Goedenmorgen dames, Kylian heeft vannacht goed geslapen dus dat scheelt weer iets, gisteren weer wezen shoppen, dit maal voor Jan (maar heb ook nog een leuke trui voor Kylian op de kop weten te tikken). Ik zelf kan maar weinig vinden, gisteren wel een leuke broek gezien dus maar even maatje gokken (had altijd 52 maar die slobberen tegenwoordig ook al om mijn kont ) dus maat 50 dan maar. En wat blijkt ook te groot Ook een leuke blouse gezien maar daar leek ik dan weer een 10 tonner in en het was te kort , dus met niks thuis gekomen. Kylian kwijlt sinds deze week ook weer zo, echt niet normaal net alsof hij een baby is, zijn hele trui is van voren gewoon nat. Lin hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat het straatverbod helpt. Groetjes Anita
Hoi meiden Ja het gaat wel, ups and downs. Verder niets meer gehoord van mijn man. Lilith; hij werd zo boos omdat hij van mij Iman niet mee mocht nemen. Ik zag gister opeens dat Iman boven 2 kiezen doorheeft. Heb ik niets van gemerkt, maar misschien was ze daarom wel hangerig enz. Ik ga na de feestdagen het CB bellen. Iman heeft zoveel woedeuitbarstingen Ze heeft al woede-aanvallen vanaf dat ze geboren is, maar nu is het echt erg. Ze slaat er ook bij en is niet rustig te krijgen. Ze heeft er vanochtend al 2 gehad, de dag is net pas begonnen. Ik hoef maar te zeggen dat ze even moet wachten en het is raak... Mijn oma is gister opgenomen in het ziekenhuis, ze had weer last van haar hart In augustus lag ze er ook mee.
Lin het kan natuurlijk ook heel goed dat Iman toch wat van de spanningen mee heeft gekregen en dat dit voor haar de enigste manier van uiten is omdat ze nog niet (goed) kan praten. Misschien dat het daarom nu wat sterker tot uiting komt. En 2 kiezen erbij, dat kauwt al veel beter en makkelijker vooral koekjes Heel veel sterkte voor je Oma Groetjes Anita
ik denk inderdaad ook hoor dat iman het heel goed aanvoelt allemaal. Anne herft soms ook hele erge drift aanvallen ik zet haar dan even in haar kamertje echt heel even een minutje of zo en haal haar er dan weer uit is ze nog steeds helemaal wilt dan hou ik haar heel stevig vast dan wordt ze helemaal boos maar daarna duurt soms wel 10 min wordt ze rustiger. Wat een vervelende situatie zeg linda en vooral dat je nu ook ruzie krijgt om je kind dat lijkt me toch zo vreselijk. Gisteren heeft Anne bij opa en oma geslapen en hebben wij lekker inkopen gedaan we hebben een groot keukentje voor Anne gekocht voor de kerst Anne speelt eigenlijk niet met speelgoed (nooit gedaan) maar als je haar een bakje en wat lepeltjes geeft en haar poppen vermaakt ze zich prima dus ik hoop dat dit in de smaak valt(het was wel een heel geschouw) door de hele stad met zon groot kado. verder hebben we voor het zoontje van vrienden van ons een drumstel gekocht om papa en mama lekker gek te maken Ze komen hier 2 de kerstdag. en we hebben wat hele kleine kleertjes voor de baby gekocht wat is dat weer klein ze g maat 50. verder nog wat kleine kadotjes en ik heb nu helemaal zin in kerst. Pluk dat kwijlen heeft Anne ook weer heel erg terwijl ze volgens mij alle tanden eerst al heeft. groetjes gerdien
Oh ja dat zou natuurlijk toch ook kunnen Arm kind, en ik was al zo blij dat ze in bed lag toen de ruzie was! En is logisch ja, zij kan niet zeggen wat ze voelt! Hahaha ja vooral koekjes Anita, dat zeg je tegen de goede, Iman is een echt koekjesmonster Als t aan haar ligt eet ze de hele dag door! Gerdien, leuk een keukentje voor Anne! Ik wil dat ook voor Imans 2e verjaardag! Iman amuseerd zich idd ook goed met lepeltjes en potjes. En al over de helft van je zwangerschap, voel je je goed? Anita; misschien komen er toch tanden die je nog niet ziet/voelt! Iman kwijlde een tijdje terug ook weer veel en nu blijkt dus dat die kiezen kwamen! Nu is t kwijlen weer over!
