Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by sweetangel100, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Stier? :( Kan je stierenvlees eten?

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ja hoor waarom niet

dat is toch ook een dier. MIjn schoonvader neemt dat altijd, je hebt meer vlees dan een koe maar voor de zelfde prijs.

dit jaar hebben we een mannelijk schaap geslacht in turkiye omdat tamer is geboren en dat is toch ook een man net als een stier.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Je mag ook een kameel slachten :)

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Whahahahaaa!

(Zie het nu even voor me)

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

een kameel mag je inderdaad ook slachten,

dit mag je slachten

alle vogelsoorten (ook struisvogels enz)
    alle soorten vis (behalve die giftig zijn, en ook geen haaien)'
    Dieren die kauwen zonder wat in hun mond hebben (geen ezel, geen paard ect.)

volgens mij was dat het.

6. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Behalve een varken :) :) :) die mag je niet slachten :) :)

Net in de stad geweest en alleen met neusspray terug gekomen. Bij 1 winkel hadden ze uitverkoop in kinderkleding nou nou nou zeg wat een korting kreeg je daar.
    Hadden ze truien afgeprijst van 9,95 voor 9 euro :rolleyes: :( , das toch geen afprijzen.

Groetjes Anita

7. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Hallo,

Wij slachten niets met kerst ;)
    kopen wel vlees in de winkel ;)

hihi. toch lijkt me zo'n offer feest wel bijzonder.

Lin, tis wat.. nu bij elkaar? of uit elkaar?
    sterkte iig val. Scheelt dat jullie je eigen huis beiden nog hebben. (toch?)

0,95 cent korting noem ik ook geen afprijzen! hahah rare winkel!

Luca heeft de waterpokken! tis bijna alweer over!
    Hebben we die iig ook gehad ;)

8. sweetangel100

Eigenlijk gek he Layla, een kameel kauwt toch ook zonder iets in zijn mond? Nou ja ben in elk geval blij dat er geen paarden geslacht mogen worden ;)

Beterschap voor de waterpokjes-luca, en momenteel zijn we bij elkaar en nee helaas allebei geen eigen huis meer haha

Gek Anita, zo weinig afprijzingen...
    Iemand die wel eens Vingino koopt? Is nu ook overal in de uitvoorkoop :)

Iman en ik zijn vandaag de hele dag bij mijn moeder geweest. Vannacht werd ik ziek wakker met buikgriep. Iman heeft me aangestoken en zelf is ze ook nog altijd niet lekker. Morgenvroeg heb ik een afspraak voor haar bij de dokter, want t duurt wel erg lang :(

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Beterschap voor Luca en Iman.

10. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Arme Luca heeft hij nog veel jeuk ?

Lin en Iman ook van harte beterschap.

Gelukkig blijft het bij Kylian en mij bij een fikse verkoudheid, heb net maar even hoestdrankjes gehaald (voor Kylian bisolvondruppels) en ook maar even labello want onze lippen zien er ook niet meer uit.
    Het moge duidelijk zijn dat Kylian hierdoor ook slecht slaapt :rolleyes:

Gisterenavond nog weer met Jan de stad in geweest en bij de wibra 2 truien (3 euro stuk) gescoord voor Kylian (kijk dat noem ik afprijzen :) )

Vandaag doen we het lekker rustig aan met zijn tweeën, Jan komt zo thuis dan gaan we nog even boodschappen doen, daarna moet jan weer naar zijn werk voor een kerstmaaltijd.

Groetjes Anita

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Hey meiden,

Beterschap voor de zieken!

Ik ga vandaag de hele dag mee met een bruiloft van goede vrienden.

Doeg!

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

vandaag veroeg me bed uit. Maar geeft niet, heb veel te doen vandaag. Een hoop was dat gewassen moet worden. De matrashoes, vol met vlekken die ik wil wassen voor het eerst. Grote schoonmaak, bedden verschonen.

Abdullah moet voor het laast werken en dan heeft hij 1 1/2 week vrij. Na het werken gaat hij met zijn collega´s karten. Dan gaat hij vlees halen bij zijn ouders van het offerfeest. Heb er trek in. Het vlees kwam rond 7 uur en we gingen rond half 7 weg omdat tamer maar 1 uur had geslapen en een beetje hangerig was. Was het vlees maar eerder gekomen. Maar goed.

Volgende week moet ik 4 dagen werken en hoogvliet en vlaardingen.

Gisteren was het gezellig. We gingen eerst bij mijn schoonouders eten. Abdullah moest naar het ziekenhuis voor infuus. Daaarna gingen we bij vrienden en buren op bezoek om hun te feliciteren met het offerfeest. We kregen overal gebak. Kon op een gegeven moment geen gebak meer proeven.

Tamer heeft kleding gekregen van zijn tante en geld van zijn opa en oma. maar die ben ik weer kwijt geraakt. Uit mijn zak gevallen. Stom stom stom.

@linn en iman, veel beterschap meiden
    @luca, ook veel beterschap kleintje.

13. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Ik heb nog 1 brandende vraag

Waar is Suus toch

die is toch onderhand wel weer terug uit milaan?

Groetjes Anita

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

suus heeft al een paar berichten geplaats op het forum maar niet hier.

15. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Oke dan is ze dus in ieder geval in het land der levenden :)

Jan is net thuis gekomen dus onze kerstvakantie (2 weken) begint, dan zal ik ook wat minder achter de comp kunnen zitten.
    Dus dan weten jullie waar ik uithang :) ;)

Kylian ligt al in bed, Jan is naar de kapper, straks nog even boodschappen doen en dan Jan naar zijn kerstborrel/maaltijd brengen.

Groetjes Anita

16. sweetangel100

Hoi meiden,

Ik wil jullie wel even op de hoogte brengen waarom ik er even niet was/ben.

Mijn man is weer weg. Hij wilde Iman meenemen en ik hield hem tegen. Hij heeft mijn zonnebank kort en klein geslagen, kleerhaken naar me gegooid enz. Ik heb aangifte gedaan van huiselijke geweld en hij heeft nu een straatverbod.

Klote tijd hier dus :(

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

@linn, het wordt er ook niet beter op he meid!

Goed dat je aan gifte hebt gedaan. Hij reageerd wel zo tegen jouw maar niet tegen ze eigen zus.

sterkte meid!

18. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    SA jouf got meel :) ;)

Jan kwam gisteren teut terug van zijn kerstborrel :rolleyes: :) , de laatste keer dat hij dat was is ook alweer 3 jaar geleden.
    Komt heel trots binnen met een plastic zak (worstvorm) met een bruine, nog warme substantie :(
    Kijk een ik heb wat lekkers meegenomen. Ik zeg dus heel sloom (want dat ben ik als ik verkouden ben) wat moet ik met jou kotszakje en dan ook nog kijk eens is nog warm :rolleyes: Oeps bleek hachee te zijn :)
    Maar jan vond schijnbaar mijn opmerking zo leuk dat hij in een lachstuip schoot :)

Tja en nu is hij zijn roes aan het uitslapen, stiekem baal ik er wel een beetje van want uitgerekend nu voel ik me niet lekker (heb vannacht al met een emmertje naast me geslapen) :rolleyes:

Groetjes Anita

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Jeetje Lin! Pas goed op jezelf, en heel goed dat je aangifte hebt gedaan. Ik schrik er echt van... hoe komt hij nou zo boos?

Liefs

20. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Lin@ meid doe rustig aan! en raar dat hij ineens zo gek doet. Ik ben er erg stil van.

Lilith@ Veel plezier!

Share This Page