ja ja, en iman laten checken elke keer onder de bank of hij zijn werk goed doet, zelf niet eens bukken puhhh
hihi, als het mijn rondje is, wil ik de glazen wel even dragen naar het stekkie, maar daarna ieder voor zich zijn glas naar het giecheltje hijsen
nope, helaas, sorry, maar zie het POSITIEF, gezellig is het evengoed wel. Alleen nog even bedenken waar we vantevoren een happie gaan eten. Ik wil niet opdringerig doen, maar ik ben wel gek op GRIEKS ETEN
Alleen worden we misschien niet overal meer binnen gelaten aangezien zaziki en ik goede vrienden zijn van elkaar.
Nope, want vandaag was namelijk nieuwjaarsdag en was alles dicht haha. Ga ik morgen doen. Morgen sowieso even naar de stad. Heerlijk weer rustig na de feestdagen! MAar nu ga ik slapen, want ben kapot van vannacht. Iman lag in t midden van mijn bed, dus ik had maar weinig plek en om 7 uur was Noa wakker haha. Trusten!
Hier weer een vroege dag met Kylian, ach ja beter vandaag dan gisteren Gisterenavond is er hier veel vuurwerk nog afgestoken, ook niet zo raar want met oud en nieuw was het zo mistig dat je je vuurwerk niet eens kon zien. Wel rode,groen en blauwe mist . Wel raar hoor zo'n muur voor je raam waardoor je de lantarenpaal voor je huis niet eens kon zien. Maar goed dat we bij mijn vriendin bleven slapen want we hadden nooit terug naar huis gekunt. Zelfs de brandweermannen konden door de mist de kazerne niet meer vinden en als ze moesten uitrukken dan moest er 1 voor de auto lopen zodat het allemaal veilig ging aangezien het zicht niet meer dan 1 meter was. groetjes Anita