Goeiemorgen...! Sarah heeft ook weleens een nachtje dat ze heel de weg kwijt is.... ben je niet meer gewend he Linda? Haar verkoudheid is alleen maar erger geworden... echt zielig. Ze is veel te rustig naar mn zin. Vandaag krijgen we 2 x bezoek dus dat wordt wel gezellig. Jullie ook allemaal een prettige dag! Liefs
Nee Lilith, inderdaad... Voorheen was je gewend dat je om de 3 uur wakker moest worden, maar nu ben je gebroken erna haha... Arme Sarah Hopelijk wordt het snel minder! xxx
goeie murge.. Jeps..vandaag de laatste vastendag he....morgen gaan we inshaalah naar mn ouders(in denbosch). Ik wens jullie alvast een gezegende suikerfeest(aid mobarak said). xxx
Heeeeeee dames daar ben ik weer een keer! Alles goed hier met de dames en de beebs? Met Devon gaat het ook heel goed! Hij wordt echt groot man wat gaat dat toch ongelovelijk hard. Hij past al een paar weken niet meer in maatje 50 56. En hij wodt ook al best zwaar Hij huild ook bijna nooit meer sinds hij flesvoeding krijgt. Metr mij gaat ookj alles lekker. Echt heerlijk zeg eindelijk een plekkie voor ons zelf. Gewoon lekker doen waar we zin in hebben en met niemand rekening hoeven houden. Ja alleen met me gezinnetje dan. Komt er nog een meeting van alle dames? Lijkt me wel erg leuk! Groetjes Marijke
Haaaaaaaaaa Marijke! Toevallig dat ik laatst nog zei dat je al zolang niet meer geweest bent! De meeting is in elk geval na 17 december, want dan is kristel in het land! Fijn dat alles zo goed gaat met Devon en dat jullie lekker happy zijn met jullie eigen plekje! xxxx
middag dames Nou onze zoon had vannacht besloten dat hij best van 3 tot 4 uur wakker kon zijn, prima maar dat doet hij dan maar lekker alleen. Dus heeft hij een uur liggen brabbelen in bed en is daarna weer in slaap gesukkeld tot 5.15 uur. Maar toen was het toch echt flessentijd volgens meneer (de vorige nachten sliep hij tot 6.30 uur). Heb wel een vermoeden hoe het komt hoor, we zijn gisterenochtend de stad in geweest en toen heeft hij niet geslapen met als gevolg dat hij om 16 uur nock out ging tot 18.30 uur en toen na zijn fles en bad om 19.30 uur gewoon weer op 1 oor lag, kind was helemaal kapot. Vandaag doen we het heerlijk rustig aan, lees Kylian ligt in bed een dutje te doen en papa zit naar de f1 te kijken en maakt snurk geluiden Net heeft hij voor mij lekkere tosti's gemaakt met kaas, chorizo en paprika hmmm erg lekker (alleen was het wel handig geweest als hij dat 'plastiken' donker gele randje van de kaas af had gehaald ) Vanavond gaat hij eend klaarmaken (nog nooit gehad of gedaan dus ik ben benieuwd) met gebakken aardappeltjes en witlofsalade (dus als de eend echt niet smaakt hebben we toch genoeg) Groetjes Anita
Heeeee halloooo... Devon krijgt touwens nu ook op vaste tijden voeding. Om 6.00 z'n eerste voeding en dan om de 4 uur. Hij slaapt veel meer sinds ik dat doe. Vaak moet ik hem ook wakker maken voor z'n voeding, wel zielig maar goed, hij doet het nu veel beter met regelmaat Ik mis jullie echt! Ook internetin het algemeen, als ik me af en toe eens verveelde kon je lekker achter dat ding kruipen en dan spelletjes spelen of gewoon gezellig met jullie kletsen. Nu ga ik ipv computeren lekker wandelen met de kleine. Ze hebben hier trouwens ook een hele mooie stad waar je echt lekker kan winkelen. Dus dat compeseert dan weer. xxx Marijke
Sweetangel/Joudia: Ik heb vandaag al suikerfeest hihihih . Precies op de laatste dag ben ik gaan menstrueeren. Ik wens jullie ook een hele fijne dag morgen. Ik ga vandaag naar me ouders mits het goed gaat met Yassir natuurlijk. Zijn uitslag zit er nog wel maar minder en hij krabt ook niet gelukkig. Savonds is het altijd heel erg. Succes vandaag.
