wat gek hanan, hij heeft toch zijn boek als leidraad? Ik moet altijd van tevoren via de email allerlei informatie over de aanwezigen mailen en dan wordt dat in het boek gezet en heeft sinterklaas altijd iets om over te praten? Dus ik vertel dan over zwemles, school, hobbies etc etc en hij zei bijvoorbeeld dat hij de dag ervoor bij vien op school was geweest. En maakte geintjes met de pieten enzo. Op die ene foto van je hangt hij ook echt naar voren alsof ie langzaam doodgaat Wel mooie pakken hebben je pieten aan. Echt jammer voor je dat je zelf alles aan de gang moest houden. Makkelijk verdiend voor ze zo zeg! Echt stom, maar Yassir is wel lekker verwend. Leuk hoor...
Gisteren nog even de stad in geweest, we waren eigenlijk op zoek naar zo'n klein keyboardje voor Kylian maar die was nergens te vinden, wel schoenen in de aanbieding dus meneertje is het hierbovenstaande paar rijker, alleen dan in het zwart met rood. Voor de rest is het hier erg rustig op het weer na Groetjes anita
Suus@ ja die houding al he! ik vond dat het niet onze geld waard. Ik heb ook een email verzonden met alle gegevens van de aanwezigen. Piet en sint hebben wel het eea naar voren gebracht maar niet echt leuk. Heel raar in iedere geval.
Jammer Hanan! Raar ook. Ik zou er wel wat van zeggen. Sarah heeft heel de nacht geslapen, ze was weer wat ziek maar het slapen heeft haar goed gedaan. @Pluk, stoere schoenen voor Kylian!
Lilith@ ik heb er ook over nagedacht om een mailtje te sturen. Beterschap voor Sarah . Me vrindin is langs geweest, we hebben heerlijk gekletst. Morgen ben ik lekker vrij en ga dan even strijken en me was doen. Morgen me vrije dag nuttig maken hihihi. Slaaplekker!
Jaaaaaaaaa dan kun je ook van die schoenen voor Q halen (petitshoes) want volgens mij is dat een italiaans merk Net even de hele koelkast uitgesopt, Jan had er vlees in laten ontdooien zonder er een bordje onder te doen en dan ook nog eens op het bovenste rekje gelegd, de hele koelkast zat dus onder het bloed (snuggere sjakie). Groetjes anita
Het zijn steeds hele kleine stukjes maar sinds gisteren heeft hij besloten dat hij best van steunpunt naar steunpunt kan lopen. (nu alleen hopen dat hij de kerstboom niet als steunpunt gaat gebruiken ) Op zijn webpagina kun je foto's van de boom en schouw zien (ze waren te groot om hier neer te zetten en heb even geen zin ze verder te verkleinen Groetjes Anita
selam ik ben er nog, ben heel druk bezig met psp. ik zit nu op een psp forum. Niet makkelijk hoor. ik ben soms een uur bezigvoor een kleine afbeelding. grr tamer slaapt lekker. Ik vind dat tamer zo veel drinnkt op een dag. Soms wel 3 volle flessen op een dag. 1 fles is 300 cc. Dus op een dag 900 cc. Hij krijgt 2 flessen water en 1 fles limoande of roosvicee. Kan dat geen kwaad? Ik heb me vandaag in geschreven voor fitniss voor vrouwen. Er komen alleen vrouwen daar, er is kinderopvang, sauna, coach ect. voor onbeperkt 45 euro per maand, is dat redelijk? Ik heb er geen verstand van. Ik dacht dat tamer 1 van de laatste baby zal zijn die gaat lopen van de juli baby;s maar ik lees toch dat tamer eerder loopt dan jullie baby's. Dat geeft niet, ze komen er op een dag er toch wel. Ga zo door juli kleintjes. Laat me trost zijn! hoe vinden jullie mijn avatar, zelf gemaakt
Ze zijn allebei heel mooi hoor Layla. Kylian drinkt de laatste paar dagen ook zoveel hoor, ik maak me er niet zo heel druk om omdat het bij hem echt op en af gaat, wel ben ik kleinere bekers (140 cc) gaan geven zodat hij niet in 1 keer 270 cc naar binnen klokt Groetjes Anita
Hoi meiden, ik ben er ook nog hoor. Mijn man en ik hebben gister besloten om uit elkaar te gaan. Ik heb al een tijd ruzie met zijn oudste zus en zij legt een ongeloofelijke druk op hem, waar hij niet mee om kan gaan. Daardoor is het mis gegaan tussen ons. Heel fijn dus allemaal. Goed van Kylian dat ie loopt!
Och jeetje sweetangel dat is niet niks zeg. En een heel moeilijk besluit voor jullie maar voor Iman een stuk beter want tussen ruzieënde ouders zitten is natuurlijk ook niet goed voor zo'n ukkie. Groetjes Anita
Jeetje, wat erg voor je Lin! Weet ff niet wat ik moet zeggen... maar als je van je af wilt praten dan zijn we er voor je!
selam hi lin, als julllie achter deze besluit staan, dan ik er niets over zeggen. maar is het voor even om ruimte te krijgen in jullie relatie of is het definitief? Ruzieende ouders is zeker niet goed voor een kind. Ik hoop dat ze wel kan verder opgroeien met een moeder en een vader. veel sterkte meid!
Lin@ OOh wat erg lin. Meid als je je hart wilt luchten mag je me altijd pb sturen. Heel veel sterkte.
Definitief Layla. Dank je Lilith! Het is gewoon extra rot omdat het niet is dat het tussen mijn man en mij niet gaat, maar het komt door zijn zus. Natuurlijk is het wel mijn man die vor zijn gezin had moeten opkomen, maar het maakt het wel extra zuur.