helaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas er was maar 1 antwoord geldig (heb geen clownsbak puhhh) in ieder geval gefeliciteerd met je neo-kurk
NEEEEEE Plumeau is stout haha... Hij was er onderuit hoor, gister snel hem opgesloten in de woonkamer, maar nu ligt ie er weer. Heb m de hele avond niet gezien
hm hij moet eens poepen of plassen, hoop dat hij zijn luie derriere dan wel vanonder je bed vandaan sleept.
Ha iedereen hier ben ik ook weer eens een keer ben veel ziek geweest de laatste 2 weken heb me echt heel slecht gevoelt heb veel pijn in mijn buik gehad wat later een fikse blaas ontsteking bleek te zijn daar heb ik nu antibiotica voor en het gaat nu weer wat beter gelukkig. verder is hier alles goed Ik voel alleen de baby iets minder veel maar dat had ik met anne ook steeds van die periodes dus maak me niet meer zo veel zorgen. Met Anne gaat het ook heel goed ze zegt steeds meer en je kunt haar nu echt helemaal begrijpen wat ze wil is wel makkelijk. Ook Anne is veel ziek geweest maar is er gelukkig ook weer helemaal boven op. eind van de maand gaan we de babykamer verven en dan zijn we lekker in huis klaar het is allemaal heel mooi geworden en ik ben er best wel een beetje trots op. Ik heb niet Alles terug kunnen lezen maar ik las wel dat tamar stage ging lopen met mensen met korsokof Ik heb op de Afdeling ook een paar mensen die dit hebben ik vind het geweldig om mee te werken je wordt echt wel goed ingewerkt hoor en dan zal je zien dat het best wel mee valt. Lin gefeliciteerd met je verjaardag.En redt je het allemaal nog een beetje hoe is het met de driftbuien van iman Anne heeft het ook veel gehad maar sinds deze week helemall niks (komt denk ik ook omdat ik haar nu ze beter praat beter begrijp). groetjes gerdien.