Hier ook geen mist gezien gelukkig. Goed dat je bij vrienden ben blijven slapen Anita, want het was inderdaad gevaarlijk. Mijn schoonouders waren bijna tegen een boom aangereden.
Het was ook heel vreemd, je keek gewoon tegen een muur van mist aan. En de kleine van mijn vriendin (4 jaar) helemaal teleurgesteld omdat hij het vuurwerk niet kon zien. Tja je kon wat zien als het vlak voor je op de grond lag maar ja dat is natuurlijk weer te gevaarlijk dus hebben we het bij sterretjes gelaten. Oja en knalerwten. Kylian heeft vandaag de bokkepruik op Lilith, wat zullen je schoonouders geschrokken zijn, gelukkig wonen mijn ouders vlak bij mijn vrienden dus daar hadden we ook nog naar toe kunnen uitwijken. Vanmorgen de kerstboom afgebroken en de hele kamer goed schoon gemaakt en daarna lekker een uurtje geslapen (samen met Kylian) Groetjes Anita
Hallo, Ik ben sinds gisteren ziek, ik heb de hele dag last van hoofdpijn en ik tril gewooon van de kou. Ik ben vandaag ook niet wezen werken. Hier ook geen mist gezien, ik zag op het nieuws dat het eng was. Leuk dames(lin en suus) dat jullie gaan stappen! gezellie! effe lekker tussen uit. Ik ga maar weer ff op de bank liggen, ben erg duizelig. Groet
Ja wel leuk, maar hoe lang ik het volhoud is maar de vraag haha... ik ben nu al moe als ik eraan denk.
Beterschap? ? ah mijn oog ziet het! Je bent ziek! Misschien heb je koorts? lekker onder de deken. Is je man vrij? Wie weet redden we de stad niet eens hahaha.. we zetten eerst onze slaapspullen neer bij een vriendinnetje van me en dat is 2,5 trap omhoog. Straks zien we dr banken, pleuren neer en komen er niet meer vanaf hahaha
Hanan beterschap, lekker onder de wol kruipen en je flink laten verwennen door je 2 heren. De andere dames veel plezier met stappen. Groetjes Anita
dank je wel Pluk @ lin, misschien moeten we een stappenteller aanschaffen. Dan weten we in ieder geval hoever we gekomen zijn met stappen
selam @ hanan veel beterschap meid! Drink lekker wamre thee. Ik heb het ook wel eens koud en dan drink ik thee endan word oik weer lekkerwarm
is poeder met een citroensmaak (paracetamol werking) Heet water erbij, zo heet mogelijk drinken en dan zweet je ziekte eruit
Hete grog, dat is verse citroensap met heet water en er dan een borreltje in (aangezien ik geen alcohol lust laat ik die er dus uit) en dan meteen onder de wol. Je gaat er erg van zweten. Groetjes Anita
Een heel gelukkig 2008 iedereen Ik las dat iedereen een goed uiteinde gehad heeft. wij hebben het lekker rustig aan gedaan en zijn bij mijn ouders geweest. Anne heeft overal door heen geslapen en de hele nacht niet wakker geweest Terwijl ze de laatste tijd heel vaak wakker wordt. Anne slaapt nu op haar nieuwe kamertje zal morgen even fotos maken vind het zelf heel mooi geworden. Lin hoe is het met je red je het een beetje alleen( je deed het volgens mij meeren deels al wel alleen) ik heb altijd veel recpect voor mensen die alleen hun kinderen verzorgen hoor. Hana veel beterschap en ik hoop voor je dat je snel zwanger mag raken. en de vlinder valt nog steeds goed in de smaak bij Anne elke keer moeten de gordijnen even weg en moet ze even kijken. Anne is al weer ziek weer koorts ze is de laatste tijd echt aan het kwakkelen ze is een paar dagen geleden bij mijn nichtje geweest die de waterpokken had hoop niet dat ze dat nu krijgt de kans is natuurlijk wel groot.weet ook niet of dat gevaarlijk voor mij is. Groetjes gerdien
Gerdien; ik red me wel. Heb veel steun en hulp van mijn familie en vrienden . Ik deed qua Iman idd altijd al alles alleen, daarin is niets veranderd haha.
PPPPPPPPPPffffffffff heb net Kylian uit de str*nt kunnen trekken, hij zat er letterlijk tot zijn nek in , van die zure tanden poep. Gelukkig was Jan thuis dus terwijl hij Kylian in bad deed kon ik alles verschonen (kleedkussen zat er natuurlijk ook onder en ook het speeltje wat met een welgemikte boog in zijn volle luier belande ), dus nu snort de wasmachine weer, en speelt Kylian in zijn pyama lekker beneden. Vanmiddag weer boodschappen gedaan bij onze Turk (zo leuk hij prijst zijn waren steeds aan , jaaa is echt turks ) Dus onze kruiden zijn weer aangevult en heb ook meteen sla, trostomaatjes en een stuk fetta meegenomen, en tot Kylian's genoegen kreeg hij een lekkere dadel. Groetjes anita
nee, zure tanden POEP.. Nou hier oook pluk.. ze had koorts maar remy had ook koorts dus ik dacht die heeft haar aangestoken, maar ze had me toch een zure schijt.. en na 2 dagen was het alweer helemaal over.. en ze zat de heletijd met haar vingers in haar mond... dus ik ddenk een nieuwe kies. en wat lief een dadel... vond kylian het wat?