Hahahah ik vond het ook al zo gek. Mijn vrindin zit in de enterainment wereld en die organiseert feesten. Ik ben dus ook uitgenodigd. Het is een soort arabische feest en de meeste arabieren vieren oud en nieuw liever thuis.
Leuk hoor Hanan! Ik ga ook voor je duimen. Bij mij kriebelt het ook al een beetje... En de rest ook allemaal veel plezier met oud en nieuw. Ik vier het 'gewoon' thuis en er komen vrienden. Heb er zin in! xxx
selam toen ik stopte met de pil in aug 2003 werd ik gelijk zwanger. heel onverwachts omdat het snel ging en had pas 6 mnd later verwacht. Maar we waren er super blij mee. Maar helaas een msikraam in okt. We zijn gewoon weer verder gegaan want onze kinderwens was er nog steed. Ik werd pas 2 jaar later weer zwanger. Ik had wat vruchtbaarheids problemen en ik was onderbehandleing daar voor in het erasmus. Kinderen neem je niet kinderen krijg je en ze zijn zeker neit te plannen.
Iedereen 'plant' uiteindelijk toch? Je kiest er toch op een gegeven moment samen voor om er voor te gaan? Of het lukt is weer iets anders.
natuurlijk daar heb je gelijk in. Je plant om deze maand te stoppen met de pil. Maar je kan neit plannen zoals. Nu stop ik met de pil dan word ik ongesteld dag 14 ben ik vruchtbaar en 2 weken later word ik neit ongesteld en je bent zwanger. Zo ligt het niet helaas. Met de pil stoppen kan je plannen maar een kindje niet.
Maar ik neem aan dat iedereen dat weet? is toch logisch. En niemand heeft het zo gezegd verder, alleen zei ze: ik hoop dat het gelijk raak is Nou dat is gewoon een wens van dr.
Wij blijven trouwens ook @ home morgen Vriendinnetje van me komt, we gaan hapjes maken, bunkeren, pokeren / trivianten met dvd en gewoon gezellig doen haha kwart voor 12 vien wakker maken en dan klaar staan met de champagne, de klok op tv afwachten, KNAL HAPPY NEW YEAR kus kus kus jassen aan, vuurwerk afsteken en familie bellen
Dames; ik wens jullie een goede jaarwisseling, dat jullie wensen in 2008 uit mogen komen. Helaas is Steven ziek, heeft vanaf zaterdagavond al 39,5 koorts. Morgen naar de dokter, hij voelt zich zo lamlendig. Hij zat te trillen in bad. Groetjes Mar.
Layal@ ik denk niet dat je het helemaal begrijpt. Ik ben gestopt met de pil maar verwacht zeker niet dat ik gelijk zwanger word, ik hoop het meer niet.
Ik denk dat als je (net als Layla en ik en met ons vele anderen) ruim 2 jaar hebt moeten wachten op een zwangerschap je er toch heel anders tegen aan kijkt. Men stopt met de pil ( ik gebruik al in geen 10 jaar meer een voorbehoedsmiddel) omdat je samen hebt besloten weer voor een zwangerschap te gaan. Dat gedeelte is een planning die je in de hand hebt. Daarna zeggen mensen ik hoop dat het dan en dan raak is (omdat je dan b.v niet uitgeteld bent in de zelfde maand als je eerste kindje of met de kerst of met pasen enz.enz) Daarvan gaan mij de haren van overeind staan, mijn god zeg wat maakt het nu uit wanneer je kleine geboren wordt wees blij dat je binnen een jaar zwanger bent. Groetjes Anita
Hopen mag altijd. En juist als je zelf erg lang hebt moeten wachten, en weet hoe rot dat is, dan gun je dat een ander niet en WENS / HOOP je voor de ander dat het maar snel raak mag zijn. En ik snap echt niet dat je haren ervan overeind gaan staan als iemand zegt: We willen er in maart actief voor gaan en hoop dat het snel raak is. Zoiets zou je iemand anders gewoon kunnen gunnen,zonder dat je haren een meter de lucht ingaan. Ze heeft niet gezegd dat ze op een bepaald moment een kind verwacht. Ze heeft alleen gehoopt dat het snel zal gaan. Maar ik weet zeker dat jij toen je moest wachten ook hoopte dat het snel raak zou zijn. Want dat is menselijk. Misschien heb je haar zinnetje verkeerd gelezen? Ze zei nu nog niet actief bezig te zijn. Dus als zij met de pil gestopt is betekent het denk ik dat ze nu haar lichaam weer pilvrij probeert te krijgen en er in maart dan voor te gaan, dan is het logisch dat ze hoopt dat het na maart snel raak is. Wie weet gebruiken ze nu nog een ander voorbehoedsmiddel. Weet jij veel! Trouwens het gaat ons niet eens wat aan hahaha (sorry hanan ) Maar ik vind het pas raar ( en nee niet "leuk" raar ) dat er gemiert wordt over het feit dat Hanan hoopt snel zwanger te zijn. Ik gun het een ieder ! !