Wat worden jullie kleintjes al groot zeg trouwens. Ik ga ff kijken of ik vanaf deze comp. ook ff een nieuwe foto kan plaatsen.
Ohh Marijke wat leuk dat je weer iets hebt laten horen! T wordt tijd dat je een pc krijgt Zo ik ben net lekker gaan paardrijden en mijn moeder heeft op Iman gepast... Heerlijk, maar morgen zal ik wel spierpijn hebben haha xxx
meiden wat is het stil hey! Waar zijn jullie toch hehe..achja weekend he..alleen ik zit thuis denk ik.. Mijn man is voetbal aan het kijken...baah dus ik verveel me weer achter de computer.. Eslem ligt ook lekker te pitten..masAllah masAllah Hey waar is cristel? yooohoo ?
Hello hello... In het weekend is het hier altijd rustig... Mad leeft nog, die heb ik vanmorgen nog gesproken, ze heeft alleen nog niets gepost vandaag [-X Saraah heeft internet eruit liggen en heb ook al 3 dagen niets gehoord Cristel, idd gek, normaal komt ze altijd gelijk als ze op is... Ik ben net thuis, Iman was doodmoe... Ik merk dat ze steeds slechter ergens anders slaapt, terwijl ze thuis altijd goed slaapt... Op andere plaatsen zijn het maar hazeslaapjes, terwijl ze toch vertrouwd in haar kinderwagen ligt... Dus het gevolg is dat ze om 19 uur niet moe, maar uitgeput is en dan ook gelijk stil is in bed en gaat slapen... Zal gezellig worden morgen met het suikerfeest... EN ze kan niet tegen die drukte EN ze kan niet slapen daar... Ik heb al tegen mijn man gezegd dat als Iman de hele tijd gaat huilen dat ik dan naar huis ga... Ik ga gewoon rond 15 uur naar mijn schoonmoeder en ga rond 18 uur weer naar huis toe... Dan kan ze lekker om 19 uur naar bed en voor zo'n kleintje is dat ook lang genoeg lijkt me... Zo ik ga me in mijn huispak hijsen, voel nu al de spierpijn van het paardrijden en dan ga ik peter r de vries kijken Mabrouk aid ladys! (Gulay, Hanan, Saraah, Youdia...) Xxxx
hello! Marijke wat leuk dat alles zo goed met jullie gaat! heerlijk he een eigen huisje! nu nog een pc en je bent compleet! heerlijk lekker ff rijden he Lin?! super hoor! had je geen regen dan? hier regende t de hele dag! bah... zijn vanmiddag bij m schoonouders geweest. evi heeft daar geslapen en ik ben met m neefje en nichtje ff naar de kinderboerderij geweest! was leuk. ze hadden vlaamse reuzen.. zooo die waren echt groot joh! vanmorgen een beetje oorlog hier gehad hans wou de fles om 06:00 niet geven.... vond ik belachelijk want ik hoef t toch niet ALTIJD te doen>! maar ach ja t is nu al wel weer overgewaaid! negeer t maar een beetje! fijne avond! ik ga dr vroeg in... neem al m programma s op want ik ben kapot! Sarah balen van je internet... we missen je hier lillith zielig dat je meissie nog zo verkouden is... als je t niet vertrouwd zou ik gewoon de ha bellen hoor! heeft ze ook koorts? Anita hoe smaakt de eend? met sinaasappelcompot? t is niet mijn favo. eten maar veel mensen vinden t wel lekker! wel lief dat je mannetje kookt! Hanan geniet van je suikerfeest meid! En de rest morgen natuurlijk heel veel plezier allemaal! en knap voor degene die t zo lang hebben vol gehouden! x
