Zooohoo dus de dames hebben lekker zitten eten , gezelli hoor en ook heel lief van Oma. Wij zijn gisteren bij mijn schoonmoeder geweest (al was die eerst pissig omdat we pas na Kylian's middagslaapje kwamen en tegen 19 uur weer naar huis gingen omdat ik Kylian gewoon in zijn eigen bedje wilde laten slapen en met een slapend kind heen en weer wilde trekken). Mijn schoonzus en zwager waren er ook maar die bleven dan weer niet eten, wij wel. We kregen ook nog cadeau's, ik een nieuwe pyama en Jan nieuwe onderbroeken . Kylian kreeg ook een pyama, een nieuwe trui en broek en een laars vol met chocolade. Nu maar hopen dat het een koud zomer wordt want de pyama is maat 98 en dus een dikke winter pyama . Ze koopt dingen vaak groter zodat ze zeker weet dat ze passen en anders groeit hij er wel in het resultaat is dan ook dat ik nu heel veel zomerkleding heb die hem nu passen Vanmiddag gaan we naar mijn ouders en die zullen ook vast wel wat onder de kerstboom hebben liggen voor hun kleinzoon Groetjes Anita
Ach het maakt toch niet uit wat je krijgt. Kerst gaat om het samenzijn. En ze bedoelt het allemaal vast goed lijkt me.......
Klinkt gezellig allemaal! Wij hebben het gisterenmiddag bij mijn schoonfamilie gevierd en 's avonds bij mijn familie. Vanmiddag en vanavond gezellig met een stel vrienden hier gourmetten.
Zooo hier is het kotsruimen weer begonnen. Zou er ooit een einde aan komen? Vond haar vanmorgen al niet helemaal lekker uitzien, net komt ze met koorts uitbed en erna heeft ze alles uitgespuugd... Fijne kerst haha
Gisteren ben ik bij mijn zusje geweest, was erg gezellig. We hebben heerlijk gegeten. Ze had een aantal vrienden van haar uitgenodigd. Wij vieren geen kerst maar ja elke vrije dag, is voor mij een feestdag .
Och arme Iman hopelijk voelt ze zich ondertussen al iets beter. Suus het gaat inderdaad om het idee maar aangezien mijn schoonmoeder (ondanks onze herhaaldelijke verzoeken het niet te doen) elke week met cadeautjes (meestal in de vorm van merkkleding) langs komt is het irritatie level wat hoger wat dit betreft. (mijn schoonmoeder vind niet dat Kylian op straat gezien mag worden in kleding van de b.v zeeman/C&A e.d) Van mijn ouders heeft hij gisteren een auto gekregen (ach die had hij ook nog niet genoeg ) Vandaag doen we het rustig aan en morgen gaan we een dagje naar de dierentuin in Emmen. Groetjes Anita
Hello, Vandaag weer begonnen met werken. Yassir kwijlt enorm en mag niet in zijn mondje kijken. Het tanden poetsen gaat hier niet goed, Yassir wil echt niet en looopt steeds weg. Ik geef hem zijn tandenborstel met tandpasta maar dat doet ie in zijn haar smeren ipv poetsen . Dames tips? en hoe doen jullie het?
Hmmm? dat ze het leuk vinden . Ik moet dan maar iets leuks bij verzinnen, misschien dansend onze tanden poetsen? Hebben jullie tandenborstels met muziek? of iets?
hmm noa vindt 't ook niet leuk hoor.. ik geef haar altijd eerst zelf de tandenborstel met tandpasta.. gaat ze zelf spelen.. daarna doe ik 't nog eens over.. meestal vindt ze dat neit zo leuk.. maar 't gebeurd toch ! en voor iedereen prettige feestdagen nog.
Hallo meiden! Misschien kennen jullie me nog, van de juli-mama's 2006? Ik ben de mama van Tijmen. Ik heb lang geleden vaak met jullie gekletst, maar al een tijd niet meer. Hoe is het met jullie? Ik zie dat jullie wel heel trouw zijn blijven 'forummen'. Ik ook wel, maar meer op andere topics, voornamelijk 'zwanger worden' e.d. En zie....ik ben weer zwanger! Nog pril, maar ben zo blij! Tijmen wordt dus grote broer! X Lise
Welcome back lise. Kylian spam Vandaag dus naar emmen naar de dierentuin geweest, Kylian heeft zich de ogen uit gekeken en vond het helemaal geweldig. Het was er behoorlijk druk en wat zijn sommigen , er was een mw die stoote Kylian met haar elleboog tegen het hoofd, wat natuurlijk wat reactie gaf van Kylian's kant. Ze bood niet eens haar excuus aan , als dank ben ik haar maar even met mijn 107 kilo op de tenen gaan staan. Voor de rest een fantastische dag gehad, we zijn moe maar voldaan en op Kylian's site staan nog meer foto's. Groetjes Anita
Haii Ik ken je nog niet Lise. Ik zat bij de mei,juni,juli mama's. Dus vandaar. Gefeliciteerd met je zwangerschap @ pluk: Jij hebt ook werkelijk altijd wat he? Zoveel frustrerende dingen maak ik gelukkig niet mee Maar wel leuk dat Kylian genoten heeft. @ iedereen: Al plannen voor oudejaarsavond?
Welkom terug Lise en ik ken je nog wel. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Suus@ Saar@ heel veel succes met je studie.