Ja Sarah had gisteren ook 'ineens' twee kiezen erbij. Gerdien, leuk weer die lieve kleine kleertjes...
Ik voel me heel goed echt veel beter dan toen ik zwanger was dan Anne. Alleen mijn bloeddruk is iets te hoog en werk daarom nu ook minder maar daar heb ik verder weinig last van. Mijn buik begint echt goed te groeien je kunt het nu echt goed zien. geniet er echt lekker van groetjes gerdien
Hallo, Zo alle bezoek weg en heb echt hele leuke dingen gekregen zeg! . Me schoonzus was hier met me nichtje van 2 wkn en wat leek Yassir groot! . Ik had me nichtje vandaag even vast en kreeg echt vlindertjes in me buik. Ik kreeg het gevoel alsof je helemaal verliefd bent heel gek!. Ik wil een tweede! so lief, so klein, so zacht, so zalig! Lin@ ik ben het met de dames eens wat betreft de driftbuien van Iman. Iman voelt natuurlijk wel spanningen. Gerdien@ hele fijne zwangerschap! Weet je het geslacht al van je kindje?
wat fijn gerdien.. pfff wat een verhaal zeg lin.. heel veel sterkte... luca heeft niet echt veel last gehad van waterpokken. Het is al bijna weerover. Maar hij is er als het goed is voor de rest van zijn leven immuun voor vanaf nu Hier verder geen driftaanvallen. Wel eens boos als je hem optilt en weg wil gaan (bijvoorbeeld als hij druk aan het spelen is in een speeltuin ofzo) dan gaat hij echt wringen om zich los te krijgen en schreeuwen. maar verder is hij nooit boos. Vraag me af hoe dat zou komen bij zo'n kleintje als ze dat hebben..Ik denk inderdaad toch een manier van uiten.
Ik vermoed dat hij zijn laatste kiezen erdoor krijgt (ze krijgen er toch 2 naast elkaar ?) want dat is het enige wat hij nog mist de rest is er allemaal al. Gerdien, wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap, de kleine van mijn vriendin heeft voor haar 2de verjaardag ook een keukentje gekregen en Kylian heeft zich daar prima mee vermaakt. Hier helpt Kylian altijd met de afwas, ik was af en meneer pakt 'zijn' kastje (een kastje met alleen maar plastic spulletjes) in en uit (betekend wel dat ik soms erg moet zoeken naar dingen ). Als ik dan iets droog heb van dat kastje dan geef ik dat aan hem en dan zet hij het erin, als er plaats is want anders moet er eerst gereorganiseert worden. SA hier hebben we ook zo'n koekiemonster, gelukkig is hij nog heel blij met een bisquitje dus dat scheelt weer. Layla, mooi plaatje weer Hanan, aan de slag dus maar weer Lilith hoe is het met Sarah's oorontsteking? Kylian was er vanmorgen om 7 uur weer, tegen die tijd wordt hij weer wakker van zijn neus, die zit dan weer verstopt (neusspray uitgewerkt), hij heeft nog wel even bij ons in bed gelegen maar dan wil hij alleen maar keten , dus ben er maar uitgegaan. Eergisteren heeft hij nog een keyboard gekregen van mijn schoonzusje, zo lief, ze wist dat wij er al een tijdje naar op zoek waren en nu waren ze er 1 tegen gekomen en hadden het gehaald, belt ze eerst ook nog op om te vragen of ze het wel mocht geven . Komt natuurlijk ook wel een beetje door mijn schoonmoeder Groetjes Anita
Lin, nogmaals veel sterkte! Iman kan idd de spanningen voelen natuurlijk, maar ook dan denk ik dat je gerust ergens mag aankloppen voor hulp hoe er mee om te gaan. Lijkt me ook erg lastig hoor, zo'n kindje met echte driftbuien. Ondanks alles, wens ik jullie toch fijne kerstdagen!
Hoi meiden, Fijne kerstdagen allemaal! Tot na de kerst! @ Linda, ik wens dat jij en Iman ondanks alles toch een fijne kerst hebben. Liefs
Hahaha daar komt Suus uit de hoek springen FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL Wij zijn vandaag gaan uiteten met mijn hele familie; mijn ouders, broer en zijn vriendin, mijn oma, tante en oom, nichtjes en aanhang. Was heel gezellig.
is goed hoor! Ik vond het al erg lief van je oma dat ik mee mocht ... geef dr nog maar een keer een extra dikke knuf