Zeg Layla als je nog maar 13 kilo weegt zou je dan niet eerste een beetje bijkomen voordat je weer met afvallen begint Zo te horen krijg je genoeg beweging, vreemd he, vroeger had ik een hekel aan gym (op school) en nu zou ik willen dat ik gewoon kon sporten (desnoods die gehate gym ) Maar goed ik heb vandaag ook mijn best gedaan, ben eerst naar de bakker gelopen en weer terug en daarna op de fiets even de kleine van mijn vriendin bewonderd. Kylian krijgt altijd een krentenbolletje bij de bakker en laat ik nu denken dat hij hem lekker heeft opgegeten. Kijk ik net naast me zit hij er mee te kauwen (heeft het dus ergens verstopt en dan wel zo dat ook de hond het niet in de gaten heeft gehad ) Maar goed Layla en Hanan hebben we boven water maar waar zijn Suus en SA toch. Groetjes Anita
En vergeet Lilith niet. :-D Slimme Kylian of domme hond? Sarah gaat tegenwoordig HEEEEL vervelend doen als er iemand op bezoek is. Ze wil alle aandacht, krijgt ze die niet gaat ze jengelen wat vanzelf overgaat in krijsen.... pffff.
Zie het beste peerd van stal Kylian is hier ook flink aan het uit proberen hoor, vandaag zelfs een time out gehad omdat hij mij probeerde te slaan (oke het is meer een verharde aai maar hij doet het als hij boos is en maakt er ook nog een klg geluid bij dus de intentie is er). Tranen met tuiten natuurlijk en ondertussen zakt mijn hart in mijn schoenen en heb ik stiekem medelijden met hem (ben ook zo'n gemene moeder). Groetjes Anita
selam zo dat was een leuke zin van mij. Dan moet ik inderdaad wat aankomen. Maar ik woog eerst 60 kilo voor ik verloofde en voor ik zwanger werd van tamer 70 kilo en nu dus 73 kilo.
Zo'n vermoeden had ik al , maar het stond er zo leuk dat ik hem even moest inkoppen Kylian was hier om 7.30 uur paraat maar was wel meteen vrolijk en dat gebeurt niet zo vaak want hij wordt meestal huilend wakker. Pff iedereen heeft huilende kinderen als ze naar bed moeten en die van mij huilt als hij wakker wordt. Ik heb het idee dat dit een beetje aangewend is in de vakantie, toen lag hij bij ons op de kamer en elke keer als hij 's morgens huilde dan haalden we hem uit bed. Dus als ik hem nu hoor brabbelen dan loop ik er meteen na toe in de hoop dit toch weer om te draaien. Groetjes Anita
selam ik ben er maar ben druk bezig met schoonmaken en eten koken moet straks nog werken. Ik ben nog dood op van de fitness van gisteren en ik heb keelonsteking. Ik moet straks op een afdeling werken met mensen die korsakov hebben en daar ben ik niet zo blij mee. Vind die mensen eigenlijk een beetje eng. Maar goed we zien wel.
Tja of ze liggen allemaal ziek in bed, maar dat hoop ik toch niet. Layla, wij hadden jaren geleden ook een bewoner met korsakov en ik vond dat ook maar een enge man , ik vind ze toch heel anders reageren als pg mensen, vaak zijn die nog wel een beetje te sturen maar deze meneer werd alleen maar heel erg kwaad op je of handtastelijk. Niet dat pg mensen nou van die lieverdjes zijn, 1 heeft er zo hard aan mijn vinger getrokken dat die nog net niet uit de kom was , heel vaak spugen, proberen te slaan. En toen was er een keer een nieuwe meneer opgenomen die 's nachts de wc niet kon vinden en toen op de zaal waar hij lag zijn blaas maar had geledigd in de gebittenbakjes van de andere mensen Oja weet wat ook lekker is als je keelontsteking hebt (ooit heeft iemand me verteld dat het zou helpen, daarvan ben ik niet overtuigd maar het is wel lekker) een glas 7-up met een bolletje citroenijs erdoor Groetjes Anita
Hello, Ik post niet meer zo vaak omdat ik weer aan het werk ben. De feestdagen zijn weer voorbij. Als ik na een werkdag thuis ben, ben ik meestal bekaf. Ik lees regelmatig. Ik heb mijn nickname veranderd omdat ik erachter ben dat een collega van mij ook actief is op dit forum. Ik wil toch wel een beetje anoniem blijven. Yassir had gisteren 40,1 graden koorts, ik heb in paniek de HA post gebeld. Ze hadden niet veel te melden. Ik had Yassir paracetamol zetpil gegeven en niet al te warme pyama. Hij bleef uur nog warm en later gign het weer. Hij dronk wel water en was niet duf. Dit was dan ook de reden dat we niet op de HA post hoefden te komen. Ik ben wel erg geschrokken, Yassir heeft nooit zo'n hoge koorts gehad. Morgen krijg ik veel visite, zus van mijn schoonmoeder uit Marokko. Nicht en neef van me man met aanhang. Mijn schoonzus en mijn nichtjes, me zusjes, zwager. Volle bak hier morgen. Ik heb al wat dingetjes voorbereid voor morgen. IK ga uitgebreid koken. Ik heb hele leuke plantjes gekocht in pot bij de AH zo mooi. In een zwarte pot voor 4,95 koopie dus. Ik ga eens pitten, ik heb morgen een hoop te doen. Groet
Ach die arme Yassir, hopelijk voelt hij zich vandaag alweer iets beter. Hoge koorts hebben we gelukkig sinds vorig jaar niet meer meegemaakt, maar ik weet hoe het voelt. En als je het toch niet vertrouwd gewoon weer de hap bellen hoor. Vandaag kan mijn vader zijn nieuwe aanwinst ophalen, hij is een echte oltimer fan, heeft al een borgward isabella coupe (zijn eerste droom), en een triumph spitfire (maar daar past hij niet goed in, het is een cabrio en echt voor kleine mensen ) en nu heeft hij zich een A-Ford gekocht. Alle auto's zijn opknappers dus er zit erg veel werk aan maar dat vind hij dan juist zo leuk. En als deze auto klaar is dan wil hij er bruidsparen mee rijden. Groetjes Anita
Ach wat zielig voor Yassir. En ze zeggen dat het niet hoger dan 41,5 mag zijn, zolang ze goed drinken is het goed. Maar het is altijd erg zielig als ze zo'n hoge koorts hebben!
In the jungle the mighty jungle the lion sleeeeps tonight ahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoehoehoe awiawamboweeeeeeeeeeeeee
Ik dacht ECHT dat mijn tekst volgde op jou tekst, maar is gewoon t zelfde Schele ik Maar wel JARIGE ik