Huh Sweetangel hou kan dat nou? Jammer dat hij het opneemt voor z'n zus, hij kan het beter voor jou opnemen. Sneu voor jou en Iman hoor! Veel sterkte in deze wat hoort gezellige tijd. Waar ga je heen, naar je ouders? Vind het echt erg.....
idioot he? Hij wil niet eens de sms-jes lezen met nare dingen die zijn zus naar lin gestuurd heeft over haar, iman en hun gezinnetje met z'n drietjes. Dus dan maar lekker makkelijk weggaan. Kickassss
Oh lin ik vind het wel heel bitter dat hij niet voor zijn gezin kiest maar dus voor zijn zus Hoe regelen jullie het verder, kun je gewoon in je flatje blijven wonen of ga je terug naar je ouders? Klep maar hier lekker van je af hoor. Groetjes Anita
Heel even inbreken: Lieve Lin, veel sterkte meid, voor jou en Iman. Dikke knuffel van Rick en mij voor jullie *knuf*.
lieve linn, ik snap simo echt niet. Hoe kan hij dat nou doen. Niets is belangrijker dan je gezin. Ook al heb je een goede band met je familie. Heel veel sterkte meid! Echt waar. Ik had trouwens al een vermoeden, maar ik hoopte dat die niet waar kon zijn.
Dank jullie wel allemaal. Ik wil niet in ons appartement blijven wonen, ik wil dichter bij mijn familie gaan wonen. Mijn man wil er wel blijven wonen, maar ik mag er blijven wonen totdat ik een nieuwe flat heb en hij is naar zijn moeder. Layla; idd gezin voor alles, gouden stelregel, helaas niet voor hem
Je hebt groot gelijk dat je dichter bij je familie wilt zijn. Toen mijn zus jaaaaren geleden door haar man (en schoonmoeder) letterlijk in haar pyama op straat was gezet is ze weer bij mijn ouders (en mij ) gaan wonen en van daaruit haar leven weer opgebouwt. Hoe reageerden je ouders en zijn ouders? Hopelijk heb je niet al te veel 'drek' over je heen gekregen. Groetjes Anita
Zijn moeder is op bedevaart naar Mekka nu, zijn vader is overleden. Mijn ouders steunen me door dik en dun, ik heb echt wereldouders! Vanavond nog met hem gesproken, ik voelde me opeens weer superrot. Na het gesprek ben ik weer opgelucht en weet ik weer opnieuw zeker dat het goed is dat we uit elkaar zijn. Hij zegt bv dat hij heel veel van me houdt en me mist, maar geen zin heeft in stress waar hij tussen staat (ja IK heb er ook geen zin in ) en dat hij na het weekend weer thuis wil komen, want hij heeft RUST nodig, ja daaaaaaaaag, ik ben geen inloophuis. Donderdag een gesprek bij de woningbouw bij mijn ouders in het dorp en hopelijk kan ik snel een nieuw leven gaan opbouwen! Pluk; ik mag ook ten alle tijden terug naar mijn ouders, maar ik probeer dat zo lang mogelijk te mijden, brengt ook weer stress met zich mee enz, snap je.
Aaah lieve Lin...wat lees ik nou Wat een rotsituatie! Wat ontzettend jammer dat hij niet voor jou en zijn dochter kiest. Fijn dat je ouders je zo steunen. Dat kan je nu wel goed gebruiken. Meid veel sterkte en een dikke knuffel.
Hmmmm lin lijkt erop dat hij wel de lusten maar niet de lasten wil hebben Ik snap dat je liever niet terug wilt gaan naar je ouders en ik zou het ook niet doen want volgens mij krijg je dan een stuk moeilijker een urgentie verklaring dan wanneer je nog even in jullie appartement blijft. Mag ik heel eerlijk zijn wat een LUL zeg, hij wil niet in de stress zitten, pffffff dat zeg je je zus er toch wat van dan laat je je vrouw en kind toch niet zitten Groetjes Anita
lieve Lin, een dikke knuffel voor jou en je mooie meid! Kan me heel goed voorstellen dat je niet daar wilt blijven wonen, hopelijk vinden jullie gauw een eigen plek. liefs Niek
jee Lin, wat is dit nu dan? Sorry voor de inbraak, maar ik wil je hier graag ook even een dikke knuffel geven en sterkte wensen! Hopelijk vind je snel iets nieuws samen met Iman! xxx mir
Wat een inbrekers zijn die september 2006 mama's. Hier nog een. Wat naar om zo het jaar uit te gaan. Ik wens jou en iman heel veel sterkte toe. En lynn wil jullie een dikke zeverkus geven. Als je iets nodig hebt of iets wilt weten..... Of als je je hart wilt luchten..... Hele dikke knuffel van Lynn en mij.
Lin@ je weet dat je een hele leuke meid bent en een SUPER goede mama bent voor Iman. Ik snap hem echt niet .