Aan alle moslim meiden een fijn ramadan feest (neeee geen suikerfeest..zoiets bestaat niet - oftewel dat is niet de islamitische benaming- ) Linda, groot gelijk..de drukte is en niet fijn voor iman..en je bent net als ik een drukte hater he Gewoon vluchten en lekker naar huis gaan..hihi..ik zou hetzelfde hebben gedaan.. Wij hebben helemaal geen feest eigenlijk hier..zowiezo heeft mijn man maar een rare ramadan gehad..hehe s'ochtends alleen opstaan en alleen eten..en nooit wat fatsoenlijks (daar is ie dan te lui voor om voor zichzelf echt wat klaar te maken grr) en s'avonds kwam het er vaak ook niet echt van..vaak had ik wel eten maar Eslem wordt steeds wakker met etenstijd..dus dan zit ik met haar en is het met eten altijd een rommeltje.. En tsja..alle familie woont uren hier verder op en we kennen hier niemand..dus we zijn alleen Maar er komt als het goed is wel een vriend van mijn man..dat was zijn collega in Ankara op school..En die is helemaal gek van mijn pizza..dus ik ga pizza voor hem maken dan..hehe..inşAllah lukt het ook ben namelijk mijn super recept kwijt voor de bodem..grr hehe
Ahhh Mad ik was net aan het vertellen dat je nog niet gepost hebt hihi Ik heb nog nooit eend gegeten, hoe smaakt het pluk? O ja Mad, hier was het vandaag echt lekker weer, 19 graden en de hele dag zon... In de Randstad wonen heeft niet zoveel voordelen (huizen duurder, slechter weer) Maar het rijden was heerlijk en Iman was heel lief geweest bij mijn moeder... Ze huilt nu niet meer constant zoals eerst... Ze huilt nu alleen om een reden; ze heeft honger, of is moe... Om een volle luier huilt ze meestal niet... Dus dat maakt het ook een stuk leuker moet ik zeggen... Mijn moeder zet haar dan in het wipstoeltje op de aanrecht terwijl zij het eten klaarmaakt of de afwasmachine leegruimt of de strijk doet en Iman vindt dat reuze interessant allemaal Ja Gulay ik haat inderdaad die drukte... Krijg er echt hoofdpijn van... En die praten allemaal door elkaar ook nog... En zo hard... Pfff ik moet er niet teveel aan denken want dan krijg ik tegenzin... En dan moet Iman natuurlijk weer van arm tot arm gaan... Nou als mijn schoonmoeder en haar zus haar vast hebben gehad is het goed, dan komt ze lekker terug bij mama... xxx
Ik ben zo blij dat het dichtsbijzijndste familie lid 9 uur verderop woont Ohhh wat ben ik slecht heeee Het is bij hun altijd super de super druk..ik had daar dus echt niet nu met Eslem willen zitten..dan wordt mijn hele kind verpest..weet zeker dat ik dan weer 2 weken bezig was geweest om weer een ritme in haar dagen te krijgen pfff
Hahaha nee hoor Gulay, ik begrijp je volkomen hoor, is helemaal niet erg... Stiekum ben ik wel blij als mijn schoonmoeder weer naar Marokko gaat voor een paar weken... Even rust...
welkom terug Marijke , hoeist met je? en je kleine?@Gulay ja de naam suikerfeest klopt ook helemaal niet, ik weet niet wie dat heeft verzonnen hoor hehehe..@Linda..ja teveel van schoonmoeders word je ook gestrest van..De mijne is wel aardig hoor, maar niet te veel van het goede hoor , ze woont toch in Marokko ..Ik hou er ook niet van om lang bij bezoek te blijven vanwege Lina. Ze heet haar slaap nodig..en als ze steeds lawaai hoort van kinderen enzo..dan word ze daar huilerig van..en heb ik geen zin meer om te blijven..mijn kind gaat voor alles en iedereen.@Mad..dank je mop