hebben gekocht want er zijn er een paar uit mijn handen gestuiterd Hadden we voor de vtech brandweerkazerne extra beestjes gekocht, zeggen die alleen maar bel 112 als je hulp nodig hebt. Dus ik denk dat is niet goed er behoren dieren geluiden uit te komen. Eerst maar eens gebeld na 25 minuten wachten was er eindelijk nog maar 1 wachtende voor mij, toen een hoop kabaal en daarna werd er opgehangen Dus Jan er een e-mail achteraan gestuurd. Krijgen we net een mailtje terug met de mededeling dat die beestjes alleen werken op de basissets, (boomhuis, treinstation, ark van noach en nog eentje) en dus op de bijsets (o.a de brandweerkazerne die wij dus hebben) alleen maar standaard zinnetjes zeggen. Heb meteen terug gemaild dat ze dan niet op de verpakking moeten zetten dat het werkt op alle speelsets maar dan ook al duidelijk moeten erop moeten zetten dat dit alleen werkt bij de basissets en dan er meteen de plaatjes van de bijsets eraf moeten halen omdat dit erg misleidend is. Zal volgende week even een foto van onze boom spammen Groetjes Anita
Wat goed van Sarah zeg, Kylian blijft bij een paar stapjes en gaat dan snel weer kruipen Groetjes anita
goedemorgen meiden ik ben net pas wakker. Tamer is weer in slaap gevallen. Ga zo maar even de grote schoonmaak doen, de was en straks heb ik avond dienst. Ik hoop net als vorige week want dat was echt een rustige avond. @lilith, wat goed dat sarah al stapjes heeft gezet. @suus, weer leuke foto´s en zeker weer veel kado´s gekocht. @linda, ook leuke foto´s, iman is lekker verwend. @ hanan, waar zit je meid, vendaag ben je toch vrij of niet. Hoe was je sinterklas avond.
allemaal natuurlijk druk met het opzetten van de kerstboom Jan is nog steeds ziek thuis dus alles komt nu op mij neer en dat is zwaar, mijn dag was dus ook gevuld met boodschappen doen (normaal gaat jan mee voor het zware werk), thee zetten, beschuitjes smeren e.d. en Kylian vermaken Gisterenavond nog een verjaardag, maar niet lang geweest want Jan bleef naar de wc lopen. Oja en op die verjaardag greep 1 van de honden mij een soesje uit mijn handen waarbij mijn vinger ook even werd meegenomen, wist meteen weer waarom ik er niet graag heen ga met Kylian, stel dat die een keer wat lekkers in zijn knuistjes heeft en die hond doet het dan. Groetjes anita
Hello Dames, Here I am! Het werk is weer begonnen dus ja minder tijd om hier weer te posten. Met ons gaat het goed, Yassir's 2e kiesje is er! Hij doet het zo goed! Ik ben trots op Yassir! Kom zo terug!
Yep! We hebben sinterklaas gevierd. Yassir en me nichtjes hebben kei veel speelgoed gekregen. Yassir heeft gekregen: Mc Gregor winterjas Lego Blokken Beertje van Vtech met geluidjes etc. Vtech een autostuur Grote vleigtuig met allerlei geluidjes/poppetjes Saxofoon van winnie de pooh 2 autotjes 2Kleurboeken Kleur potlooden Hij vond sinterklaas en de peiten in het begin eng, later niet meer. Het enige is dat sinterklaas en de pieten half uur te laat waren. Ik vond ze niet echt spontaan en af en toe viel het stil . Ik en me zusjes zorgden er voor dat het een beetje feest werd in de tent, we begeidden de pieten. Volgend jaar niet deze sinterklaas en pieten :x . Ik zal straks eens ff spammen.
Ohhh wat jammer Hanan! Pieten moeten t feest BRENGEN! Jammer zeg, maar weet je dat wel voor volgend jaar! Die saxofoon van winnie the pooh, daar heeft Iman de xylofoon en trommel van gekregen. Leuk he!
Ja idd lin leuk die winnie de pooh instrumenten. Yassir heeft van ons een tijd geleden ook die trommel gekregen. Yassir vindt het geweldig die saxofoon. Ik merk wel dat hij met zijn nieuwe speelgoed veel meer bezig is. Hij wil daar ook echt mee spelen.