Het spijt me zeer Suus maar waar in de tekst heb ik het over Hanan gehad, ik heb toch duidelijk in het algemeen gesproken om uit te leggen dat je het stoppen met de pil kunt plannen maar dat de rest puur geluk is. Laat het duidelijk zijn dat ik niemand een zwangerschap misgun. Het is gewoon heel jammer dat wanneer ik mijn mening hier over geef het blijkbaar niet op prijs gesteld wordt. Gegroet Anita
Goedemorgen, Was SUPER gezellig het feest gisteren. Ik ga zo ff boodschappen doen en savonds uit eten en dan gewoon weer verder feesten thuis.` Pluk@Iedereen mag zijn mening geven. Suus@ Je hebt helemaal gelijk, ik denk er precies zo over. Ik heb idd ook niet gezegd dat ik bepaalde periode een kindje verwacht of perse met kerst bijv wil. IK heb gezegd dat ik vanaf maart actief bezig wil zijn. En inderdaad hoe en wat ik doe gaat niemand wat aan.
@ pluk : sorry hoor, maar je zei het in reactie op wat hanan vertelde. Of kwam het ineens uit de lucht vallen. Maar goed: Verdraaien is ook een kunst ! @ Hanan: fijn dat je feest geslaagd was. Ik moet ook nog de winkel in AAAAAAAAAH hahaha moet mijn supersonische ram iedereen uit de weg kar maar uit de verpakking halen
Hallowwwwww WATSKEBURT Iedereen hoopt toch dat ie snel zwanger is? Dat is menselijk! Denk niet dat er iemand denk: nu stop ik met de pil en hopelijk duurt het nog een jaar. Zou ook n beetje vreemd zijn, he! Hanan; ik hoop dat je in Maart direct zwanger bent Saar is nu in de trein onderweg naar hier en dan moeten we ook nog boodschappen doen! Ennnnn ik heb gezinsuitbreiding: een katertje van 8 maanden en hij heet NEO. Dat betekend NIEUWE BEGIN, mooier kan t eigenlijk niet he
selam @anita, ik ben het met je eens. ik gun ieder goed mens een kind. En natuurlijk hoef je niet zolang te wachten. Daar had ik het ook niet over. Ik wil alleen maar vertellen dat je niet kan verwachten dat je snel zwanger wordt. Je hoopt het. Niets in je leven kan je plannen. Dat heb ik al zo vaak meegemaakt. Ik bedoel er verder niets mee. Vanavond gaan we naar onze vrienden. Ik heb voor een lekker zelfgemaakte appeltaart gemaakt. Heb ik al zo lang niet meer gemaakt. Ik bewaar elk lekker recept uit tijdschriften of wat dan ook. Dit recept had ik al 3 jaar. En dit is pas de 3e keer dat ik hem maak. Me huis kamer ruikt heerlijk!
Aaah wat lief lin een klein katertje in huis(afleiding ). Hahahhaah ik hoop ook dat het in maart lukt en dan beval ik dcember (9 mnd )later en ik wil het wel zo plannen dat het kindje voor de kerst geboren wordt. Het kindje moet wel voor mijn verjaardag geboren worden( ik ben 23 dec) jarig. Oh ja en na sinterklaas, uuhhh welke datum blijft er dan over? iets van 2 december? hahahah