selam wij hebben nog geen plannen voor oud en nieuw. We blijven lekker thuis of we gaan naar vrienden. Ik weet het nog niet.
ik ok geen idee.. ik zat te denken om naar lin te gaan met nieuwjaar.. maja nog ff bespreken met remy... zou ik wel gezellig vinden.. er zijn wel weer veel dames zwanger he?..
Idd saar. Ik zie ook overal banners van dames die nu al weer zwanger zijn. Ik wilde eerst dat mijn lichaam zich zou herstellen en dat het geestelijk ook weer goed gaat(ik heb nl postnatale depressie gehad). Ik ben wel al gestopt met anticonceptie, wie weet wordt het jaar 2008 een vruchtbare jaar . We zijn nog niet echt actief bezig. Oudjaarsdag? ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik denk uit eten en voor de rest van de avond bij mij thuis. Ik heb net me eetstoelen verkocht via MP en ga morgen gelijk nieuwe kopen. HOPEN DAT ZE OP VOORRAAD ZIJN>
Hahahah ik dacht al spannend?huh die stoelen is toch niets spannends aan? Pluk@ stoelen zijn niet op voorraad . Ik heb 2 zitkamers, de een is arabische styl en de andere gewoon een bank en dressoir eethoek etc. We kunnen over zitten
Ohh spannend Hanan! Ik duim voor je Hier gaat alles zijn gangetje! Jullie nog plannen voor oud en nieuw? Ik ga tot 12 uur naar mijn ouders en erna uit met vrienden. Iman blijft bij mijn ouders. Donderdag naar Almere toe Eerst ga ik met Sarah bij Linda op bezoek en dan ga ik bij Suus eten en logeren! Gezelli! Doeiii
selam we gaan met oud en nieuw naar onze vrienden. zij kwamen vorig jaar bij ons oud en nieuw vieren en dit jaar gaan we naar ons.
Wij gaan ook naar vrienden en blijven er slapen. Ik vind het altijd raar (op een leuke manier) dat mensen kinderen krijgen proberen te plannen . Als alles gegaan was zoals wij 'gepland' hadden dan was Kylian onderhand al 3 en ging hij richting 4 Kylian heeft trouwens de gewoonte (een nare vind ik) om zijn vingers heel ver in zijn mond te stoppen met als resultaat kokhalzen Ook wordt hij altijd huilend wakker, heel vreemd want elke avond stop ik een lachend mannetje in bed en elke morgen haal ik er een huilend mannetje uit bed Groetjes Anita
trutje Ja met kinderen krijgen weet je nooit hoe t gaat. Iman was ook niet zo snel gepland en toch is ze er haha. Vandaag zwemmen met mijn broertje en zijn vriendin en Iman. Doeiii
@ lin je bent zelf een trutje 8) Enneh raar op een leuke manier? plannen , plannen, plannen Iedereen die met de pil stopt vanwege een kinderwens plant in dat ze vanaf dat moment bezig zijn om te proberen zwanger te worden. Dus wat dat betreft kun je best plannen dat je er actief bezig mee wilt zijn. Maar de verassing blijft uiteraard of het wel of niet raak zal zijn. Maar dit lijkt me duidelijk. En dat weet Hanan ook heus wel, ze hoopt alleen dat het na het gepland stoppen " snel raak is" nou en daar ga ik voor duimen. Ben erg benieuwd hoe een broertje of zusje van yassir eruit zal gaan zien
Ik heb eigenlijk niks mee toe te voegen, Suus je hebt het preicies verwoord zoals ik het eigenlijk bedoel. Ik blijf thuis met oud en nieuw, we gaan wel eerst uit eten.